Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie ohw wie rijd er met geintrigeerde knippers in het achterlicht??
heb ze vd week besteld
kleur smoke vind ze echt mooi!!!
maar nu lees ik dat ze slecht zichtbaar zijn?
iemand ervaring met deze knippers?
 
Had onder mijn ZX6R een achterlicht met knippers erin (zelfde licht als een Z1000 2003-2006). Geen smoke. Was gewoon erg goed zichtbaar. Misschien zijn er meerdere versies, en smoke is misschien ook slechter zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
Routes zat! Heb een zümo! maar heb je niksaan als in achteraan rijd.. Eerst ff t weer aan kijken! Denk dat dinsdag beter is! Geven ze beter weer op!
 
wie ohw wie rijd er met geintrigeerde knippers in het achterlicht??
heb ze vd week besteld
kleur smoke vind ze echt mooi!!!
maar nu lees ik dat ze slecht zichtbaar zijn?
iemand ervaring met deze knippers?


Ik heb goeie ervaring met ander led achterlichten voor mijn Z1000 uit 2006

er zijn zelfs veel soorten en prijzen.
Sparks Online
Motodynamic.com - LED Tail Lights CBR 600RR 1000RR R1 R3 R6 FZ1 FZ6 FZ-07 FZ-09 Monster Daytona
http://www.ebay.com/itm/Tail-Light-...orcycle_Parts_Accessories&hash=item3f1e63750d

en via google even goed zoeken dan vind je het wel.
 
Ik heb goeie ervaring met ander led achterlichten voor mijn Z1000 uit 2006

er zijn zelfs veel soorten en prijzen.
Sparks Online
Motodynamic.com - LED Tail Lights CBR 600RR 1000RR R1 R3 R6 FZ1 FZ6 FZ-07 FZ-09 Monster Daytona
http://www.ebay.com/itm/Tail-Light-...orcycle_Parts_Accessories&hash=item3f1e63750d



en via google even goed zoeken dan vind je het wel.


ohw dat zijn wel iets andere van mijn??
ik heb deze http://www.motorcorner.nl/kawasaki-...integreerde-knipperlichten-z1000-p-27655.html toevallig ook ervaring mee??
 
wie ohw wie rijd er met geintrigeerde knippers in het achterlicht??
heb ze vd week besteld
kleur smoke vind ze echt mooi!!!
maar nu lees ik dat ze slecht zichtbaar zijn?
iemand ervaring met deze knippers?

rijd er al jaren mee, nooit klachten over gehad!

officieel moeten je knipperlichten verder uit elkaar staan, dus het mag eigenlijk niet zo. maar als je wordt aangehouden weet je natuurlijk van niets O-)
 
heb ook smoke achterlicht met geïntrigeerde knippers.
ik vind het duidelijker dan veel aftermarket knippers.......
of het niet duidelijk is weet ik niet, maar als ik er gewoon achter sta, en hem langs de z van een maat van me zet met gewone aftermarket knippers, vind ik die van mij veel duidelijker!

ik heb de goedkoopste van ebay, 23 euro dacht ik, rij ik nu half jaar mee en heb er nog 0,0 problemen mee gehad en pasvorm is goed. maar dat is mijn ervaring, en heb geen ervaring met de merk achterlichten
 
ahhhh jammer wou hier graaag bij zijn! maar voor mij is altijd in het weekend het makkelijkste te plannen :) heb trouwens ook een navigatiee er op geplakt ( :+ ) dus route's verzinnen komt altijd goed :D

veel plezier vandaag of morgen!!

(hopelijk snel nog een keer )
 
heb ook smoke achterlicht met geïntrigeerde knippers.
ik vind het duidelijker dan veel aftermarket knippers.......
of het niet duidelijk is weet ik niet, maar als ik er gewoon achter sta, en hem langs de z van een maat van me zet met gewone aftermarket knippers, vind ik die van mij veel duidelijker!

ik heb de goedkoopste van ebay, 23 euro dacht ik, rij ik nu half jaar mee en heb er nog 0,0 problemen mee gehad en pasvorm is goed. maar dat is mijn ervaring, en heb geen ervaring met de merk achterlichten

er zitten enorme verschillen tussen, en helaas is prijs geen leidraad :( sommige dure achterlichten zijn hun geld meer dan waard, maar sommige goedkope zijn (bijna) net zo goed. Datzelfde geldt voor de knipperlichten, al is een goed setje aftermarket knipperlichten altijd duidelijker voor je mede-weggebruikers dan een achterlicht met ingebouwde knipperlichten.
 
Goedemorgen!!!

Ondanks dat ik herstellende ben van een gebroken pols, kon ik mn 1000 nog wel ff wassen gisteren. Staat er goed bij moet ik zeggen!

Jammer dat ik er de aankomende 2 weken nog geen gebruik van kan maken.

Spotte gisteren wel een groene Z1000 in Leusden. Fel groen, originele pijpen, iemand van Hier??

Foto-4NJMGM6U.jpg

Foto-WGPSDZCQ.jpg
 
wie ohw wie rijd er met geintrigeerde knippers in het achterlicht??
heb ze vd week besteld
kleur smoke vind ze echt mooi!!!
maar nu lees ik dat ze slecht zichtbaar zijn?
iemand ervaring met deze knippers?

Ik heb ook die van motorcorner. Ik ben er zeer tevreden over.

3kaz.jpg


Zo ist het als hij aanstaat, knippers is linkse of rechtse helft van de ledjes.

Gevarenlicht is alles knipperen en met remmen gaan ze iets feller branden.

e4sn.jpg
 
Zozo, ik heb mijn crashpads binnen van SWMotech en ik moet zeggen, het hele setje ziet er echt netjes uit. Enig min puntje is dat de beugels waar ze op gemonteerd worden, die je dus aan je frame vastzet, wel wat grammetjes wegen. Denk al met al zo'n 1,5 kilo en dat is wel weer extra gewicht :/
Maar ja, nu ze er maar eens op Zetten.

iwougx.jpg
 
Laatst bewerkt:
motor al 1x naar rechts laten vallen. de mushroom crashpad deed goed z'n werk. heb wat krasjes, maar dat heb je altijd met een 2e handse :Y
 
Zozo, ik heb mijn crashpads binnen van SWMotech en ik moet zeggen, het hele setje ziet er echt netjes uit. Enig min puntje is dat de beugels waar ze op gemonteerd worden, die je dus aan je frame vastzet, wel wat grammetjes wegen. Denk al met al zo'n 1,5 kilo en dat is wel weer extra gewicht :/
Maar ja, nu ze er maar eens op Zetten.

[afbeelding]
Zien er netjes uit.. Ben benieuwd naar de foto's wanneer ze gemonteerd zijn ;)
Enne kost dat?? :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan