Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 66

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh lol, is maar een kleinigheid... Ze hadden een mailing de deur uit gedaan over een ondehoud aanbieding. Ze hadden de mail verstuurd aan administratie@horeon met een CC nnar 50+ man ipv een gebruikelijke BCC...

Milenko nog adressen nodig voor een gerichte mailing? :o
 
Oh lol, is maar een kleinigheid... Ze hadden een mailing de deur uit gedaan over een ondehoud aanbieding. Ze hadden de mail verstuurd aan administratie@horeon met een CC nnar 50+ man ipv een gebruikelijke BCC...

Milenko nog adressen nodig voor een gerichte mailing? :o


Neuh, heb dezelfde mail ontvangen ;)
 
Wat bedoel je met een "oud stiftje"? Bij aanschaf zit er een losse schakel bij die op normale wijze te klinken is.

Sorry was niet helemaal duidelijk, ik bedoel de stift van de pons om de ketting mee te klinken. Volgens de website kan je bepaalde kettingtypes niet klinken met een ouder type stift.
 
Oh lol, is maar een kleinigheid... Ze hadden een mailing de deur uit gedaan over een ondehoud aanbieding. Ze hadden de mail verstuurd aan administratie@horeon met een CC nnar 50+ man ipv een gebruikelijke BCC...

Milenko nog adressen nodig voor een gerichte mailing? :o
ja! ikke ! ja!ja! ;)

@Dennis: doe je mijn foto nog even in de starttopic? :j
 
Laatst bewerkt:
ja! ikke ! ja!ja! ;)

@Dennis: doe je mijn foto nog even in de starttopic? :j

Euhm, ja, zodra deze gerized is, maar de master diver heeft zich al geruime tijd niet laten zien hier....

Wordt aan gewerkt.....





Misschien wil stray het ff doen....resizen dan hé
 
Gisteren naar Intermot geweest en daar live de Z800 aanschouwd.
Strak fietsje hoor :}
Alleen een beetje aan de prijs :')
€ 9.495 in Duitsland dus daar komt hier nog het nodige bij. '(
 
Laatst bewerkt:
Euhm, ja, zodra deze gerized is, maar de master diver heeft zich al geruime tijd niet laten zien hier....

Wordt aan gewerkt.....





Misschien wil stray het ff doen....resizen dan hé
ik liet het resizen doen door Mr Ed
 
Ik ga een jaar naar het buitenland, tips voor het wegzetten van de Z?
Zet hem in ieder geval op de achterbok, maar heb geen voorbok helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan