Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vraag me nu af of de persoon die erom vroeg er wat aan heeft gehad :)
na z'n vraag niets meer van gehoord :+
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik ben er weer. Zaterdag teruggekomen van een heerlijke vakantie in zuid Spanje. Daar lekker rond de 30 gr. en hier in de herfst.....wat een budweer....

De vakantie was weer ruig. Op de allereerste dag lekker naar het strand. Lekker zwemmen. Schiet mijn knie ineens op slot. Net op het moment dat m'n knie weer goed klikt kijk ik om, komt de grootste golf van de vakantie op me af. En ondanks dat ik een aardig gewicht op de weegschaal leg werd ik opgepakt en op mijn rug op het kiezelstrand gekwakt. Voor de finishing touch werd ik nog even over de kiezels geschraapt.... ;( .

Gevolg: gekneusde rug en een paar lekkere forse krassen...... B| Daarna een spuit net boven mijn bil, gegeven door een dame die het net iets te leuk vond om te doen.....tot groot genoegen van mijn vrouw. :/

Het moge duidelijk zijn: als ik een grindbak zie moet ik er op een of andere manier in....met of zonder motor. En met of zonder beschermende kleding.

Maar voor de rest was het een geweldige vakantie. Deze week nog even bijkomen en vanaf volgende week weer aan de slag. Als het mooie weer er weer aan schijnt te komen.....

Voor de rest alle jarigen alsnog gefeliciteerd. *O* Alle vallers: oei. Doet zeer aan jezelf en motor. Beterschap en succes met het opknappen. Alle nieuwelingen: welkom hier en veel plezier met je Z.
Nog wat vergeten? Nee toch?

Mazzel,

:W



Beterschap,


maar wat jij allemaal niet doet voor een beetje aandacht, petje af hoor *D :+
 
Castell de Ferro, iets van 40 km naast Nerja. Dit plaatsje is nog niet zo overspoeld door buitenlanders. 99% van de mensen die we gezien en gehoord hebben is Spanjaard. Er wordt ook bijna geen woord over de grens gesproken, zelfs niet op de terrasjes....


Check, die omgeving zag ik vorig jaar. Ik zat nu 100km NO van Sevilla. En idd. hoe meer Spaans hoe beter.
 
Moest 'm nog aanpassen aan het niveau :+


_O-

Beterschap,


maar wat jij allemaal niet doet voor een beetje aandacht, petje af hoor *D :+

;)



maaruh welkom terug Sutra....sterkte met herstel van "the Body".... hebbie WSB zondag gezien... 2e manche.. Tom Sykes :9~

Vandaag motor van stal gehaald... 60 meter omgereden en onder afdakje gezet... Kinderen van School hadden Vossenjacht... tema was beweging... moeders als Katja Poensgen op de motor _O- _O- groep 7 en 8 vonden het helemaal geweldig stoer..... hahahaha.... zag bij naar buiten zetten dat ketting aan het roesten is :X :X ff gelijk gesmeerd .en de ketting van mijn motor ook *O*
 
Laatst bewerkt:
_O-;)



.... hebbie WSB zondag gezien... 2e manche.. Tom Sykes :9~
]
Tuurlijk.....ik snap alleen niet dat die verslaggevers gelijk zo moeten janken dat het onverantwoord is om in de regen te racen. "Er liggen plassen"....duh...

Die coureurs hebben toch zelf het gashendel in de hand? Als ze bang zijn om te vallen moeten ze iets minder hard rijden. Of aan de kant gaan staan tot de bui over is. Dit weer hoort er nou eenmaal bij. En dan moeten ze ook bewijzen dat ze in dit soort omstandigheden de beste zijn.
En dat het Sykes werd vind ik klasse! (en leuk voor Kawa uiteraard......) De eerste overwinning van.....

Volgens een nieuwsbrief die ik van het Kawa SBK team kreeg wordt het team van Paul Bird bedankt voor hun inzet en ontwikkeling van de laatste 3 jaar. Het lijkt erop dat Kawa volgend jaar zelf de touwtjes in handen gaat nemen bij het Superbike team......kortere lijnen en aansturing vanuit de fabriek. Ik wordt nu al nieuwsgierig. :) :)
 
Goeiemorgen! :W

Ik wil vandaag beslist nog een stukkie gaan rijden; maar de weg is hier (nog) nat en glad; vooral op de klinkerbestrating. Ook beginnen de blaadjes al van de bomen te vallen. Tesamen met die nattigheid wordt het er niet veiliger op. Temperatuurtje is vandaag wel toppie!
 
Goeiemorgen! :W

Ik wil vandaag beslist nog een stukkie gaan rijden; maar de weg is hier (nog) nat en glad; vooral op de klinkerbestrating. Ook beginnen de blaadjes al van de bomen te vallen. Tesamen met die nattigheid wordt het er niet veiliger op. Temperatuurtje is vandaag wel toppie!
ik hoop vanmiddag ook nog ff een rondje te doen.
ze geven voor vandaag aardig weer op.
morgen is het weer een stuk minder.
dus vandaag het er maar ff van nemen zo lang het nog kan. :Y
 
ik hoop vanmiddag ook nog ff een rondje te doen.
ze geven voor vandaag aardig weer op.
morgen is het weer een stuk minder.
dus vandaag het er maar ff van nemen zo lang het nog kan. :Y

hier langs de kust is het gewoon "benauwd". Net stukkie wezen fietsen met de jongste telg.... natte rug. (of is het de conditie)
 
Ik heb vandaag ook de Z sinds weken weer een keer uit de garage gehaald.
Lekker een klein rondje gereden: eerst even op koffievisite bij Horeon en even bijkletsen.
Daarna onder Amsterdam door richting het IJsselmeer en dan langs Hoorn, Medemblik, etc. weer terug richting Den Helder.
 
Ik heb vandaag ook de Z sinds weken weer een keer uit de garage gehaald.
Lekker een klein rondje gereden: eerst even op koffievisite bij Horeon en even bijkletsen.
Daarna onder Amsterdam door richting het IJsselmeer en dan langs Hoorn, Medemblik, etc. weer terug richting Den Helder.

Ff warmdraaien voor de 2000 km die hij volgende week gaat maken :P

Gister de tanktas met 4 zuignappen binnengekregen
Geen krassen en zit muurvast
Zal hem morgen(als het droog is)ook weer ff de schuur uit hengelen
 
Haai, medezetters :W , ik heb misschien wel een domme vraag :? , maar is er ook zoiets als een Z - club of is de Kawa- merkclub de enige vereniging van/ voor Z1000 - rijders????
 
Ff warmdraaien voor de 2000 km die hij volgende week gaat maken :P

Gister de tanktas met 4 zuignappen binnengekregen
Geen krassen en zit muurvast
Zal hem morgen(als het droog is)ook weer ff de schuur uit hengelen

Inderdaad: alvast warmdraaien voor het Eifelweekend straks.

Past er in jouw tanktas ook nog een bus kettingspray?
(dan kan ik die mooi thuis laten, scheelt ruimte in mijn rugtas;))
 
Laatst bewerkt:
Al 2 weekenden bezig met schilderen (buitenkant v/h huis) :( Zou het eigenlijk in de zomer doen....die nooit kwam. Dus dan maar nu het nog kan. Helaas betekend dat weinig rijden. ;( Misschien vanmiddag nog eventjes als het weer het toelaat.

Voor diegene die vandaag nog tussen de buien door gaan rijden: Veel plezier! :]
 
Ik heb even een vraag betreft de banden onder de Z.
Ik heb een Z1000 met Michelin pilot power 2ct banden, de achterband is nu aan vervanging toe.
Aangezien het mijn eerste motor is en dus geen ervaring heb met verschillende typen banden.
Zal ik deze weer nemen of kan ik voor mijn Ztje beter een ander type band nemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan