Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 66

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft iemand hier trouwens meer problemen dat je de sleutel bijna niet om krijgt? Ligt dit aan het weer misschien, of is er gewoon iets verkeerd met mijn slot?
 
heeft iemand hier trouwens meer problemen dat je de sleutel bijna niet om krijgt? Ligt dit aan het weer misschien, of is er gewoon iets verkeerd met mijn slot?

contactslot geen problemen mee, wel een keer gehad met tankdopslot... tank bijna leeg en kreeg de sleutel met goed fatsoen niet meer omgedraaid...! beetje pielen en wat kruipolie en het gaat alweer jaren goed :)

misschien kan je het proberen met slotspray? dat had ik toen (nog) niet, maar zal ook perfect werken!

slotspray.jpg
 
oke, bedankt!
zal is ff zoeken morgen naar die slotspray...

net wel ff gelijk black smoke led achterlicht (incl knippers) gemonteerd. looks good ;)
 
Ohh lol is luchtfilter elke 18K ik doe elke 12K kan ook geen kwaad natuurlijk hihi
 
oke, bedankt!
zal is ff zoeken morgen naar die slotspray...

kwam er net achter dat mijn sleutel gewoon een fractie gedraaid was (denk keertje met tanken te lomp...?!)
net weer heel voorzichtig terug gebogen en nu doet hij het weer :Y
(alsnog maar ff die slotspray halen, altijd handig...)
 
Oeh! Dat kun je niet te vaak doen (is in ieder geval mijn ervaring met huissleutels :$). :)
Een nieuwe sleutel zal ook wel best prijzig zijn (als het er eentje is met een transponder o.i.d.)
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een 750 met abs, met historie etc. te koop voor een nette prijs?
te besteden ca,6000 euro
 
Laatst bewerkt:
Van de lente moet het dan gaan gebeuren.. vriendin gaat voor een Z750 of Z750R shoppen.

Toch lees ik in veel testen dat ook de R niet helemaal jofel stuurt, terwijl zij de R juist fijner vond sturen dan de normale Z750. In hoeverre is dat "niet-neutrale of "wringend voorwiel gevoel" te verhelpen met andere veren bij de Z750 non-R? Iemand daar ervaring mee? :)
 
Hallo mensen

als ik mijn zumo 210 gelijk met de voeding aan de acccu zet, wat zijn dan de minpunten.
voor me zelf lijkt het me te moeilijk om het via het contact te regelen

:)
 
Hallo mensen

als ik mijn zumo 210 gelijk met de voeding aan de acccu zet, wat zijn dan de minpunten.
voor me zelf lijkt het me te moeilijk om het via het contact te regelen

:)
Geen min punten zo lang je er een stekker verbinding en een zekering tussen zet.
Die van mij is ook rechtstreeks op accu aangesloten.
Stekkerdoos links van mijn teller gemaakt en de zekeringhouder onder het zadel.
full
 
Mijn zedje is vanmorgen weer eens op de bank geweest.
Had sinds de laatste x dat hij afgesteld was toch niet zo'n goed gevoel over de afstelling.
Nu, ongeveer 40.000km later dus even bij Jeroen van der Meer langs geweest en hoewel ik nog niet echt veel kilometers met de nieuwe afstelling gemaakt heb voelt hij veel beter op het gas.
Blok draait met zijn 104.800km op de teller nog als een zonnetje en heeft nog een gezond aantal paardjes opstal.
Wie zegt dat een motor met meer dan 100.000km afgeschreven is :P
Maar voor mij belangrijker is dat hij weer lekker strak zonder dip van onderuit optrekt. :}
65098_237927136340909_6622428_n.jpg
 
Van de lente moet het dan gaan gebeuren.. vriendin gaat voor een Z750 of Z750R shoppen.

Toch lees ik in veel testen dat ook de R niet helemaal jofel stuurt, terwijl zij de R juist fijner vond sturen dan de normale Z750. In hoeverre is dat "niet-neutrale of "wringend voorwiel gevoel" te verhelpen met andere veren bij de Z750 non-R? Iemand daar ervaring mee? :)
Ik denk dat je je op zich niet al teveel van die testen moet aantrekken. Het kan een indicatie zijn, maar uiteindelijk gaat het er toch om hoe de motor bij voelt. Sowieso weet je vaak niet alle omstandigheden die om zo'n test heen hangen.
En ik dacht dat men de vering van de R juist wel kon waarderen over het algemeen..

Wat betreft dat gevoel, daar heb ik geen idee van. Hyperpro demper + vering lees ik vaak positieve dingen over bij de normale Z750.
Maar weet jij veel, misschien is dat gevoel al op te lossen door te spelen met de voorveerspanning en hoeft er eigenlijk weinig te veranderen..
 
Heee Lucette :W
Long time no speek, alles goed?
Morgen is er zo wie zo een Kart en eet festijn maar een nieuwsjaars meet staat nog niet geplant zo ver ik weet.


Jups, alles wel *D met jou ook?
Tja, wat morgen betreft, dan had ik het hier maar in de gaten moeten houden :+
mocht er nog een nieuwjaars meet komen, ben ik zeker weer van de partij :Y :Y
veel fun morgen *O* *O* *O*

Mijn zedje is vanmorgen weer eens op de bank geweest.
Had sinds de laatste x dat hij afgesteld was toch niet zo'n goed gevoel over de afstelling.
Nu, ongeveer 40.000km later dus even bij Jeroen van der Meer langs geweest en hoewel ik nog niet echt veel kilometers met de nieuwe afstelling gemaakt heb voelt hij veel beter op het gas.
Blok draait met zijn 104.800km op de teller nog als een zonnetje en heeft nog een gezond aantal paardjes opstal.
Wie zegt dat een motor met meer dan 100.000km afgeschreven is :P
Maar voor mij belangrijker is dat hij weer lekker strak zonder dip van onderuit optrekt. :}
[afbeelding]
*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Mijn zedje is vanmorgen weer eens op de bank geweest.
Had sinds de laatste x dat hij afgesteld was toch niet zo'n goed gevoel over de afstelling.
Nu, ongeveer 40.000km later dus even bij Jeroen van der Meer langs geweest en hoewel ik nog niet echt veel kilometers met de nieuwe afstelling gemaakt heb voelt hij veel beter op het gas.
Blok draait met zijn 104.800km op de teller nog als een zonnetje en heeft nog een gezond aantal paardjes opstal.
Wie zegt dat een motor met meer dan 100.000km afgeschreven is :P
Maar voor mij belangrijker is dat hij weer lekker strak zonder dip van onderuit optrekt. :}
[afbeelding]

Naais! Mooi aantal km-tjes.
Ik moet ook weer eens een afspraak maken bij Jeroen.. Heb nog een uitdraai tegoed van hem na het plaatsen van de akra + K&N + Wiseco..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan