Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 66

Status
Niet open voor verdere reacties.
de Z750 heeft het in zuid europa wat ik begreep "heel" goed gedaan (relatief of niet)

wat betreft gewicht, daar merk je alleen wat van als ie gevallen is en je hem rechtop moet zetten.
met het rijden zou je het niet al te veel mogen merken als ie goed opgebouwd is ;)

ik ben er trouwens nog niet uit of ik m nou wel of niet mooi vind.
de groen/zwarte in die verhouding/opstelling staat me niet aan, dat weet ik wel.
 
Weet iemand wat de prijs is van de z800?

Ja ! In belgie gaat hij € 9.500 kosten, maar daar hebben ze geen BPM.
Dus inc BPM zal hij in Nederland € 10.725 gaan kosten.

Maar waarschijnlijk gaan ze in de Nederlandse markt de netto prijs iets verlagen waardoor er minden BPM op komt. De Kawasaki dealers hebben op 22 oktober een dealer meeting waar de definitieve Nederlandse prijzen bekend worden.
 
de Z750 heeft het in zuid europa wat ik begreep "heel" goed gedaan (relatief of niet)

wat betreft gewicht, daar merk je alleen wat van als ie gevallen is en je hem rechtop moet zetten.
met het rijden zou je het niet al te veel mogen merken als ie goed opgebouwd is ;)

ik ben er trouwens nog niet uit of ik m nou wel of niet mooi vind.
de groen/zwarte in die verhouding/opstelling staat me niet aan, dat weet ik wel.

Ben er ook nog niet uit. Wil hem wel eens in het echt zien en op rijden... Hoe dan ook, ik hou het voorlopig nog bij mijn lichte zware Z1000!

Milenko, hoe zwaar is die brommer van jou eigenlijk? Scheelt het nog wat die autovelg, enkelzijdige achterbrug, grotere radiator (met extra stevige klemmen om de daarop bevestigde slangen) en die engel-ogen? of waren het nu duivels-kijkers? :+
Hoe dan ook blijft een gaaf ding!
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook nog niet uit. Wil hem wel eens in het echt zien en op rijden... Hoe dan ook, ik hou het voorlopig nog bij mijn lichte zware Z1000!

Milenko, hoe zwaar is die brommer van jou eigenlijk? Scheelt het nog wat die autovelg, enkelzijdige achterbrug, grotere radiator (met extra stevige klemmen om de daarop bevestigde slangen) en die engel-ogen? of waren het nu duivels-kijkers? :+
Hoe dan ook blijft een gaaf ding!

:^
Die achterbrug is :9~ :9~
 
Ben er ook nog niet uit. Wil hem wel eens in het echt zien en op rijden... Hoe dan ook, ik hou het voorlopig nog bij mijn lichte zware Z1000!

Milenko, hoe zwaar is die brommer van jou eigenlijk? Scheelt het nog wat die autovelg, enkelzijdige achterbrug, grotere radiator (met extra stevige klemmen om de daarop bevestigde slangen) en die engel-ogen? of waren het nu duivels-kijkers? :+
Hoe dank ook blijft een gaaf ding!
Onafgeveerd gewicht is hoger dan standaard, maar heb werkelijk geen idee hoe zwaar dat kreng is, moet een keer naar een exportbedrijf voor een weegschaal. Maar kan daar de tijd en zin niet voor vinden B|
 
Onafgeveerd gewicht is hoger dan standaard, maar heb werkelijk geen idee hoe zwaar dat kreng is, moet een keer naar een exportbedrijf voor een weegschaal. Maar kan daar de tijd en zin niet voor vinden B|
Heb je trouwens alles zelf gedaan of laten doen?
 
Ohjee, gaan we weer _O-

Ik hou het dit keer bij de looks, ik vind hem gaaf. Het enige minpunt vind ik de koplamp, die is mij ieeets te lief. Achterlicht daarentegen is een leuk detail met die 2 Z's als lampen :Y

Ziet er inderdaad geslaagd uit.
Ik vind die knipperlichten aan de voorkant alleen raar gepositioneerd. Het lijkt nu net een soort van snor.
 
uuu milenko. wil je eens een foto posten. ik heb hem nog niet gezien. en zo te horen is het er een om te showen
 
uuu milenko. wil je eens een foto posten. ik heb hem nog niet gezien. en zo te horen is het er een om te showen
Ff doorklikken naar zijn motorstek profiel, dat rode icoontje.. Dan kun je hem zien.
5dbab4a76e1d2bc5edcbb73ebc817d30


Is wel uhm.. apart?? :+
I like! ;)
 
Laatst bewerkt:
goeiemorgen Mede Z-etters

zal ook eens kleur bekennen, lees al tijdje mee, en heb ondertussen ook een Z-etje gekocht

een zwarte 750 uit 2009 met ABS.

hij is nog helemaal standaard, maar er zijn al wat spulletjes onderweg *D

Leovince GP PRO demper
Rizoma kentekenplaathouder
Led knippers voor & achter
2 setjes weerstanden voor de LED knippers
Kawa ruitje
Kawa bellypan
Ermax hugger
dit lijstje zal ongetwijfeld nog wel beetje gaan groeien... 8-)



hier istie dan !

full
 
Hoi mensen.


Ik zit heel erg in dubio. of ff geld investeren in bodis gp dual.
of ik ga voor de shark darkline.

de bodis vind ik erg stoer uitzien maar kost dan ook 2 keer zo veel.
mmmmm???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan