Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
en deze is ook altijd leuk ter afsluiting :+

full

full

full


en natuurlijk riskeer ik een ban, maar goed dan heb ik het lekker rustig in het volgende topic.

full
 
Laatst bewerkt:
Hè gelukkig, geen rangorde _O-

Mogguh :W

En verander mijn naam effe van Niño naar Nino aub,
een beetje beheerder kan dat :+
 
Het is maar een idee....

En het is toch harstikke leuk voor Sander,en hij doet het graag :) .

En al is Sander nieuw in dit topic,hou het svp een beetje netjes.

:W
't Was meer een reactie uit verontwaardiging :Y , niets ten nadele van Sander hoor :N

Het is namelijk zo dat er in de loop der jaren vele nieuwe Zettertjes bij zijn gekomen, waarvan er inmiddels ook weer velen met de stille trom zijn vertrokken -O- ......of in de zak van Sinterklaas zijn gestopt :+
en deze is ook altijd leuk ter afsluiting :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

en natuurlijk riskeer ik een ban, maar goed dan heb ik het lekker rustig in het volgende topic.

[afbeelding]
full
.........NOT!!! :+

oké blijft allemaal klote. hopelijk is het goed te behandelen als er meer bekend is.
Sluit ik me helemaal bij aan! :Y

ik krijg het idee dat het er steeds meer worden bokkie. :+
Daag hem nu niet uit! :$
Zozo wat een toon hier. :o

Wel jammer voor sander die niet de geschiedenis in mag gaan als 64ste topicstarter -O-


:+
De soep wordt niet zo heet gegeten als dat hij wordt opgedient 8-)
 
't Was meer een reactie uit verontwaardiging :Y , niets ten nadele van Sander hoor :N

Het is namelijk zo dat er in de loop der jaren vele nieuwe Zettertjes bij zijn gekomen, waarvan er inmiddels ook weer velen met de stille trom zijn vertrokken -O- ......of in de zak van Sinterklaas zijn gestopt :+[afbeelding].........NOT!!! :+Sluit ik me helemaal bij aan! :YDaag hem nu niet uit! :$De soep wordt niet zo heet gegeten als dat hij wordt opgedient 8-)

Misschien gaat hij wel Triumph rijden hierna en dan :?

;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan