Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen was ik tot de conclusie gekomen dat de nazomer er soort van officieel op zit! 2,5 graden toen ik in mijn koekblik stapte. Pfoeh hey, moet gewoon weer een jas aan buiten! :+
 
Vanmorgen was ik tot de conclusie gekomen dat de nazomer er soort van officieel op zit! 2,5 graden toen ik in mijn koekblik stapte. Pfoeh hey, moet gewoon weer een jas aan buiten! :+

Het is idd voorbij voorlopig '( .

Je hebt trouwens een mooie motor gekocht!
Mijn collega zag hem nog staan in de showroom bij Molenaar.

Hij zei me ook dat er al een kenteken op zit?
 
Laatst bewerkt:
Hier hetzelfde, heel de zaterdag moeten werken. En op zondag geen zon gezien, alleen mist '( .
En het mooie is, nu we weer aan het werk zijn is het weer mooi zonnig weer :+




Ik heb zaterdag wel kunnen rijden, :] weer rondje Limburg met prachtig weer, *O* erg

van genoten. :Y :)
 
Ik heb zaterdag wel kunnen rijden, :] weer rondje Limburg met prachtig weer, *O* erg

van genoten. :Y :)

Hoi Mannie! :W

Ik heb zaterdag ook ff. een stukkie gereden op m'n brommer.
Klein stukkie België ingereden; maar na 100 km vond ik het welletjes.
Het zonnetje scheen idd. lekker, maar het was toch wel frisjes.
Daarna thuis ff. ondergedompeld in een heet bad. :$
 
Hoi Bart, klopt. Op RDW issie nog niet ten naam gesteld (72mbdt) wel alvast bpm afgedragen ivm verhoging per 1-1. Heb thuis blanco kentekenpapieren liggen :)
 
Hoi Bart, klopt. Op RDW issie nog niet ten naam gesteld (72mbdt) wel alvast bpm afgedragen ivm verhoging per 1-1. Heb thuis blanco kentekenpapieren liggen :)


Goedemorgen.

Slim van je!
Nu bpm afdragen en in 2012 op naam zetten.
Het zou zonde zijn als ie nu al op je naam zou staan.
 
Kouwe vingers vanmorgen op de Z.
Hopelijk komen vandaag mijn handkappen binnen, dat zal wel schelen.
 
nou hier de mijne maar ff showen dan nog net voordat we het winterseizoen ingaan...

95718e4a62cc958a7669ed9b5b56e4ce
 
hier is vanavond een pekel neer gekwakt. -O-
het seizoen zit er nu voor mij wel op.
morgen maar is een afspraak maken bij de dealer voor een grote beurt en nieuwe bandjes.
 
hier is vanavond een pekel neer gekwakt. -O-
het seizoen zit er nu voor mij wel op.
morgen maar is een afspraak maken bij de dealer voor een grote beurt en nieuwe bandjes.
Potverdikke, pleuren ze die troep nu al weer neer? |(



Geeft mij even de tijd te denken over een nieuwe voorband, of toch maar de nieuwe Speed Triple 'R' :)
 
hier is vanavond een pekel neer gekwakt. -O-
het seizoen zit er nu voor mij wel op.
morgen maar is een afspraak maken bij de dealer voor een grote beurt en nieuwe bandjes.
Hier ook, onbegrijpelijk! Althans, tsja, sochtends wel krabben, maar zo erg is het toch niet? :N
 
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)

Alvast *O* Welkom *O* en veel plezier met De Z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Toch zalig dat de winter wat langer uit blijft. Hier in Belgie blijft het zout voorlopig uit (toch in mijn regio). Dus vandaag de Z nog ff van stal gehaald om wat km' te toeren :] .

Nog een beetje rijervaring op doen zodat ik zo snel mogelijk na de winter voor mijn examen kan gaan om het definitieve papiertje...

En zolang er zoutvrije woensdagen en zondagen zijn, zal ik rijden. Heb mijn gading wel echt gevonden hoor :Y

grtz
 
Laatst bewerkt:
Potverdikke, pleuren ze die troep nu al weer neer? |(



Geeft mij even de tijd te denken over een nieuwe voorband, of toch maar de nieuwe Speed Triple 'R' :)
als je daar over moet denken.
jou een beetje kennende wordt het een nieuwe .....................................................r.
 
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)
welkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tank is leeg :+
Ik gok er op dat je weer de eerste bent :+
Er is er eentje zeker eerder: Hij was aangereden, en heeft toen een nieuwe besteld, maar toen hij hoorde dat de 'R' er aan kwam heeft hij de bestelling nog om kunnen zetten :)
als je daar over moet denken.
jou een beetje kennende wordt het een nieuwe .....................................................r.
Ik vrees 't ook O-) , al is mijn bankrekening natuurlijk ook geen bodemloze put :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan