Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
of zo :P

10_ZR1000DE_G_01.jpg
 
Ah die 2012 kleuren vind ik niet zó.
Wat me overigens wel vet leek was het volgende:
motor volledig matzwart, alle framestukken groen laten maken, maatje van me gaat dat photoshoppen om te zien of het wat is.

@ Nino: ziet eruit als een leuke hobby, je fresh-born kleden ;) !
 
2011 2012 allebei zwart klein verschil in layout en misschien type zwart
2011 groen vs 2012 oranje

allemaal best netjes maar smaken verschillen uiteraard :)

de 2012 SX zal denk ik groen/zwart (maar dan omgekeerde van 2011) en zilver/zwart worden
 
Allereerst: Nino, gefeliciteerd, wat leuk om te lezen!
Allertwee-tst: Binnenkort ga ik me tot het Z1000-gilde voegen!
Ben vandaag bij Arie Molenaar langsgeweest en ik denk dat ik de overstap ga maken!
Ik rij al jaren Ducati, maar voel me nu toch wel érg aangetrokken tot een Z1000.
Ik heb mijn 848 te koop gezet, en sinds gisteren eigenlijk al erg veel biedingen gehad (te lage vraagprijs?).
Vandaag dus even langs de lokale motorzaak gegaan, leuk praatje gehad, al een mooi prijsje aangeboden gekregen. Er resteren mij echter een paar kleine vragen:

Uitlaat: ik heb dubbele Akra's aangeboden gekregen voor een leuke prijs. De 'kleppen' in de originele uitlaat zitten hier echter niet in, heeft dit invloed op de prestaties van de motor? Het lijkt me dat deze kleppen er niet zonder reden op zitten? Wat zijn de voors en tegens van de originele uitlaat? Akra's hebben uiteraard E-keur e.d.

Stickers: ik wil deze eraf hebben, ze zien er te 'geplakt' uit, sluit niet netjes aan op de lak etc. Is bij het verwijderen hiervan kans op schade? Verkoper gaf aan dat dit voor mijn rekening zou komen, maar ze het secuur zouden doen.

Steenslag: heeft iemand steenslagbescherming aan de voorzijde? Verkoper gaf aan dat dit redelijk zinloos zou zijn, maar ik zet het normaal wel altijd op de motor... Voors/ tegens?

Kleur: motor is op dit moment zwart, maar ik wil hem het liefst matzwart hebben, iemand een foto van een matzwarte Z1000? Het kon mogelijk vloeken met het frame omdat die iets anders qua kleur zou zijn.

Banden: Liggen nu Pirelli Diablo Rosso's onder, iemand ervaring mee? Ik ben tot nu toe altijd een redelijke Michelin fan geweest (PiPo 2's doen t goed bij me!). Vergelijkbare kwaliteit?

Volgende week ga ik een proefrit maken, hoop dat het weer een beetje meezit, denk dat ik hem pas in het voorjaar op kenteken laat zetten :)

Om me even kort voor te stellen:
24 jaar oud, kom uit Utrecht, rij nu al 6 jaar motor, ben helemaal gek van ducati en sinds kort ook kawasaki. Tot nu toe altijd racers gereden, maar sinds een ruilritje op een naked ben ik verkocht.

Als je budget het toelaat zou ik een Ducati Streetfighter kopen. Naked en een dikke twin, want die ga je zeker missen op de Z1000 ;)
 
Goeiemorgen! :W

Is zo'n jaarmarkt bij Van Wijk en bij Ten Kate dit weekend een beetje de moeite waard om naar toe te gaan? En dan bedoel ik niet zo zeer qua 'koopjes' maar meer de gezelligheid er om heen?!
 
net nog ff druk geweest.
nu ff eten en dan maar eens een rondje :] .
morgen is het volgens de berichten weer goed weer, dan dus ook een rondje :] .
je moet het er nu nog van nemen zolang het kan. :Y
 
Ola ola!

Long time no see voor de mensen van vroeger, en hallo ik ben Tom voor de (vele) nieuwe ;)

Ik krijg nog regelmatig mailtjes met vragen over de uitlaat ombouw van een Z1000 ('03-'06).

Ik heb er zojuist maar even een youtube filmpje van gemaakt zodat het altijd op dezelfde
plaats te vinden is, want de oude links naar mijn website veranderen nog wel eens....

Het is te vinden op:


Betreft een handleiding inclusief foto presentatie met aan het einde een video/audio sample van de uitlaten. Wellicht handig om mee te nemen in de openingspagina van de volgende topics.

Succes voor iedereen die er nog mee aan te gang gaat! En hou het rubber onder! :]
 
Laatst bewerkt:
Heb net de hyperproveer laten vervangen voor een complete hyperpro shock.
Wat een verschil, tis gewoon wennen hoe stabiel hij is geworden :}
Die veer was al een heeeel verschil maar dit...oelalaaaaa!
Zo nog maar effe :]
 
Heb net de hyperproveer laten vervangen voor een complete hyperpro shock.
Wat een verschil, tis gewoon wennen hoe stabiel hij is geworden :}
Die veer was al een heeeel verschil maar dit...oelalaaaaa!
Zo nog maar effe :]

altijd over na zitten denken maar nooit gedaan ; ;

nu met de 1000 begin ik weer van voor af aan lol, ik blijf me een leek voelen op vering gebied
 
Ola ola!

Long time no see voor de mensen van vroeger, en hallo ik ben Tom voor de (vele) nieuwe ;)

Ik krijg nog regelmatig mailtjes met vragen over de uitlaat ombouw van een Z1000 ('03-'06).

Ik heb er zojuist maar even een youtube filmpje van gemaakt zodat het altijd op dezelfde
plaats te vinden is, want de oude links naar mijn website veranderen nog wel eens....

Het is te vinden op:


Betreft een handleiding inclusief foto presentatie met aan het einde een video/audio sample van de uitlaten. Wellicht handig om mee te nemen in de openingspagina van de volgende topics.

Succes voor iedereen die er nog mee aan te gang gaat! En hou het rubber onder! :]
dat is idd al ff geleden dat we je hier gezien hebben. :W
hoe is het met je?
 
dat is idd al ff geleden dat we je hier gezien hebben. :W
hoe is het met je?
Goed, dank je :) Tegenwoordig aan het rondcrossen op een 800cc 1-pitter, erg fun! (DR800 Suzuki)

Dus tsja, als Z-loze heb ik hier weinig meer te zoeken natuurlijk ;)

Jij nogsteeds op dezelfde?
 
Heb net de hyperproveer laten vervangen voor een complete hyperpro shock.
Wat een verschil, tis gewoon wennen hoe stabiel hij is geworden :}
Die veer was al een heeeel verschil maar dit...oelalaaaaa!
Zo nog maar effe :]

Heej Niels,

Dus de hyperproveer krijg je als jeje motor laat upgraden bij hyperpro.
En jij hebt dus een nog beter wegligging met de nieuwe setup....
Wat was er dan bij jou niet goed met de hyperproveer?

Hoe gaat het met Niels junior?

Groetjes Bart.
 
net mn nieuwe ''shark s900 inmate'' binnen gekregen..... *O*
online besteld en niet van tevoren ergens gepast, maar zit gelukkig echt als gegoten
nu nog even een dark smoke en iridium silver vizier er bij bestellen..... 8-)
paar (veel) foto's gemaakt...... :9~

Afbeelding251.jpg

Afbeelding263.jpg

Afbeelding254.jpg

Afbeelding256.jpg

Afbeelding259.jpg

Afbeelding258.jpg


:+
Afbeelding253.jpg
 
Heb m'n ritje vanmiddag al na 24 km af moeten breken; kon niet meer schakelen!
Bleek, dat de schakelstang t.p.v. nok aan de as uit de bak was afgebroken. :(
En dan wordt het ook nog eens mooi weer de komende dagen. '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan