Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik direct ook nog even dit topic mag vervuilen met mijn advertentie spul.

Ik heb voor een Z750R nog een mooie zwarte (Ermax) hugger liggen voor weinig! En ook nog een groter Kawasaki windscherm voor de Z750R.
Het heeft allemaal maar 3/4 jaar op de motor gezeten ofzo, dus nog in meer dan prima staat (hier hebben ze 'zo goed als nieuw' voor uitgevonden! *D).

Zie mijn link hieronder voor de foto's en prijs. Scheelt toch weer een paar euro's ten opzichte van nieuw. En die fik je toch liever weg (benzine) -> :]


past dit ook op een z 1000 van bj 2005?
 
past dit ook op een z 1000 van bj 2005?
Ik denk het niet. Het lijkt wel alleen passend te zijn voor een Z750R.. Eventueel de hugger voor Z1000 van 2007-2009 (omdat de achterbrug van de R afgeleid is van die Z1000), maar dat kan ik ook niet garanderen. En wat betreft windscherm al helemaal geen idee :)
 
Laatst bewerkt:
Ik volg het topic altijd vrij stilletjes... Desondanks:

Iedereen de beste wensen voor 2013. Dat de goede kant maar boven mag worden gehouden van de motoren!
 
Present :+

Hierbij wil ik ook iedereen in dit topic het beste wensen voor 2013 en hopelijk een hoop veilige kilometers.
 
Aan iedereen: de beste wensen voor 2013. Dat het een goed jaar mag worden op de route naar nog betere jaren......met uiteraard veel rijplezier...
 
Ik meld me ook maar weer even in het nieuwe topic.

Iedereen de beste wensen!

Ook nog even een vraag: ik wil graag mijn achter voetsteuntjes zwart maken en eventueel mijn zijkantjes van mijn radiator. Heeft iemand hier tips voor? Of weet iemand waar ik deze aan kan komen?

Gelijk maar even van de gelegenheid gebruik maken om te spammen :+
Deze foto mag gelijk in de op gezet worden milenko. Alvast bedankt.

1357171247968.jpg
 
Ook nog even een vraag: ik wil graag mijn achter voetsteuntjes zwart maken en eventueel mijn zijkantjes van mijn radiator. Heeft iemand hier tips voor? Of weet iemand waar ik deze aan kan komen?

ik had hier ook naar gekeken, ook nog incl rem/schakel set.
Had hiervoor geinformeerd om ze te laten anodiseren, dit zou 80 euro kosten.
Maar ik wist eigenlijk niet of dit wel aluminium was :X

dus ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben laten aanpassen, zo ja, hoe dan ;)

ps. heb een splinternieuw Rizoma stuur Conus rood liggen. Als iemand deze wil ruilen tegen een Rizoma stuur Rood (gewoon 22mm) hoor ik het wel!
 
Laatst bewerkt:
ff kijken wat het weer doet. en mijn tijd. het is niet om de hoek van mij.
zijn er nog meer vanuit helmond / eindhoven??
 
haha ja Adjuh dat weet ik, dat je hier woont. jammer dat je niet kan. tot straks. ga je met de z of auto
 
heeft iemand hier ervaring met de 750R? want ben aan het kijken voor de 750 of de 750R. voordelen nadelen? wat is beter? jullie ervaring/meningen?
 
Ik heb ze allebei gehad, nieuw *D (lang verhaal :+ )

De (verbeterde) vering van de R voelde ik wel, vond ik wel beter. En de andere remmen voelde ik ook zeker, de R remt veel strakker. Verder, voor normaal gebruik, blijft het grotendeels toch hetzelfde apparaat. Zadel is nog net zo hard, motor is hetzelfde.. kortom, het is natuurlijk nog steeds een Z750!
Ik moet namelijk wel eerlijk zijn, de R heeft meer instelbare vering maar ben er nog nooit aangekomen. Standaard voelde in ieder geval (voornamelijk achter) wel beter dan de normale Z :)

Qua uiterlijk: Persoonlijk vind ik de looks van de R een stuk mooier (andere kuipje, punt op de tank). Maar ik had eerst een 'lime green' Z750 en daarna een 'candy lime green' Z750R (die ook iets metallic is), en dat ziet er toch stukken mooier/luxer uit.
En standaard zitten er nog meer kleine details aan de R (kleinere knippers, andere stepjes, mooiere alu swingarm, iets andere dash, ander voorspatbord).

Ik weet niet of je er een nieuw gaat kopen. Waar ik niet erg blij mee was (maar jij nu wel) is dat Kawasaki de R ca. €1500,- goedkoper heeft gemaakt vanwege de aankomende Z800. Dus voor weinig kun je nu een mooie R op de kop tikken.

Of.. een Z750R met weinig kilometers (ik heb die van mij bv ingeruild met 7200km voor een KTM 690 Duke). Als je naar die van mij kijkt is dat gewoon totale nieuwstaat, is met 7200km nog maar net ingereden en scheelt je direct goed geld (en die vreselijke inrijperiode).

Alweer genoeg geblaat zo. Als je nog vragen hebt, stel maar of PM.
 
Laatst bewerkt:
Ha medeforummers, ik ben weer terug!
Had genoeg pagina's om door te scrollen zeg! Wel flink wat mooie exemplaren zien langskomen..
En geloof het of niet, in Australië een Z800 zien rijden! En bij 38 graden gewoon vol in het leer, verstandig!

Ben zelf gelijk maar begonnen aan het uit elkaar slopen van m'n demper. Krijg alleen 2 delen niet uit elkaar. Iemand tips/trucs?
Alle popnagels zijn eruit en wil niet met een schroevendraaier gaan zitten porren, want wil het carbon niet beschadigen.

Zal zometeen een foto posten, alle foto's worden nu geimporteerd op m'n pc.
 
Beste mede ZZterss!

heb samen met me vriendin deze week een Garmin Zumo 660 gekocht bij Way point in Notter (+service) , alleen een groot minpunt voor zo'n mooi systeem zijn de grote beugels aan het stuur,
en geen stekker verbinding zodat je deze grote steun altijd aan je stuur moet bevestigen ook al gebruik je hem even niet.
aangezien me vriendin en ik beide een Z750 rijden, vind ik dat er persoonlijk niet uitzien!
dus afgelopen dagen creatief bezig geweest, zodat de steun er gemakkelijk er af kan, en met een tweede beugel op de andere motor te bevestigen is, en deze onder het rijden opgeladen kan worden.
aangezien er geen kappen zijn waar ik deze stekker in weg kan werken,
heb ik dus een plaatje van aluminium geknipt, deze zwart gespoten en een gat in geboord waar de BMW-stekker door kan.


full




voedingkabel doorgeknipt van de navagatie, en opnieuw aangesloten, deze info is van andere onderwerpen af te halen, en een topje van een handschoen dient om de boel waterdicht af te sluiten.


full


mischien heeft hier iemand nog wat aan!
ben zelf best tevreden met het eindresultaat. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan