Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

- Truimph boutjes gemonteerd op de plek van m'n originele spiegels
- Andere stuureindjes gemonteerd
- Spiegels gemonteerd
- Andere relais gemonteerd voor knipperlichten
- Knipperlichten besteld
- Knipperlicht montageplaatjes besteld

mag ik vragen waar je de knipperlicht montageplaatjes besteld hebt?
 
Via goedhartmotoren..
Hij vertelde mij dat ik voor m'n Z750, de plaatjes nodig heb van Suzuki.
Hij heeft ze voor mij besteld, dus ben benieuwd!

Aardige mensen trouwens daar bij Goedhart!
Deze mensen hebben echt een ja.. Dat dus..
 
[afbeelding]

- Truimph boutjes gemonteerd op de plek van m'n originele spiegels
- Andere stuureindjes gemonteerd
- Spiegels gemonteerd
- Andere relais gemonteerd voor knipperlichten
- Knipperlichten besteld
- Knipperlicht montageplaatjes besteld


nice ride!!!welke spiegels zijn dat??
 
Gister bij Power-Point in Tiel een PCV laten monteren en afstellen en dit is de resultaat....
263hrmc.jpg

2e5uxya.jpg
 
Iemand een betaalbaar idee voor een comfort zadel? De zadels die ik vind zijn allemaal tussen de 250-300€. Zijn er goedkopere opties of heeft iemand misschien een DIY zadel + uitleg?
 
Ja toch de powercommander. 4 Pk's erbij en de lucht brandstofverhouding is nu goed afgesteld.
Nu maar genieten...
 
Hallo, nieuwe z750 eigenaar hier. Ik ben Corniels en kom uit Katwijk..en bezit een witte 2009. Bijna helemaal standaard op de kentekenplaathouder en knippers na. Foto zal ik later plaatsen.

Ben rustig aan het oriënteren voor een andere demper, want dat is nog het enige wat me stoort ;)

Heb daarbij ook direct een vraag, want merkte na vanmiddag dat die 2x niet lekker schakelde naar zijn 1. Hij bleef half in neutraal en 2 hangen. Moest koppeling iets lichten en daarna kon ik hem wel in 1 trappen.

Koppeling komt wel goed vrij en heb het pas 2x gehad. Iemand hier die er ook last van heeft (gehad?) en een oplossing weet? Of is het iets van een kwaaltje oid?
 
Vandaag weer eens lekker gereden en de 246km/u aangetikt. Ik dacht dat er meer in zat, maar helaas, volgende keer beter ;-)
Ik heb gister nog gekeken voor crashpads, hopelijk nooit nodig te hebben, maar zoals het spreekwoord klinkt, beter voorkomen dan genezen.
Zit nu te twijfelen tussen de PuigPro en die van SWMotech.
Ook nog zitten kijken voor rizoma, maar hier zit rood in en dat ketst af op m'n Z.

Tips of suggesties zijn welkom ;-)
 
Via goedhartmotoren..
Hij vertelde mij dat ik voor m'n Z750, de plaatjes nodig heb van Suzuki.
Hij heeft ze voor mij besteld, dus ben benieuwd!

Aardige mensen trouwens daar bij Goedhart!
Deze mensen hebben echt een ja.. Dat dus..

:N gewoon de Kawasaki-specifieke plaatjes, de oude Suzuki series lijken er wel op, maar als je echt scherp gevormde opvulplaatjes wilt hebben, moet je gewoon die voor Kawa hebben. Verschilt dus per fabrikant.
 
Heb daarbij ook direct een vraag, want merkte na vanmiddag dat die 2x niet lekker schakelde naar zijn 1. Hij bleef half in neutraal en 2 hangen. Moest koppeling iets lichten en daarna kon ik hem wel in 1 trappen.

Koppeling komt wel goed vrij en heb het pas 2x gehad. Iemand hier die er ook last van heeft (gehad?) en een oplossing weet? Of is het iets van een kwaaltje oid?

Niets ander dan een Kawa-kwaaltje volgens mij. Heb het ook wel af en toe en met de ZZR hiervoor gebeurde het ook met enige regelmaat. Het enige advies wat ik je kan geven is om met overtuiging terug te schakelen ;)

Zit nu te twijfelen tussen de PuigPro en die van SWMotech.
Ook nog zitten kijken voor rizoma, maar hier zit rood in en dat ketst af op m'n Z.

Tips of suggesties zijn welkom ;-)

Die SWMotech dingen lijken me wel wat. Tenminste niet van die lelijke puisten zoals de meesten.
 
~

Die SWMotech dingen lijken me wel wat. Tenminste niet van die lelijke puisten zoals de meesten.


Haha!! Lol! Ook specifiek niet naar zulke dingen gekeken. Originele van Kawa blijven het mooist, maar daar betaal je ook naar....
 
Waarom de Wiseco en niet de PC?

-kost maar de helft van de pc.
-er mensen waren die t me aanraden, die voorheen zelfs pc gereden hebben.
-zij de brandstof inspuiting met een percentage veranderd en niet de hele originele mapping blokkeerd. Wordt je lucht armer in gebergte dan zal de wiseco vele malen beter presteren.
-mij de uitleg en vakkundigheid van Jeroen Vd meer heel erg beviel.

Maar voor de duidelijkheid, de pc is ook zeker goed. Was gewoon benieuwd wat bij jou de doorslag heeft gegeven omdat je eerst misschien de wiseco wou.
 
Een beter gevoel bij de PowerCommander misschien.. Voor de rest heb ik er ook niet veel verstand van en de prijs viel ook wel mee, bijna 200€ meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan