Oneindig
wie wat waar
of zo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Little Nino is vandaag om 18:35 geboren, moeder en zoon maken het wel!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allereerst: Nino, gefeliciteerd, wat leuk om te lezen!
Allertwee-tst: Binnenkort ga ik me tot het Z1000-gilde voegen!
Ben vandaag bij Arie Molenaar langsgeweest en ik denk dat ik de overstap ga maken!
Ik rij al jaren Ducati, maar voel me nu toch wel érg aangetrokken tot een Z1000.
Ik heb mijn 848 te koop gezet, en sinds gisteren eigenlijk al erg veel biedingen gehad (te lage vraagprijs?).
Vandaag dus even langs de lokale motorzaak gegaan, leuk praatje gehad, al een mooi prijsje aangeboden gekregen. Er resteren mij echter een paar kleine vragen:
Uitlaat: ik heb dubbele Akra's aangeboden gekregen voor een leuke prijs. De 'kleppen' in de originele uitlaat zitten hier echter niet in, heeft dit invloed op de prestaties van de motor? Het lijkt me dat deze kleppen er niet zonder reden op zitten? Wat zijn de voors en tegens van de originele uitlaat? Akra's hebben uiteraard E-keur e.d.
Stickers: ik wil deze eraf hebben, ze zien er te 'geplakt' uit, sluit niet netjes aan op de lak etc. Is bij het verwijderen hiervan kans op schade? Verkoper gaf aan dat dit voor mijn rekening zou komen, maar ze het secuur zouden doen.
Steenslag: heeft iemand steenslagbescherming aan de voorzijde? Verkoper gaf aan dat dit redelijk zinloos zou zijn, maar ik zet het normaal wel altijd op de motor... Voors/ tegens?
Kleur: motor is op dit moment zwart, maar ik wil hem het liefst matzwart hebben, iemand een foto van een matzwarte Z1000? Het kon mogelijk vloeken met het frame omdat die iets anders qua kleur zou zijn.
Banden: Liggen nu Pirelli Diablo Rosso's onder, iemand ervaring mee? Ik ben tot nu toe altijd een redelijke Michelin fan geweest (PiPo 2's doen t goed bij me!). Vergelijkbare kwaliteit?
Volgende week ga ik een proefrit maken, hoop dat het weer een beetje meezit, denk dat ik hem pas in het voorjaar op kenteken laat zetten
Om me even kort voor te stellen:
24 jaar oud, kom uit Utrecht, rij nu al 6 jaar motor, ben helemaal gek van ducati en sinds kort ook kawasaki. Tot nu toe altijd racers gereden, maar sinds een ruilritje op een naked ben ik verkocht.
Als je budget het toelaat zou ik een Ducati Streetfighter kopen. Naked en een dikke twin, want die ga je zeker missen op de Z1000
Ik vind deze wel errug geschikt!
ook een hele verbetering die koplampen zo
mogguh.
Heb net de hyperproveer laten vervangen voor een complete hyperpro shock.
Wat een verschil, tis gewoon wennen hoe stabiel hij is geworden
Die veer was al een heeeel verschil maar dit...oelalaaaaa!
Zo nog maar effe
dat is idd al ff geleden dat we je hier gezien hebben.Ola ola!
Long time no see voor de mensen van vroeger, en hallo ik ben Tom voor de (vele) nieuwe
Ik krijg nog regelmatig mailtjes met vragen over de uitlaat ombouw van een Z1000 ('03-'06).
Ik heb er zojuist maar even een youtube filmpje van gemaakt zodat het altijd op dezelfde
plaats te vinden is, want de oude links naar mijn website veranderen nog wel eens....
Het is te vinden op:
Betreft een handleiding inclusief foto presentatie met aan het einde een video/audio sample van de uitlaten. Wellicht handig om mee te nemen in de openingspagina van de volgende topics.
Succes voor iedereen die er nog mee aan te gang gaat! En hou het rubber onder!
Goed, dank je Tegenwoordig aan het rondcrossen op een 800cc 1-pitter, erg fun! (DR800 Suzuki)dat is idd al ff geleden dat we je hier gezien hebben.
hoe is het met je?
Heb net de hyperproveer laten vervangen voor een complete hyperpro shock.
Wat een verschil, tis gewoon wennen hoe stabiel hij is geworden
Die veer was al een heeeel verschil maar dit...oelalaaaaa!
Zo nog maar effe
Heb m'n ritje vanmiddag al na 24 km af moeten breken; kon niet meer schakelen!
Bleek, dat de schakelstang t.p.v. nok aan de as uit de bak was afgebroken.
En dan wordt het ook nog eens mooi weer de komende dagen.