Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 66

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had even een vraagje. Op mijn z1000 (2008) zitten momenteel laser stealth uitlaten (RVS).
Ik ben hier niet zo heel gek van en zou graag voor de sc project oval carbon gaan.
Wat zullen die laser's opleveren op bijvoorbeeld marktplaats.
Hmmm, lastig.
Mijn kristallenbol is wat mistig vandaag misschien kan je beter even kijken wat anderen voor hun laser stealth uitlaten vragen op Marktplaats of Ebay.
 
Weet iemand of deze heel plates ook verkrijgbaar zijn in het zwart.
Heb nu zilveren en dat smoelt niet met zwart blok.
full
 
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, kom ze wel tegen op het net maar dan zijn ze zelf gespoten.
 
Mede Z-rijders!!

Stan hier, of SC88... Ik lees zo nu en dan mee op dit topic, leuk om de reacties in de gaten te houden!! In september ben ik met een aantal vrienden naar 't Sauerland geweest en hebben we daar enkele dagen rondgereden, erg mooi gebied!!
Hier...

BBFL Sauerland

...vind je het filmpje wat één van de gasten heeft gemaakt! Die site is sowieso een aanrader, vele mooie motor- en reisfilmpjes zijn er te vinden!! Dit filmpje is speciaal aan mij gewijd.. O-)
Grootste gedeelte rijdt er een Z750 voor me dus helemaal goed voor dit topic lijkt me!!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!!

Groeten!!

Edit: Diegene die motor-meuk regelmatig checken die hebben wellicht al wel eens filmpjes van onze cameraman voorbij zien komen, Jopos is zijn nickname daar.
 
Laatst bewerkt:
Mede Z-rijders!!

Stan hier, of SC88... Ik lees zo nu en dan mee op dit topic, leuk om de reacties in de gaten te houden!! In september ben ik met een aantal vrienden naar 't Sauerland geweest en hebben we daar enkele dagen rondgereden, erg mooi gebied!!
Hier...

BBFL Sauerland

...vind je het filmpje wat één van de gasten heeft gemaakt! Die site is sowieso een aanrader, vele mooie motor- en reisfilmpjes zijn er te vinden!! Dit filmpje is speciaal aan mij gewijd.. O-)
Grootste gedeelte rijdt er een Z750 voor me dus helemaal goed voor dit topic lijkt me!!

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!!

Groeten!!

Edit: Diegene die motor-meuk regelmatig checken die hebben wellicht al wel eens filmpjes van onze cameraman voorbij zien komen, Jopos is zijn nickname daar.

Mooi filmpje :Y

Maarre die Grijze Z is een Z1000.

Of hij heeft er een usd voorvork en dubbele uitlaten er op gezet ....
 
Mooi filmpje :Y

Maarre die Grijze Z is een Z1000.

Of hij heeft er een usd voorvork en dubbele uitlaten er op gezet ....

Ow haha, mijn fout! Er wordt gefilmd vanaf een GS, daar voor rijdt continu de grijze Z1000 die jij bedoelt, dat ben ik... En diegene die een groot gedeelte vd tijd voor mij rijdt is z750! 8-)
 
Mwah... Af en toe, maar alleen links. Rechts raakt m'n bellypan het eerst de grond! ;)
 
Laatst bewerkt:
hey allen,

laat ik mij eerst even kort voorstellen:
nick 25jr wonende te belgie, vorige motoren: gs500e van 94' (beginmoto), sv1000 '07 (moeten weg doen omdat ik last in de polsen had), gsr600 '11 (ben ermee onderuit gegaan, zeer onbetrouwbare motor)

en nu heb ik mij een z1000 van '04 gekocht, de motor is al reeds volledig aangepast, maar ik heb nog geen deftige foto's kunnen nemen. hij is volledig mat zwart, smoke achterlicht met ingebouwde pinkers, dubbele hoge ixil uitlaten,zwarte beschermfolie over het voorlicht.


maar nu wil ik hem terug duo zetten en kom ik tot conclusie dat er een voetsteun kapot is en deze dus moet vervangen worden. kan er iemand mij helpen? heeft er iemand nog duovoetsteunen liggen?laat mij iets weten hoeveel je er moet voor hebben en dan kunnen we verder afspreken.

Mvg
 
Wat is er precies kapot aan? Is het stepje zelf afgebroken, anders kun je toch gewoon zo'n goedkoop vervangssetje scoren.
 
Wat is er precies kapot aan? Is het stepje zelf afgebroken, anders kun je toch gewoon zo'n goedkoop vervangssetje scoren.

neen het frame zelf is er stuk van, want anders was het makkelijk opgelost. ik dacht het eerst te lassen, maar het is een speciale legering en ook waarschijnlijk minder sterk, dus is het maar zoeken naar het duovoetsteun links achteraan.
 
Hallo allemaal , ik heb mij zojuist al voorgesteld dan hier ook maar even. Mijn 1e motor gekocht afgelopen week.

zGXZH.jpg


Ik heb daarbij ook gelijk een vraagje , als ie stationair loopt dan draait deze ong 3000 toeren. Naar mij weten dienen dat er 1000 te zijn. Als ik de gashendel dan strak vasthoud tegen het nulpunt dan daalt ie in toeren , éénmaal los stijgt deze weer naar 3000. Is er iets mis kwa afstelling? of mss in de hendel/kabel?
 
Hallo iedereen,

Enkele dagen terug ben ik dus neergegaan met mijn Z door een modderspoor in de bocht, het was gelukkig niet zo zwaar maar wel wat kosten. Nu heb ik het probleem dat er iets lijkt scheef te staan aan de stuur inrichting, hierover heb ik enkele vragen:

Heeft er iemand een idee hoe ik kan zien of mijn voorvork krom is?

Het volgende heb ik nagegaan:
-Bij het inveren gaat alles soepel dus ik voel het nergens haperen, schuren, tegenhouden,...
-Aan buitenzijde zie ik geen schade (nergens alu opgestuikt, knik in de poot ofzo)
-De schokdempers heb ik gemeten in verschillende richtingen en zijn even lang
-Het voorwiel lijkt mij wel iets feller te 'slepen' dan voor het ongeval (kan ook maar een gedacht zijn natuurlijk)

-Zonder handen heb ik nog niet gereden, als ik dat doe bij een kromme voorvork dan zou de motor moeten uitwijken klopt dit?

Het stuur is al heel zeker krom dat zie ik als ik op de motor zit. De kroonplaat (waar het contactslot in zit)plooit dat snel of kan dat wat hebben?

grtz
 
Hallo allemaal , ik heb mij zojuist al voorgesteld dan hier ook maar even. Mijn 1e motor gekocht afgelopen week.

[afbeelding]

Ik heb daarbij ook gelijk een vraagje , als ie stationair loopt dan draait deze ong 3000 toeren. Naar mij weten dienen dat er 1000 te zijn. Als ik de gashendel dan strak vasthoud tegen het nulpunt dan daalt ie in toeren , éénmaal los stijgt deze weer naar 3000. Is er iets mis kwa afstelling? of mss in de hendel/kabel?

het klink stom, maar heb je je "choke" wel dichtgedraaid nadat ie gestart is?
 
Volgens mij heeft een Z een automatische choke?.. :?

Lijkt me inderdaad eerder een probleempje met een verkeerd afgestelde gaskabel. Te strak gok ik..


Een Z heeft helemaal geen choke is namelijk een injectie motor, wel zit er bij het 2004 model een "hendeltje" waarmee het stationair toerental verhoogd kan worden.

Model hierna heeft een "handschroefje" welke ergens onder de tank zit
 
Een Z heeft helemaal geen choke is namelijk een injectie motor, wel zit er bij het 2004 model een "hendeltje" waarmee het stationair toerental verhoogd kan worden.

Model hierna heeft een "handschroefje" welke ergens onder de tank zit
bij het model van 2004 heeft ook een stationair schroef bij de injectie zitten
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal , ik heb mij zojuist al voorgesteld dan hier ook maar even. Mijn 1e motor gekocht afgelopen week.
[afbeelding]
Ik heb daarbij ook gelijk een vraagje , als ie stationair loopt dan draait deze ong 3000 toeren. Naar mij weten dienen dat er 1000 te zijn. Als ik de gashendel dan strak vasthoud tegen het nulpunt dan daalt ie in toeren , éénmaal los stijgt deze weer naar 3000. Is er iets mis kwa afstelling? of mss in de hendel/kabel?

Alle Z1000's van 2003-2006 hebben op hun linker stuurhelft een choke handeltje, en onder de throttlebodies een stationair afstelscroefje.

Lijkt mij dat deze bij jouw wat aan de hoge kant is, kijk via de linkerkant van je motor onder luchtfilterhuis door achterlangs het blok, dan zie je een stelscroefje zitten, motor warm rijden en bij stationair hier klein beetje aan draaien...tussendoor ff gasgeven dat alles zich gaat zetten en kijk oj je ongeveer 1200 toeren kan instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan