Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou ook wel eens een hyperpro z1000 2010 willen proberen, of t verschil echt zo groot is.
Helaas is t setje meteen zo duur.
Ik zou bijna zeggen, gewoon doen.. Maarja ik weet natuurlijk niet hoe een z1000 uit 2010 standaard rijd :+
Ik had het op mijn ZZR-600 gedaan en nu ook weer op de 750 en echt geen spijt van!
 
Laatst bewerkt:
Fijn Harry,Bedankt.


[afbeelding]


das Harry niet.

Sunweb-commercial.png


en dit is onze Harry. (dubbellicht)

a113a6dada84b4107e86db9aaf92c332
 
Goedemorgen allemaal vanuit amerika! Vandaag stap ik eens op een heel andere motor. Een harley davidson roadking uit 2013. Ben benieuwd hoe dat rijd!
 
ik moet binnenkort maar eens kijken wanneer die voor een beurt naar de dealer moet. had de motor gekocht bij 15,8 en er zit nu al bijna 18 op. ik geloof dat het wel zo'n 5k - 7k mag gaan duren tot een beurt op zo'n km stand.
 
ik moet binnenkort maar eens kijken wanneer die voor een beurt naar de dealer moet. had de motor gekocht bij 15,8 en er zit nu al bijna 18 op. ik geloof dat het wel zo'n 5k - 7k mag gaan duren tot een beurt op zo'n km stand.
Volgens mij gaf Kawa om de 6000 op.
 
Oh dan ga ik dat eens vragen bij de dealer binnenkort. mijn claxon werd niet geweldig goed afgeleverd. Het is niet dat ik het heb gebruikt, want in geval van bestuurder wakker schudden gebruik ik mijn rev, maar een claxon functie naar behoren is wel wenselijk
 
:Z meld ik me ook maar weer eens..... o enne wellicht met een minder leuke mededeling voor de oud-gediende die ook nog vandaag hier waren ( :W o.a stray en bokkie *O* *O*


ik zette net mijn z1000 op marktplaatz te koop...Groene z1000 2003 voor diegene die mij niet kennen.

'( waren 10 fantastische jaren... (niet getreurd... blijf wel met motoren in contact staan... zeg alleen niet wat *D eerst even kijken of ik van de zed af kan en wil komen... blijft immers nog steeds een hele lekkere fiets om mee te sturen....
 
Laatst bewerkt:
:Z meld ik me ook maar weer eens..... o enne wellicht met een minder leuke mededeling voor de oud-gediende die ook nog vandaag hier waren ( :W o.a stray en bokkie *O* *O*


ik zette net mijn z1000 op marktplaatz te koop...Groene z1000 2003 voor diegene die mij niet kennen.

'( waren 10 fantastische jaren... (niet getreurd... blijf wel met motoren in contact staan... zeg alleen niet wat *D eerst even kijken of ik van de zed af kan en wil komen... blijft immers nog steeds een hele lekkere fiets om mee te sturen....
Ga je een andere motor kopen of stop je met rijden?
 
Ik zag dat ik op mijn Z750 voor de voorvork 1 verstelknop heb.

Is er ook maar een schokbreker te stellen?
Of is het een systeem dat door 1 verstel knop beide schokbrekers altijd gelijk staan afgesteld?
Is inderdaad maar 1 werkende schokdemper, de ander is gevuld met olie maar dat is alleen voor de smering.
 
Ga je een andere motor kopen of stop je met rijden?

stoppen ik???? nee. Komt iets voor terug...'

ik reed eergisteren nog langs je huis nagenoeg... ff een blind-date via facebook gehouden "ik vertrek om... vanaf total benzinestation aan de a.. , wie zin heeft sluit aan... geinig kwam een oude schoolmaat van 18 jaar terug opdraven... _O-
 
Hallo Z-liefhebbers,

Wie is er toe een andere motor?

Ik heb een mooie wit/rode Kawasaki Z1000 uit 2008 staan. De motor heeft nog meer 8400 km gereden, is schadevrij en op zoek naar iemand die wél de tijd heeft om er te rijden.

full


Motor staat te koop op autoscout24. Je kunt me ook rechtstreeks mailen voor meer details.

Doe een goed/serieus bod en we kunnen snel tot een deal komen. Inruil is niet mogelijk.

Grtz,
Ralf
 
Zo net ff voor nieuwe band navraag gaan doen.
Mijn bandenboer adviseerde om de pilot road 2 eens te proberen. Dit omdat ik de 2ct echt veel te snel kaal vond worden.

Mensen met ervaring?
 
:Z meld ik me ook maar weer eens..... o enne wellicht met een minder leuke mededeling voor de oud-gediende die ook nog vandaag hier waren ( :W o.a stray en bokkie *O* *O*


ik zette net mijn z1000 op marktplaatz te koop...Groene z1000 2003 voor diegene die mij niet kennen.

'( waren 10 fantastische jaren... (niet getreurd... blijf wel met motoren in contact staan... zeg alleen niet wat *D eerst even kijken of ik van de zed af kan en wil komen... blijft immers nog steeds een hele lekkere fiets om mee te sturen....


Gewoon lekker blijven hangen hier............
 
Iemand hier een paar foto's hoe/waar in koplamp unit een Xenon slim balast weg te werken?
Vanochtend poging gewaagd om in te bouwen.
Na ongeveer 2,5 uurtjes tevergeefs plekje gezocht te hebben voor balast de boel uitgebouwd en weer met normale lamp tot ik een tip krijg waar balast weg te kunnen werken.
Wie-o-wie?
 
Zo vandaag mijn nieuwe uitlaat laten monteren bij Pajic in gendringen :)

Resultaat :
img3293b.jpg


Dyno run :
img3295b.jpg


Heb de dyno run ook nog gefilmd maar moet ik nog even zelf bekijken of het iets is geworden :)

tevens ben ik er achter wat het is ik heb een vertanding er op liggen van 15:43 waardoor mijn teller niet klopt.
 
image-6_zps21130cda.jpg


- Truimph boutjes gemonteerd op de plek van m'n originele spiegels
- Andere stuureindjes gemonteerd
- Spiegels gemonteerd
- Andere relais gemonteerd voor knipperlichten
- Knipperlichten besteld
- Knipperlicht montageplaatjes besteld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan