Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 66

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruud, post ff hier alles wat je in een gesprekje zou stoppen om dat ding te verkopen,

Ik ben mogelijk geïnteresseerd in een Z750.. een paar foto's en heel wat info please (of een linkje daarnaartoe)
 
Dus! Ik heb m'n Z750R kaal verkocht. En nu heb ik nog wat onderdelen over!

Misschien interessant voor de Z750 en Z750R eigenaren hier? Zie mijn topic hier:
Z750 & Z750R onderdelen (MIVV Suono, Bellypan, Hugger, etc!)

Alles ziet er nog onberispelijk uit, zo goed als nieuw. Maar het heeft dan ook niet zo heel erg lang op de motor gezeten allemaal *D. Dus doe er je voordeel mee! :+
Mooi spul heb je allemaal liggen! Maar vanwaar de keuze voor kaal te verkopen?
 
Goedenavond allen,

Ben al een tijdje aan het oriënteren voor een Z750 uit 2007/2008..En m'n voorkeur gaat naar een zwarte fiets ( incl. zwarte velgen ). Klopt het dat de 2007 versie alleen met een ''grijze'' velg geleverd is? De 2008 versie staat wel met zwarte velgen afgebeeld op de site van Kawasaki, vandaar m'n vraag. Iemand hier ervaring mee?

Bedankt!
 
Mooi spul heb je allemaal liggen! Maar vanwaar de keuze voor kaal te verkopen?
Kreeg een betere prijs voor kaal en onderdelen zelf verkopen dan motor inclusief onderdelen verkopen. Raar maar waar.
Aan de andere kant heb je er wel weer meer gedoe van, al die onderdelen verkopen. Maar dat vind ik niet erg :). Rustig aan gaat het geld voor de onderdelen dan weer in m'n accessoires potje voor de nieuwe motor *D
 
Voor de geïnteresseerde:

Te koop:

Z7502009ABS_zps0af52547.jpg



Bouwjaar 2009.
km stand 16000km.
2de eigenaar, gekocht met 1700km.

extra's:

ABS.
Hyperpro vering voor en achter.
Kleine knipperlichten.
Rizoma stuur goudkleuring met bijpassende stuurgewichten.
Rizoma spiegels.
Originele kawa seatcover.
Achter 4 cm verhoogd.
Zijkapjes zijn zwart gespoten (deze zijn origineel grijs bij een 2009 model)
Handmade uitlaat demper (laser/bos) met ophangbeugel en db-killer.
Kleine kentekenplaatbeugel.
Hugger zwart.
Zwarte rem- en koppelingshendel.

Alle originele onderdelen aanwezig.
Geen schade of schade gehad.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik ben aan het orienteren naar een andere brommert nu overweeg ik een z750.

Daar ik behoorlijk km maakt per jaar ben ik benieuwd naar het onderhoud van een z 750
wat ben ongeveer kwijt voor een kleine/grote beurt en wat zijn ne de intervallen van deze.

Ik heb gelezen om de 6.000 km maar ook om de 10.000 km wat is waar?

bedankt voor de reactie;s
 
Om de 6000km.
6000 km - kleine beurt, 6000km - grote beurt.
Klepspeling inspecteren hoeft pas bij 42.000, dus dat valt ook reuze mee.

De kosten zullen wel variëren. Ga je de motor bij de Kawa dealer brengen voor onderhoud, of ergens anders?
Ik heb mijn Z niet lang genoeg gehad om daar echt iets over te kunnen zeggen :). Dat is geloof ik € 100 eerste 1000 beurt. En was € 22,30 kwijt voor de 6000 beurt *:)
 
Hey medezetters,

Na mijn valpartij van een tijdje terug heb ik mijn stuur krom.

Is er iemand die nog een origineel stuur voor een z1000 van 07-09 liggen heeft in goede staat?

Van bepaalde recente types Z750 is het stuur hetzelfde dus dat kan ook voor mij als het maar origineel is en grijs van kleur voor een nette prijs :)

Alvast bedankt!

link naar het "gevraagd"-topic:
origineel stuur voor Z1000 07-09
full
 
Hallo Zetters,

Ik ben al een enorme tijd niet meer aanwezig geweest op dit forum (drukte in prive leven, verhuizing, studie en samenwonen).

Ik twijfel er enorm aan om mijn Z750 de deur uit te doen, hij bevalt mij nog altijd prima maar toch voel ik een verleiding om een Harley te gaan kopen. I know totaal iets anders, maar ach :)


704725_411719692233390_458335492_o.jpg


Mocht iemand toevallig interesse hebben.
Het betreft een Z750 Urban Edition uit 2010 ( met ABS) waarvan ik de eerste eigenaar ben.
De kilometer stand is ergens tussen de 8.000 en 9.000 te vinden (laatste jaar totaal niet gereden).
 
Laatst bewerkt:
Fijne Feestdagen Mensen! *:) *O*

PS:

Om de 6000km.
6000 km - kleine beurt, 6000km - grote beurt.
Klepspeling inspecteren hoeft pas bij 42.000, dus dat valt ook reuze mee.

De kosten zullen wel variëren. Ga je de motor bij de Kawa dealer brengen voor onderhoud, of ergens anders?
Ik heb mijn Z niet lang genoeg gehad om daar echt iets over te kunnen zeggen :). Dat is geloof ik € 100 eerste 1000 beurt. En was € 22,30 kwijt voor de 6000 beurt *:)

Klepspeling controleren is al bij 24.000 ;) Maar dat is niets raars.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan