Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 61

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal,

Ik ben aan het overwegen om een gereedschapswagen te kopen (uiteraard incl. inhoud ;) ). Nu zie ik op TV altijd Snap-on, maar dat is volgens mij beste van het beste. Daarnaast zag ik het merk Ampro voorbij komen, is dat wat? Zijn er nog andere (goede merken)? Waar moet ik op letten? Wat kan ik kopen voor rond de 800euro?

Ik zoek dus zoiets:
[afbeelding]

Ik ben wel op zoek naar kwaliteit, want alles wat ik tot nu toe heb gehad breekt af.. Moet wel bekennen dat het niet van hoge kwaliteit zal zijn ;) !!

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

gr,

Martijn


zoek eens naar CB Sacco als user, zit op techniek topic

heeft een gereedschappen zaak en kent MF korting

edit;
CB-Sacco
 
Laatst bewerkt:
Goede avond mensen..

Morgen ga ik kijken voor deze Kawasaki.. Z1000

wat vinden jullie ervan,, ik kan me CBR 600 F4 (moedel 2000 BJ 2001) inruilen en moet 1800 Bij betalen..

Aan gezien jullie allemaal in het bezit zijn van zoon mooi Z1000 en ik niet,, vraag ik jullie advies even..
Orginele uitlaten zitten erbij..

http://motoren.marktplaats.nl/motoren-kawasaki/432329760-kawasaki-z1000-special-edition-bj-2003.html

Groetjes robbie
Let wel op deze staat al bijna een jaar te koop!
 
hallo allemaal,

Ik ben aan het overwegen om een gereedschapswagen te kopen (uiteraard incl. inhoud ;) ). Nu zie ik op TV altijd Snap-on, maar dat is volgens mij beste van het beste. Daarnaast zag ik het merk Ampro voorbij komen, is dat wat? Zijn er nog andere (goede merken)? Waar moet ik op letten? Wat kan ik kopen voor rond de 800euro?

Ik zoek dus zoiets:
[afbeelding]

Ik ben wel op zoek naar kwaliteit, want alles wat ik tot nu toe heb gehad breekt af.. Moet wel bekennen dat het niet van hoge kwaliteit zal zijn ;) !!

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

gr,

Martijn

Je kan ook is kijken voor Sonic. Gebruiken wij ook in de werkplaats en is goed gereedschap. Sonic Equipment Tools for the Automotive Industry En voor 800 euro kan je geen complete kist met kwaliteit kopen.
 
hallo allemaal,

Ik ben aan het overwegen om een gereedschapswagen te kopen (uiteraard incl. inhoud ;) ). Nu zie ik op TV altijd Snap-on, maar dat is volgens mij beste van het beste. Daarnaast zag ik het merk Ampro voorbij komen, is dat wat? Zijn er nog andere (goede merken)? Waar moet ik op letten? Wat kan ik kopen voor rond de 800euro?

Ik zoek dus zoiets:
[afbeelding]

Ik ben wel op zoek naar kwaliteit, want alles wat ik tot nu toe heb gehad breekt af.. Moet wel bekennen dat het niet van hoge kwaliteit zal zijn ;) !!

Alvast bedankt voor jullie inbreng.

gr,

Martijn
Goed gereedschap zal je veel plezier opleveren. snap on is idd erg duur maar het gaat een leven lang mee
 
ja dat had ik bij mn vorige motor, maar wil het nou goed maken ;)


wat is het makkelijkst uit elkaar te halen om een voeding van het licht af te halen, de voorkant of de achterkant?
zie aan de voorkant 2 schroeven...en de achterkant is nog een raadsel...


aan de achterkant kan je wellicht spanning weghalen van de kentekenplaatverlichting
 
Die blikkies knip je gewoon op maat en over de lengte door.
Dubbelzijdig tape eronder en plakken maar.

edit: je hoeft dus niks tot weinig te demonteren

niks demonteren dus :P
blikje uitzoeken en opdrinken :P
dan op maat knippen (ik met een dremel en een schaar gedaan)
dan op zoek naar dunne dubbelzijdige tape en die doe je er zo min mogelijk onder en dan kun je hem zo over je startmotor schuiven 8-)
 
het ziet er idd goed uit om te :] .


In de Eifel was het (te) koud (en ik ben geen zeur ;) ), glad en druk.

Op de terugweg stond het KLPD "ons" alweer op te wachten. Laseren vanaf de brug na de grensovergang... :(
Hopelijk was er voor die Ducati vriendengroep niets aan de hand.

Prettige zondag.

Gr. Roel
Gr. Roel
 
Hello!
zoals jullie weten heeft de kawa 750 vanaf 2007 andere koplamp en van die mooie radiotorkapjes. Ik vroeg mij af dat als ik een model van voor 2007 koop ik de radiotorkapjes van de 2007 wel kan monteren op eerdere modellen??
 
Gezocht:


In provincie Zuid Holland of Utrecht een auto/motorspuiter voor het spuiten van 7 kappen van mijn Z1K.

Wie weet iemand voor een schappelijke prijs? Eventueel zonder bon.


Alvast bedankt!
 
Hello!
zoals jullie weten heeft de kawa 750 vanaf 2007 andere koplamp en van die mooie radiotorkapjes. Ik vroeg mij af dat als ik een model van voor 2007 koop ik de radiotorkapjes van de 2007 wel kan monteren op eerdere modellen??

nope, die vraag komt hier regelmatig langs. Met de nodige aanpassingen (beugeltjes e.d.) is er wellicht een manier te vinden, maar de meesten deinzen er nog steeds voor terug. Maakt hem wel bijzonder, dus zeker interessant om naar te kijken als aanpassing.
 
Mijn Ztje staat er nu zo bij.. [afbeelding]


Het zijn spiegels van KOSO.. als je even googelt dat vinden jullie ze vast wel.. spiegels zijn vrij goedkoop dus ga ze alsjeblieft niet kopen voor 50/60 euries.. sommige aanbieders vragen er ruim 50 euro voor.. ik had ze volgens mij voor een kleine 3 tientjes gekocht..
 
Vandaag voor het eerst op de Z een kd gemaakt *O*

Op de gixxer was dat geen probleem, maar op de Z had ik ze nog niet gedaan.

Het viel me wel op dat ik bij een kd diverse keren ook de teenslider aan de grond had.

Zitten de stepjes niet zo hoog?

Is dit meer mensen op gevallen?
 
Vandaag voor het eerst op de Z een kd gemaakt *O*

Op de gixxer was dat geen probleem, maar op de Z had ik ze nog niet gedaan.

Het viel me wel op dat ik bij een kd diverse keren ook de teenslider aan de grond had.

Zitten de stepjes niet zo hoog?

Is dit meer mensen op gevallen?


En nu zonder knie je steppies aan de grond rijden....wel met de tenen op de steppies hé, als de moertjes kort zijn doe je het goed.
 
Vandaag eerste ronde van het jaar gereden met nieuwe setup....fietske houdt het goed, dempertje is iet wat luid.

Nieuwe 4 in 1 met nieuwe demper geeft onderin wat meer power, maar moet snel weer de bank op.
 
En rijeigenschappen veel veranderd ?

Neuh niet echt, maar ben niet los gegaan + nieuwe voorband, heb rustig aan gedaan dus weet nog niet wat ie echt doet. Bochten gaat lekker, maar tis eerste ritje van sinds eind oktober vorig jaar....
 
Vandaag de zed van Sutra gespot bij Divmo. Rondje gelopen om te zoeken. Toen ik weer naar buiten liep reed je weg......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan