2-3 kilo merk je niet zoveel van, die Z800 had gewoon 30 kilo lichter moeten zijn zodat ze mee kunnen komen met de concurrentie.
In de verkoop zie ik het niet terug, volgens mij heeft de Z750 het goed gedaan ('goed' is dan wel relatief)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2-3 kilo merk je niet zoveel van, die Z800 had gewoon 30 kilo lichter moeten zijn zodat ze mee kunnen komen met de concurrentie.
LOLOhjee, gaan we weer
Ik hou het dit keer bij de looks, ik vind hem gaaf. Het enige minpunt vind ik de koplamp, die is mij ieeets te lief. Achterlicht daarentegen is een leuk detail met die 2 Z's als lampen
Weet iemand wat de prijs is van de z800?
de Z750 heeft het in zuid europa wat ik begreep "heel" goed gedaan (relatief of niet)
wat betreft gewicht, daar merk je alleen wat van als ie gevallen is en je hem rechtop moet zetten.
met het rijden zou je het niet al te veel mogen merken als ie goed opgebouwd is
ik ben er trouwens nog niet uit of ik m nou wel of niet mooi vind.
de groen/zwarte in die verhouding/opstelling staat me niet aan, dat weet ik wel.
Ben er ook nog niet uit. Wil hem wel eens in het echt zien en op rijden... Hoe dan ook, ik hou het voorlopig nog bij mijn lichte zware Z1000!
Milenko, hoe zwaar is die brommer van jou eigenlijk? Scheelt het nog wat die autovelg, enkelzijdige achterbrug, grotere radiator (met extra stevige klemmen om de daarop bevestigde slangen) en die engel-ogen? of waren het nu duivels-kijkers?
Hoe dan ook blijft een gaaf ding!
Onafgeveerd gewicht is hoger dan standaard, maar heb werkelijk geen idee hoe zwaar dat kreng is, moet een keer naar een exportbedrijf voor een weegschaal. Maar kan daar de tijd en zin niet voor vindenBen er ook nog niet uit. Wil hem wel eens in het echt zien en op rijden... Hoe dan ook, ik hou het voorlopig nog bij mijn lichte zware Z1000!
Milenko, hoe zwaar is die brommer van jou eigenlijk? Scheelt het nog wat die autovelg, enkelzijdige achterbrug, grotere radiator (met extra stevige klemmen om de daarop bevestigde slangen) en die engel-ogen? of waren het nu duivels-kijkers?
Hoe dank ook blijft een gaaf ding!
Heb je trouwens alles zelf gedaan of laten doen?Onafgeveerd gewicht is hoger dan standaard, maar heb werkelijk geen idee hoe zwaar dat kreng is, moet een keer naar een exportbedrijf voor een weegschaal. Maar kan daar de tijd en zin niet voor vinden
Heb je trouwens alles zelf gedaan of laten doen?
Ohjee, gaan we weer
Ik hou het dit keer bij de looks, ik vind hem gaaf. Het enige minpunt vind ik de koplamp, die is mij ieeets te lief. Achterlicht daarentegen is een leuk detail met die 2 Z's als lampen
Daar heeft hij Rozz voor. Das de handige van het dynamische duo.
Ff doorklikken naar zijn motorstek profiel, dat rode icoontje.. Dan kun je hem zien.uuu milenko. wil je eens een foto posten. ik heb hem nog niet gezien. en zo te horen is het er een om te showen
Godskanonnen. Blijft een geil ding om naar te kijken hèFf doorklikken naar zijn motorstek profiel, dat rode icoontje.. Dan kun je hem zien.
[afbeelding]
Is wel uhm.. apart??
I like!
Lekker ventje ben je ook he