Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 61

Status
Niet open voor verdere reacties.
jezus voor dat geld kocht ik mijne 1,5/2 jaar geleden met 15 op de klok
je mag de mijne wel voor 5500

ohja.....heeft dat ding geen standaard ? laatste 2 foto's staat ie met stuur tegen de muur

Zie foto 3, parkeerlogica op foto 4 en 5 begrijp ik ook niet echt.....
 
ja oke,, die parkeer logica is een beetje vreemd inderdaad;) maar volgens mij heeft hij wel gewoon een standaard..

Die kleur vind ik opzich wel fraai,, maar dat moet ik even in het echt bekijken.. (morgen).
maar als jullie het zo bekijken,, mijn motor + 1800 is dat een beetje reeel.. of betaal ik teveel.

Ik las hierboven dat hij erg zuinig is met zijn spullen,, (ben ik ook). dusja,, even in het echt bekijken en dan rustig nadenken;)

Bedankt voor de reactie's iedergeval.....

Mijn beestje----
||
||
\/

full
 
Laatst bewerkt:
ja oke,, die parkeer logica is een beetje vreemd inderdaad;) maar volgens mij heeft hij wel gewoon een standaard..

Die kleur vind ik opzich wel fraai,, maar dat moet ik even in het echt bekijken.. (morgen).
maar als jullie het zo bekijken,, mijn motor + 1800 is dat een beetje reeel.. of betaal ik teveel.

Ik las hierboven dat hij erg zuinig is met zijn spullen,, (ben ik ook). dusja,, even in het echt bekijken en dan rustig nadenken;)

Bedankt voor de reactie's iedergeval.....

Mijn beestje----
||
||
\/

[afbeelding]

Doe lekker wat je wil kerel, als jij van mening bent dat die fiets het waard is.....wie houdt je tegen...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag; keuken poetsen, boodschappen doen, familie bezoeken en veel aandacht aan de kleine en aan de Majesteit geven... en op het einde van de dag even tanken en de ketting smeren *D :) *O*








Morgen; tegen 08.30 m'n maat ophalen...
...en dan gaat papa naar de Eifel :] *O* :] *O* :] *O*


Prettig weekend!

gr. Roel
 
Laatst bewerkt:
ik ga zometeen mn zumo op mn Z750 '06 monteren
iemand misschien een idee waar ik het beste de voeding vandaan kan halen?
bij mn hornet had ik hem gewoon rechtstreeks op de accu maar wil hem nou ergens tussen zetten

en is er ergens misschien een werkplaatsboek online?
 
ik ga zometeen mn zumo op mn Z750 '06 monteren
iemand misschien een idee waar ik het beste de voeding vandaan kan halen?
bij mn hornet had ik hem gewoon rechtstreeks op de accu maar wil hem nou ergens tussen zetten

en is er ergens misschien een werkplaatsboek online?
wellicht de voeding van het stadslicht af halen
 
Die kleur vind ik opzich wel fraai,, maar dat moet ik even in het echt bekijken.. (morgen).
maar als jullie het zo bekijken,, mijn motor + 1800 is dat een beetje reeel.. of betaal ik teveel.



]

vraagprijs is hoog, maar ligt er aan wat je moet bijleggen, 6750 -1800 = 4950 daar zou je je motor dan voor inruilen bij hem.

Er staat ook nog een zwarte z1000 op het forum voor 4850, dat niks dan?

groet,
mark
 
anders gewoon rechtstreeks van de accu, zo heb ik het ook gedaan. :Y

ja dat had ik bij mn vorige motor, maar wil het nou goed maken ;)


wat is het makkelijkst uit elkaar te halen om een voeding van het licht af te halen, de voorkant of de achterkant?
zie aan de voorkant 2 schroeven...en de achterkant is nog een raadsel...
 
ik ga zometeen mn zumo op mn Z750 '06 monteren
iemand misschien een idee waar ik het beste de voeding vandaan kan halen?
bij mn hornet had ik hem gewoon rechtstreeks op de accu maar wil hem nou ergens tussen zetten

en is er ergens misschien een werkplaatsboek online?

Op de 1e pagina van dit plaza onder overige info staat een link.
Als je daar op klikt kom je op een pagina waar je linkksbovenin (volgens mij) manuals in pdf vind van de Z.
succes
 
:^

lekker een lange reactie. :+

@ crawl je hebt een virus in je adresboek, ik krijg mails binnen met verdachte koppelingen.


Heb ik ook ontvangen.
Heren ik had idd. een virus in mijn computer maar dat was waarschijnlijk niet de oorzaak :N
Mijn Hotmail account was gekraakt vandaar dat er ook maar een beperkt aantal mensen werden lastig gevallen, had daar namelijk niet zoveel adressen instaan.
Heb intussen mijn wachtwoord verandert en alle adressen verwijdert.
Zou dus opgelost moeten zijn.
 
Gister heb ik mijn eerste motor gekocht van iemand hier op het forum!
het is een kawa Z750 geworden!

Vandaag lekker rijden!

en op termijn paar dingen veranderen want de bank is ff leeg, oa
rimstriping aanbrengen.
valdoppen
bugspoiler
radiateur kappen
koplampruitje

wie weet een goeie zaak voor deze aftermarket dingen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan