Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 65

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij vertellen of het openwerken van het luchtfilterdeksel meer pk oplevert icm een leovince evo gp 2 uitlaat? ik heb begrepen dat dit bij een standaard uitlaat totaal geen nut heeft. Klopt dit? het betreft een z1000 '03 model
 
Jimbokrukas schreef op 01 juni 2012 @ 16:49:
Hallo iedereen ik ben van plan een nieuwe Z1000 aan te kopen nu vraag ik het me af of het gaat om iemand mee te nemen als passagier of gaat dit totaal niet op een Z?



Zal er denk ik ook van af hangen wat voor een postuur iemand heeft die achterop zit.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal! :W
Ik zal ook hier de boel even volgen. Sinds een maand of 2 in het bezit van een Z1000 uit 2005. Voornamelijk actief in het Zuid Holland topic, maar aangezien ik de enige ben met een Z toch maar even wat collega Z rijders volgen ook.
Natuurlijk een plaatje :Y
[afbeelding]

Tja...zijn daar een paar die ik niet echt meer kan uitstaan...ben daar dus bewust niet te vinden..
 
Tja...zijn daar een paar die ik niet echt meer kan uitstaan...ben daar dus bewust niet te vinden..

Ach, ik heb er geen problemen mee so far... een halve dag niet online zijn wordt helaas wel meteen bestraft met 15 pagina's aan bullshit teruglezen _O-
 
Jimbokrukas schreef op 01 juni 2012 @ 16:49:
Hallo iedereen ik ben van plan een nieuwe Z1000 aan te kopen nu vraag ik het me af of het gaat om iemand mee te nemen als passagier of gaat dit totaal niet op een Z?



Zal er denk ik ook van af hangen wat voor een postuur iemand heeft die achterop zit.


En de gewichtsverhouding met de gene die voor op zit is heel belangrijk....
pic_022_clean_638.jpg

In dit geval zou ik aan raden om haar te laten rijden :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen ik ben van plan een nieuwe Z1000 aan te kopen nu vraag ik het me af of het gaat om iemand mee te nemen als passagier of gaat dit totaal niet op een Z?

Alvast bedankt voor de reacties
Het gaat prima, is alleen wel minder leuk rijden.. Gelukkig heeft vrouwlief nu haar rijbewijs en een eigen brommer.. :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal! :W

Ik zal ook hier de boel even volgen. Sinds een maand of 2 in het bezit van een Z1000 uit 2005. Voornamelijk actief in het Zuid Holland topic, maar aangezien ik de enige ben met een Z toch maar even wat collega Z rijders volgen ook.

Natuurlijk een plaatje :Y


[afbeelding]

Volgens mij reed ik laatst een stukje met jou op vanaf Zoeterwoude richting A4. Ik reed op een blauwe Z1000.
 
Ja hoor, volgende week ben ik in het bezit van een Z750 *O*
Vandaag afscheid genomen van mijn oude vertrouwde zxr400, deed toch wel zeer ;(
 
Morgen dagje eiffel met 2 z1000 1 z750 een vfr en een fz6n.
Lache.. Eerste x met mijn z richting duitsland.. Hehe
have fun! pas wel op met die trajectcontroles daar als je over de snelweg rijdt, ik heb inmiddels 3 bekeuringen binnen van de wintersport (gelukkig zijn ze vrij goedkoop in deutschland)
 
Snel kopen dan!
Nog niet, ik heb vanmiddag een proefrit op een Multistrada (1200 S Pikes Peak) en op een Tuono (V4 R APRC). Als die multistrada bevalt dan weet ik het wel, 2 vrienden van me hebben er dit jaar 1 gekocht en zijn daarmee van hun slijmslijm patspats racefietsen afgestapt, dat had ik nooit verwacht! Tuono schijnt ook dik improved te zijn, heb er in 2006 een gehad, die nieuwe V4 schijnt goddelijk te zijn..
 
have fun! pas wel op met die trajectcontroles daar als je over de snelweg rijdt, ik heb inmiddels 3 bekeuringen binnen van de wintersport (gelukkig zijn ze vrij goedkoop in deutschland)

Morgen! :W

Ik denk, dat je de komende tijd zowiezo beter op kunt passen in de Eifel!

Vorige week reed ik op m'n Zetje de Mergellandroute in Zuid Limburg.
Ik werd in de buurt van Eperheide staande gehouden door een grote groep agenten op een parkeerplaats. Ze haalden daar alleen maar alle motorrijders van de weg. De agent vertelde me, dat ze bezig waren met een gerichte actie in samenwerking met de Duitse collega's uit de Eifel. Een hele boel bla bla, veiligheid, snelheid etc. Vervolgens de vraag of ik ook nog camera's langs m'n route had gezien? Ik had er ééntje gezien. Dan had ik er minstens 4 gemist, was het antwoord. Als ik de route afmaakte zou ik er nog zeker 6 kunnen ontdekken. Het zou om een preventieve aktie gaan, om motorrijders bewuster te maken hier in deze omgeving; maar speciaal voor alle motorrijders die binnenkort naar de Eifel willen gaan! Sjonge, jonguh!
 
Nog niet, ik heb vanmiddag een proefrit op een Multistrada (1200 S Pikes Peak) en op een Tuono (V4 R APRC). Als die multistrada bevalt dan weet ik het wel, 2 vrienden van me hebben er dit jaar 1 gekocht en zijn daarmee van hun slijmslijm patspats racefietsen afgestapt, dat had ik nooit verwacht! Tuono schijnt ook dik improved te zijn, heb er in 2006 een gehad, die nieuwe V4 schijnt goddelijk te zijn..

Lol hoe lang doe jij gemiddeld met een motor? Ken mensen die wisselen hun auto weer in als de asbak vol s, maar jij..... Als je je eerste badensetje achter de rug hebt?
Ben benieuwd wat je van beide motoren gaat vinden, so keep us informed. Veel plezier.
 
Heren,

Ik zelf heb nu een r6 2006 model. Omdat ik toch wat meer rechtop wil zitten ben ik aan het kijken voor een z1000 2007+ model.

Vind dit vanaf het begin al een waanzinning mooie motor, en merk toch dat de r6 iets te voorover zit. Daarnaast moet je ver boven de maximale snelheid gaan wil je een leuke trap naar voren krijgen.

Hoe zit dit bij de z1000 2007? Proefrijden staat in ieder geval gepland!
 
En de gewichtsverhouding met de gene die voor op zit is heel belangrijk....
[afbeelding]
In dit geval zou ik aan raden om haar te laten rijden :+

over kont(en/jes) gesproken :P , doe mij deze maar :9~ vanmiddag wat pics van mijn Ztje gemaakt;

full

full

full

full

full

full


en als laatste nog even de hugger en Osco oiler die ik er vorige week opgezet heb;

full


binnenkort maar eens een nieuw pijpje scoren :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan