Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)
Join the club, ik ben ook aan het wachten haha, naar gevoel hè ;)

Vandaag weinig motorrijders gespot! Was ook wel echt winters weer zeg. Zat veel op de weg in mn poleaukoekblikkert. Wel grappig, had op gegeven moment actieradius op mn teller van nog 80 km (tank was bijna leeg), 5 kilometer later was hij nog 20 km... Die volkswagens zijn ook niet te vertrouwen -O- Maar snel gaan tanken :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)

Welkom *O* *O* *O*

Inderdaad het is weer wachten voor :] :] :]

p.s. welke kleur is het geworden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Join the club, ik ben ook aan het wachten haha, naar gevoel hè ;)

Vandaag weinig motorrijders gespot! Was ook wel echt winters weer zeg. Zat veel op de weg in mn poleaukoekblikkert. Wel grappig, had op gegeven moment actieradius op mn teller van nog 80 km (tank was bijna leeg), 5 kilometer later was hij nog 20 km... Die volkswagens zijn ook niet te vertrouwen -O- Maar snel gaan tanken :+

Heeel naar gevoel ja :( maarja, als t goed is heb ik m met het nieuwe jaar, dus nog heel even volhouden :P Hoelang moet jij nog wachten?
 
Hoi Mannie! :W

Ik heb zaterdag ook ff. een stukkie gereden op m'n brommer.
Klein stukkie België ingereden; maar na 100 km vond ik het welletjes.
Het zonnetje scheen idd. lekker, maar het was toch wel frisjes.
Daarna thuis ff. ondergedompeld in een heet bad. :$




Hoi Ad, :W ben jij dan in je leren pak wezen rijden? -O-

Ik had mijn textielpak aan, was wel een stuk aangenamer. :Y *O* :] :W
 
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)


Welkom hier in dit topic, en straks veel plezier met je Zet. :Y *O* :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tank is leeg :+Er is er eentje zeker eerder: Hij was aangereden, en heeft toen een nieuwe besteld, maar toen hij hoorde dat de 'R' er aan kwam heeft hij de bestelling nog om kunnen zetten :)Ik vrees 't ook O-) , al is mijn bankrekening natuurlijk ook geen bodemloze put :$




Hoi Pina. :W

En welke kleur woord het dan? }) :W
 
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)


Welkom :)

ik (wij) weten zeker dat je veel plezier zult hebben van je Z (welk jaar en kleur?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal me even voorstellen:)

Ik ben Charlotte en ben (half) eigenaar van een nieuwe z750 :D Heb mijn zx6r ingeruild voor een z750 ivm een whiplash. Moet alleen nog een klein bedragje bijleggen en dan ben ik (eindelijk) een trotse eigenaar:D Ik ben 22 jaar en heb mijn rbw iets langer dan 2jr nu. Helaas is het seizoen afgelopen en moeten we weer een tijdje wachten tot we weer fatsoenlijk kunnen rijden;) Maar ik zal vast op een volgende meeting te vinden zijn! :)


Goede morgen Charlotte half gefeliciteerd dan maar....wanneer heb je de andere helft? :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Pina. :W

En welke kleur woord het dan? }) :W
Hi Mannie :W

Dan wordt het toch weer een witte (even spammen :$ ):

triumph-speed-triple-r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat die Hexagon Tool gebruikt wordt om een as los te draaien. En de Crown Nut om de "lock nut" los te draaien. Denk dat ik deze tools dus toch nodig heb, iemand enig idee waar ik deze kan halen (naast de dealer)?

Jullie/Iemand ervaring met het demonteren van het motorblok uit de motor?

Groeten,

Martijn
heb je het niet gewoon over de steekas die van links naar rechts loopt ergens in de buurt van je voetsteunen? Daar hangt je blok ook aan.
En een crown nut (kroonmoer) zie je ook aan de steekas van je achterwiel. Met een splitpen er doorheen. En als er in die kroonmoer een kunststof borging zit noemen ze het ineens een locknut (borgmoer).
Kan volgens mij niet zo moeilijk zijn die te vinden... :+
 
Hoe hard loopt een z750 uberhaupt, en een z1000? nog niet geprobeerd :P
Z1000 model 2003 277 op de teller en er is een rooie geweest die 278 aantikte (zie youtube Strammer Max ritje).....maar de teller van de rooie overdreef zonder meer echt belachelijk ontiegelijk en hopeloos veel want ik begon hem al in te halen met mijn "veel" lagere tellersnelheid........... O-)

Beide motoren liepen toen wel de toerenbegrenzer in.....
 
:W En mannen hoest hier ?

Heb hier al een tijdje niet meer gekeken (schaamschaam)
Hee Angelo. Hoe gaat ie? Idd al een tijd niet meer gezien. Alles goed?

En met Desiree?

En de huisdieren?

En de auto?

(heb ik nou alles gehad?)

O nee: en de vissen?

Tsja...de oude kern wordt steeds een beetje kleiner. Er zijn er meer die niet meer zo vaak hier kijken en reageren....Gelukkig neemt het jonge grut het over......

Zelf kijk ik al een tijdje ook heel onregelmatig. Maar het blijft leuk..... :Y
 
Precies dat gaan ze ook doen, exactly my thought. Motor zit nog in de garantie, en ik heb (nog) geen ervaring met sleutelen eraan, dus laat het even doen. Goed idee van tweedehands standaard, effe checken. :Y
Zeker weten dat de voorkant ook omlaag moet. Als alleen de achterkant verlaagd wordt is heel de balans zoek. Je hebt dan een heel anders reagerende motor! Sturen zal duidelijk minder zijn met alleen een verlaagde achterkant.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan