Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
je kunt ook even langs HyperPro rijden, die stellen hem gratis voor je af, topservice :Y


Ik had al zitten kijken maar dat is helaas ruim uur rijden maar ik ben vorig jaar een keer geweest bij HK Suspension in Tiel en dat is iets beter te doen.

Maar zal eerst mijn dealer naar laten kijken die heeft er neem ik aan ook wel verstand van meteen met de banden wissel :)

Toch bedankt voor het mee denken.

Had nog jeroen van de meer een berichtje gestuurd over die Wiseco fuel controller hopelijk reageert hij snel dat het mogelijk is voor mijn machine en wat de kosten zijn :9
 
Goede avond,

Twee weken geleden ben ik Duitsland in de Eifel een greppel in gereden met mijn Z1000. En daar knapt hij niet echt van op. Zelf heb ik gelukkig niets. Maar nu de motor weer op knappen!
Volgende is kapot:
- radiator cover rechts
- kappen van mijn achterkant
- onderkant van de achterkant(daar waar je achterlicht aan vast geschroefd zit)
- radiator ( deze is nog wel heel maar is vervormd door de klap)

De vraag is heeft iemand dit toevallig nog liggen en niet weet wat hij er mee aan moet. Ik ben bereid het te kopen. Kleur maakt niet uit er moet toch het een en ander gespoten worden.
 
Zo, eindelijk weer leuk kunnen rijden! Lang de tijd er niet voor gehad :( Toen bleek mijn accu verrot te zijn :( Afijn, nu weer nieuwe accu! Gelijk 12V aansluiting gemaakt om gemakelijk mijn accu vol te druppelen in de winter :) Daarnaast ook een goed excuse om eindelijk een motornavigatie systeem te kopen. Foto:


Iemand had een vraag over de SC-Project uitlaat. Heb korte video gemaakt maar het geluid komt geeneens in de buurt. Gelijk ook mijn 12V aansluiting op de video. Voor de lol :-) Voor diegene die het even zien willen:
 
Mooi ding! Gave kentekenplaat ook!
Ik wilde ook graag een SC-pijp maar d'r zat bij de aanschaf al een Arrow onder.. Ook leuk!
 
Iemand had een vraag over de SC-Project uitlaat. Heb korte video gemaakt maar het geluid komt geeneens in de buurt. Gelijk ook mijn 12V aansluiting op de video. Voor de lol :-) Voor diegene die het even zien willen:
Het klopt inderdaad dat het geluid niet eens in de buurt komt.. In het echtie klinkt het veel beter.. Vooral zonder db-killer... Dus nog een keer en nu zonder O-)

Mijn aanpassingen die ik dit weekend heb doorgevoerd:
- Rechter passagierssteun vervangen door een Rizoma-steun (Linker had ik al verwijderd ;))
- Ermax hugger gemonteerd

WP_000205_zpsd4aa515a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je daar een foto van Donder03? Van die rizoma steuntjes?
Ik heb er ook aan zitten denken, maar dan zit je tegen het frame aan te kijken of niet?

Als je een fototje zou willen maken zou dat mooi zijn. ;)
 
Zo.. fototje even geupdate.. Stomme skydrive..

Je ziet inderdaad het frame wel, maar vind ik persoonlijk op zich niet heel storend. Zo'n blanking plate is leuk, maar voegt imho niets tot weinig toe.
 
Degene met een 2003-2006 Z1000.

Kunnen jullie bevestigen dat jullie vering ook vrij stug is als je op binnendoor wegen rijdt met bobbels of klinkers zodat je alles voelt...

Heeft dit dan betrekking op de voorvork of op de achterveer ? Zelf afstellen lijkt mijn geen goed plan en om nieuwe veren van 120 euro te kopen en te laten afstellen wil ik wel even zeker van mijn zaak zijn :)

ik heb een 2006 model, maar heb op klinker weggetjes niet echt problemen met de vering vind niet dat de motor dan stuitert zeg maar.. ook niet met een lifter achterop
 
Bedankt voor je reactie.

Ik laat hem met de banden afstellen meteen hij staat veel te hard ingesteld wat niet echt bijdraagt aan het comfort door de vorige eigenaar :)
 
Hier ook een z1000 uit 2005

Persoonlijk vind ik de vering juist wat slap afgesteld. (kan ook aan de vorige eigenaar liggen natuurlijk).

Zoals je aangeeft, gewoon even aan je dealer vragen.
 
Het klopt inderdaad dat het geluid niet eens in de buurt komt.. In het echtie klinkt het veel beter.. Vooral zonder db-killer... Dus nog een keer en nu zonder O-)

Mijn aanpassingen die ik dit weekend heb doorgevoerd:
- Rechter passagierssteun vervangen door een Rizoma-steun (Linker had ik al verwijderd ;))
- Ermax hugger gemonteerd

[afbeelding]

Past die rizoma steun ook op het 2004 model, ziet er strak uit namelijk?

Edit: Ik zie het al, die gaat niet passen '(
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.

Ik laat hem met de banden afstellen meteen hij staat veel te hard ingesteld wat niet echt bijdraagt aan het comfort door de vorige eigenaar :)

hier ook nergens last van... inderdaad eerder te soepel ..
heb hem ooit eens door Hyperpro laten afstellen snel en dat heeft toen al veel geholpen maar kwam er meer voor zwabberen bij bochten +140kmh was helaas alleen met verenpakketje op te lossen.
 
Ik zal eens kijken wat de dealer kan doen voor mijn.

Heb gekozen voor de pilot road 3 band ben benieuwd en wil eigenlijk nog een nieuwe demper zal eens kijken wat de kosten zijn bij hem hiervoor want die SC-Projects zijn vrij goed geprijst zie ik en zien er prachtig uit.

Als ik toch een hoop geld had had ik het wel geweten haha :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ook wel eens een hyperpro z1000 2010 willen proberen, of t verschil echt zo groot is.
Helaas is t setje meteen zo duur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan