Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas maar op met zulke kwaliteiten; voor dat je het weet zit je in een raad van commissarissen! :X :+
full


Sjaak,je zit hier alleen maar omdat je Swart bent
_O- _O- _O-
dat inkoppertje van jou, is niet de waarheid.. ;)
Ik heb toch niks gezegd? O-)
 
In de winter moet er dan ook nog iets speciaals aan de motor gebeuren?
(bijv andere olie oid)
Of is gewon binnen stallen genoeg?
 
Laatst bewerkt:
In de winter moet er dan ook nog iets speciaals aan de motor gebeuren?
(bijv andere olie oid)
Of is gewon binnen stallen genoeg?
tank vol gooien om condens vorming in je tank tegen te gaan.
ik ben er ook nog een voorstander van om er ook nog zo'n flesje forte benzine spul bij te doen.
 
Opvolging: vandaag diverse keren mijn medestudent gebeld, ging steeds rechstreeks naar de voicemail.

Uiteindelijk vandaag na thuiskomst van mijn 12-urige werkdag 3,5 uur keihard geploeterd en een vervangend deel voor zijn stuk geschreven. Mail naar begeleiders opgesteld met een betoog waarom ik van mening ben dat ik in aanmerking voor de verdediging dien te komen (heb best aardige argumenten!). To be continued, als ik hem donderdag niet mag verdedigen ga ik die studiegenoot serieus wat aandoen. MF-knokploeg anyone? _O-

Uff, nu ff onderuit op de bank met de voetjes omhoog :Z
Opvolging: vandaag mijn referaat gehouden en gehaald! (8,5)
Ook Maxima nog gezien, die was vandaag te gast op Nyenrode, helaas kwam ze niet om mijn verdediging bij te wonen haha ;)

Uff, nu ff slapen, heb wat nachtelijke rust gemist door dat gedoe (en drukte op t werk) *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Opvolging: vandaag mijn referaat gehouden en gehaald! (8,5)
Ook Maxima nog gezien, die was vandaag te gast op Nyenrode, helaas kwam ze niet om mijn verdediging bij te wonen haha ;)

Uff, nu ff slapen, heb wat nachtelijke rust gemist door dat gedoe (en drukte op t werk) *O* *O* *O* *O*
gefeliciteerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan