Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die van Motip tenminste wel. Ik gebruik die om de maandelijkse "val" schade bij mijn zoontje zijn fiets bij te werken zodat ie niet te snel onder zijn kont wegroest. Advies van iemand die bij een spuiterij werkt was om bijna alle haartjes af te knippen todat er maar een paar over zijn, want dan kan je een druppeltje verf precies in het steenslag gaatje doen. M.a.w. gedoseerd werken ipv een dikke verf veeg over het kleine gaatje te doen. Als het eenmaal opgedroogd is zie er je niet meer van. :) Wel eerst even ontvetten natuurlijk met bv Glasex.
 
Die van Motip tenminste wel. Ik gebruik die om de maandelijkse "val" schade bij mijn zoontje zijn fiets bij te werken zodat ie niet te snel onder zijn kont wegroest. Advies van iemand die bij een spuiterij werkt was om bijna alle haartjes af te knippen todat er maar een paar over zijn, want dan kan je een druppeltje verf precies in het steenslag gaatje doen. M.a.w. gedoseerd werken ipv een dikke verf veeg over het kleine gaatje te doen. Als het eenmaal opgedroogd is zie er je niet meer van. :) Wel eerst even ontvetten natuurlijk met bv Glasex.

Thanx voor de tip, heb hem al besteld bij Japarts dus is zie wel wat ik krijg.
 
Aangeboden;

Aangezien mijn Z1000 (2008) voortijdig aan zijn einde is gekomen heb ik het volgende nog in de schuur liggen:
-orginele kuipruitje
-orginele ketting-cover

Op te halen bij mij thuis voor ehhh 5 tompoezen ofzo !?
 
Laatst bewerkt:
ja ik denk dat ik van de winter hele achterbrug laat overspuiten. Tenzij een ander middel goed werkt.
Ik heb hem niet zo lang, 4 maandjes nu. En de roest is net gaan vormen. Staat bij mij voor de deur aan een paal, maar heeft bij mij geen pekel gezien.

Ik vind het een beetje jammer dat een driejarige motor al gaat roesten. maar uiteindelijk is de (catalogus)prijs er ook naar denk ik dan |(
Welke siliconenkit gebruikte je toen? Ik zou liefst iig de roestvorming willen tegengaan..


Is waarschijnlijk van een oud vrouwtje geweest," altijd " binnen gestaan
 
Zooo, na een tijdje geen forum duurt het ff voordat je alle pagina's gelezen hebt :+

Net een stelletje oude vrouwtjes die Z rijders :')
 
Welke Z 750 rijder met mf sticker reed vandaag over De Prinses Beatrixlaan in Rijswijk? Motor was zwart.
 
Mede-Z-ers,

vandaag mijn eerste motor opgehaald, een zwarte '08 Z750 ABS. Gekocht van een mede-MF-er. Gelukkig mooi weer deze week, dus kan heerlijk rijden komende dagen.

Heb er zin in!!

Houdoe!

[afbeelding]




Gefeliciteerd met je Zet, en vele veilige km toegewenst. :Y *O* *O*

En houd de goede kant boven met dit mooie motorweer. :9 :] :)
 
Aangeboden;

Aangezien mijn Z1000 (2007) voortijdig aan zijn einde is gekomen heb ik het volgende nog in de schuur liggen:
-orginele kuipruitje
-orginele ketting-cover

Op te halen bij mij thuis voor ehhh 5 tompoezen ofzo !?

Kuipruitje wil ik wel hebben voor 5 tompoezen :}

Ik kom dagelijks in de buurt van Hoorn
 
quote:
ridini90 schreef op 29 september 2011 @ 18:21:
Aangeboden;

Aangezien mijn Z1000 (2007) voortijdig aan zijn einde is gekomen heb ik het volgende nog in de schuur liggen:
-orginele kuipruitje
-orginele ketting-cover

Op te halen bij mij thuis voor ehhh 5 tompoezen ofzo !?



Kuipruitje wil ik wel hebben voor 5 tompoezen :}

Ik kom dagelijks in de buurt van Hoorn

Tis 2008, maar dat maakt voor het ruitje niet uit volgens mij.
 
Hmm heb roestplekken (oppervlakkig) op mn achterbrug. Beetje vreemd voor een driejarige motor lijkt me.
Moet ik me zorgen maken of zo laten? O-)

Een plek lijkt geschaafd te zijn, geen idee hoe. De andere plekken lijken spontaan te zijn ontstaan.
Heb ik ook....ik vind de lak en de powdercoating of wat het ook is van de andere delen onder maat. Bij mij oxideren alle donkere delen. Ik heb de steunen van mn achterstepjes al 2x laten vervangen onder garantie omdat daar gewoon blazen op zaten. En nu heb ik hetzelfde met de steunen van mijn eigen stepjes. Roestplekken op mn achterbrug heb ik ook, grote slijtplek waar mijn remleiding van mn achterrem zit.

Van de week liet ik mijn sleutel vallen en die ving ik op op mijn tank. Gelijk een dikke kras tot op het metaal :( Sleutel zat tussen mn hand en mn tank en ik heb geen beweging gemaakt.

Maar verder ben ik erg blij met mn Zed hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook....ik vind de lak en de powdercoating of wat het ook is van de andere delen onder maat. Bij mij oxideren alle donkere delen. Ik heb de steunen van mn achterstepjes al 2x laten vervangen onder garantie omdat daar gewoon blazen op zaten. En nu heb ik hetzelfde met de steunen van mijn eigen stepjes. Roestplekken op mn achterbrug heb ik ook, grote slijtplek waar mijn remleiding van mn achterrem zit.

Van de week liet ik mijn sleutel vallen en die ving ik op op mijn tank. Gelijk een dikke kras tot op het metaal :( Sleutel zat tussen mn hand en mn tank en ik heb geen beweging gemaakt.

Maar verder ben ik erg blij met mn Zed hoor ;)

Rij je het hele jaar door of kan ik dit als mooiweerrijder ook verwachten :+
 
Heb ik ook....ik vind de lak en de powdercoating of wat het ook is van de andere delen onder maat. Bij mij oxideren alle donkere delen. Ik heb de steunen van mn achterstepjes al 2x laten vervangen onder garantie omdat daar gewoon blazen op zaten. En nu heb ik hetzelfde met de steunen van mijn eigen stepjes. Roestplekken op mn achterbrug heb ik ook, grote slijtplek waar mijn remleiding van mn achterrem zit.

Van de week liet ik mijn sleutel vallen en die ving ik op op mijn tank. Gelijk een dikke kras tot op het metaal :( Sleutel zat tussen mn hand en mn tank en ik heb geen beweging gemaakt.

Maar verder ben ik erg blij met mn Zed hoor ;)

Kom net van de dealer, die vond het ook vreemd. Hij bleef pekel de schuld geven, terwijl de roestvorming die ik heb zeer selectief is geweest; net langs de lasnaden. :r

Kort gezegd: materiaalkwaliteit van Kawa laat weer te wensen over :') . Er valt niks te doen, hij raadde me een siliconenspray aan om roest tegen te gaan.

Trouwens wil mede-mf LordGrinBak bedanken voor hetzelfde advies ;)
 
Laatst bewerkt:
Stalen remleidingen gemonteerd. Eindelijk weer een harde voorrem..
En rizoma stuurtje erop. Ziet er prima uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan