Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb pas net mijn Z1000 maar als ik het goed begrijp moet hij in zijn 2 dus 'gewoon' omhoog komen?
Zit een powercommander, K&N luchtfilter en andere uitlaat op, en de vertanding is veelste kort (96km/u op teller is 80km/u op gps). Dus daar kan het niet aan liggen :)
 
Is het aan te raden zo'n dubbel licht module te plaatsen, in combinatie met een Xenon set? Of is de Xenon niet te dimmen op die manier? Heb geen zin om de Xenon 100% te laten branden, want je krijgt hem denk ik nooit ver genoeg naar beneden gedraaid om niet te verblinden. Iemand tips of ervaringen?

edit: heb zelf het antwoord alweer gevonden dmv search |(
gaat dus niet lukken, maar nu twijfel ik dus tussen een dubbel licht module met die Philips lampen of een enkele xenon kit.
Ik heb nu xenon en dat wordt omgebouwd naar # dubbellicht *O*
 
Woehoe mijn Bonamici Rem-schakelset is binnen!



En ook mijn Bonamici Levers ik kan niet wachten tot ze op mijn motor zitten.



Dus binnenkort een rizoma rem-schakelset en levers te koop want die gaan er nu vanaf.
 
Mijn z komt ook gewoon vanzelf in 2de gang voor los. Soms zelfs hupjes in de 3 wel moet ik erbij zeggen dat ik compleet uitlaat systeem en wiseco fuel manager heb.

Soms vind ik dit zelfs irritant. Ben niet zo'n wheely koning. Misschien maar eens oefenen.
 
Mensen hier die ervaring hebben met en uitlaat van SC project? Ik wil hem waarschijnlijk bestellen maar wilde even weten of jullie er tevrede mee zijn?? En kwa geluid ook.
 
Mensen hier die ervaring hebben met en uitlaat van SC project? Ik wil hem waarschijnlijk bestellen maar wilde even weten of jullie er tevrede mee zijn?? En kwa geluid ook.
Ik heb sinds een week of 2 een SC-project (Oval) eronder hangen.. Ben er tevreden over om eerlijk te zijn. Al best een lekker geluidje met DB-killer.
Ik wil nog een keertje rijden zonder DB-killer, maar nog niet de kans ervoor gehad.
 
Heb net een xenon kit in de mijne gestoken! Dubbele xenon (grootlicht) kan wel degelijk en bij is er zelfs genoeg plaats in de koplamp om de 2 ballasten weg te werken. Ik heb echter maar 1 xenon lamp geplaatst omdat dit meer als voldoende is...

Is het aan te raden zo'n dubbel licht module te plaatsen, in combinatie met een Xenon set? Of is de Xenon niet te dimmen op die manier? Heb geen zin om de Xenon 100% te laten branden, want je krijgt hem denk ik nooit ver genoeg naar beneden gedraaid om niet te verblinden. Iemand tips of ervaringen?

edit: heb zelf het antwoord alweer gevonden dmv search |(
gaat dus niet lukken, maar nu twijfel ik dus tussen een dubbel licht module met die Philips lampen of een enkele xenon kit.
 
Heb net men brake en clutch levers gekregen van 2wheels :)! Duurde ongeveer 2 weken.
Moet zeggen dat ze er echt veeeeet uitzien, zeker met dat rode accentje. Mij lijken ze oersterk, zeker voor die prijs! Monteren is gewoon losvijzen zeker?


full
 
Mannen, ik heb zojuist mijn spiegels van de motor gehaald aangezien ik straks stuureind spiegels ga monteren.

Nu moet ik 2 bouten hebben die ik de draadeinden kan draaien want rechts hangt m'n remvloeistofreservoir los, en aan de linker kant kijk ik nu dat draadgat in.

Dat het M10 is weet ik. Maar het draad is anders dan normaal.
Iemand die weet welk draad het is?
 
Heb net men brake en clutch levers gekregen van 2wheels :)! Duurde ongeveer 2 weken.
Moet zeggen dat ze er echt veeeeet uitzien, zeker met dat rode accentje. Mij lijken ze oersterk, zeker voor die prijs! Monteren is gewoon losvijzen zeker?


[afbeelding]
Netjes. Ik heb ze zelf ook. Alleen dan met oranje accent. Bij je koppeling moet je een busje uit je oude hendel in je nieuwe zetten. Tenminste dat moest ik doen (Z1000 2005)
 
Mannen, ik heb zojuist mijn spiegels van de motor gehaald aangezien ik straks stuureind spiegels ga monteren.

Nu moet ik 2 bouten hebben die ik de draadeinden kan draaien want rechts hangt m'n remvloeistofreservoir los, en aan de linker kant kijk ik nu dat draadgat in.

Dat het M10 is weet ik. Maar het draad is anders dan normaal.
Iemand die weet welk draad het is?

Draad is m10x1,25.

Goedhart heeft een Triumph (!) accessoire te koop.
Een imbusboutje met een mooie ronde/bolle kop om erin te zetten, dan ziet het er gelijk gelikt uit!
 
Netjes. Ik heb ze zelf ook. Alleen dan met oranje accent. Bij je koppeling moet je een busje uit je oude hendel in je nieuwe zetten. Tenminste dat moest ik doen (Z1000 2005)
Er staat mij inderdaad bij dat het busje bij een Z750 2008 ook overgezet moest worden.
 
Mensen hier die ervaring hebben met en uitlaat van SC project? Ik wil hem waarschijnlijk bestellen maar wilde even weten of jullie er tevrede mee zijn?? En kwa geluid ook.


Ik heb nu ong een jaar mijn kawa z750 2010 met sc project short oval. Zeer tevreden over. Ik rij altijd zonder db-killer.

https://www.youtube.com/watch?v=lT9dZhP-vUM

Hier een filmpje tis met een telefoon opgenomen dus niet echt top kwaliteit geluid, maar je krijgt ong een idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan