Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
op mijn srad had ik altijd pilotbpower 2 ct! En een en al lof! Super banden! Snel warm altijd goed grip zelfs in de regen op t circuit! En toch 6500 km mee gegaan gemiddeld..
 
ook wel grappig, de power pure laten ze niet meer zien bij normale zoek acties via selectie menu's alleen via site/word search kan je ze vinden. (op .fr en .co.uk)
op .nl staat nog wel de pure, maar daar staat de mpp3 nog niet bij. (plus het selectie menu is nog het oude tov .fr en .co.uk, tijd voor een update in .nl :P )
 
Heeft iemand ervaring met BT023 banden op een 2004 Z1000?
Op dit moment heb ik voor Pilot Road en achter Diablo SuperCorsa liggen, maar zoek nu een sportieve tourband...Sabra uit Geldermalsen levert deze en heeft volgens mij goede prijzen en service.


BT016 pro en de S20 gereden. heerlijke band. zou ook graag de S30 willen rijden gauw.
Op dit moment de 16 eronder om dat ik een jaar met 1 set banden doe op mijn Z1000, gemiddeld 10,000km met 1 set
 
Ja, dat klopt.. ze staan ook op ebay met standaard-adapters kom ik op 40 euro uit. Is ook van dezelfde verkoper. De prijs die hier nu staat is met aparte adapters voor motoren.. Maar ik wil ze in zwart-oranje bestellen, dus vandaar ;)

Dit is de ebay-listing: 1 SET CNC Tomok L&R Rear Side Mirrors Kawasaki Z1000 Z750 ER-6F ER-6N VN Series | eBay

effe doorgelezen bij ebay, maar hier staat dat je gewoon aan kunt geven in de paypal notes welke kleuren je wil in jou geval bijvoorbeeld Black-Orange-Black, scheelt tog weer.

en bedankt voor de tip vind ze zelf ook wel erg mooi :)
 
Meld me ook maar even!

Hier mijn Z1000 '07. Akra race 4-1, PC3, Rizoma rearsets, Tailtidy. Na 6 jaar nog steeds verliefd!

full
 
op mijn srad had ik altijd pilotbpower 2 ct! En een en al lof! Super banden! Snel warm altijd goed grip zelfs in de regen op t circuit! En toch 6500 km mee gegaan gemiddeld..

Ik ben ok heel erg tevreden over deze band.
Helaas gaat hij bij maar een km of 4500 mee vandaar dat ik de road eens wil proberen.
 
Ik rij al een tijdje met van die handlebar spiegels. Maar ik vind het toch mooier als de spiegels op de 'normale' plaats staan. Alleen was het probleem met de standaard spiegels dat je echt geen kl*te zag.

Als ik op de site van Rizoma kijk staan er wel een heel deel andere modellen die mij ook lager lijken dan die van Kawa zelf. Is het zicht hier beter mee? Iemand hier ervaring mee?
 
Ik rij al een tijdje met van die handlebar spiegels. Maar ik vind het toch mooier als de spiegels op de 'normale' plaats staan. Alleen was het probleem met de standaard spiegels dat je echt geen kl*te zag.

Als ik op de site van Rizoma kijk staan er wel een heel deel andere modellen die mij ook lager lijken dan die van Kawa zelf. Is het zicht hier beter mee? Iemand hier ervaring mee?

ik had op mijn z750 uit 09 rizoma limit naked erop, deze leken iets verder naar buiten te steken en dat doen ze ook zeker als je ze wat verder laat zakken zeg maar. het zicht was voor mij acceptabel genoeg om ze op de 800 weer te monteren.
Met de standaard spiegels zit ik alleen maar naar mijn armen te kijken, en spiegel-verbreders zijn echt zo lelijk '(

beste zicht had ik op de SX omdat die spiegels op een heel andere positie zitten
 
maakt het eigenlijk uit wat voor pijp(slipon)je onder je motor hangt?
vroeger was bij een cita de leovincie echt merkbaar
maar is dat ook bij een motor?
mvg
 
Het lijkt mij dat er een uitlaat onder moet zitten die speciaal voor de motor door de fabrikant is ontwikkeld....... De standaard uitlaat
O-) :+
 
Maar die uitlaat moet voldoen aan allemaal eisen en restricties voor de typegoedkeuring..en een aftermarket pijp hoeft dat niet. Dus kunnen die restricties er uit.. Denk aan schotten in de pijp en natuurlijk de dB-killer..

Dus de meeste pijpen hebben meet vermogen mits goed afgesteld..en dat geld zeker voor bijvoorbeeld akrapovic, yoshinura en arata!
 
Maar die uitlaat moet voldoen aan allemaal eisen en restricties voor de typegoedkeuring..en een aftermarket pijp hoeft dat niet. Dus kunnen die restricties er uit.. Denk aan schotten in de pijp en natuurlijk de dB-killer..

Dus de meeste pijpen hebben meet vermogen mits goed afgesteld..en dat geld zeker voor bijvoorbeeld akrapovic, yoshinura en arata!

voor E-keur moet een uitlaat wel degelijk aan strenge eisen voldoen, bij E1 (Duits) moet zelfs een volledige destructieve test gedaan worden. De dB-killer is dicht om aan diezelfde eis te voldoen als waar de schotten voor uitgevonden zijn: er mag geen rechtstreekse verbinding zijn tussen de uitlaatpoort en de buitenlucht.
 
Even inhaken op de dB-killer. Is het toegestaan om de popnagel waarmee de dB-killer vastzit uit te boren en deze te vervangen voor een demonteerbare verbinding? Gelden hiervoor in Nederland en Duitsland dezelfde regels?

Ik zou namelijk wel eens willen weten hoe de uitlaat klinkt zonder dB-killer maar wil niet constant zonder rondrijden.
 
Ik weet niet of dat is toegestaan bij standaard pijpen met vaste dB-killer. Maar als een andere aftermarket pijp met demonteerbare dB-killer wel in NL (ook zonder) en in DE met dB-killer mag rijden, waarom een iets aangepaste pijp niet?
 
Ik weet niet of dat is toegestaan bij standaard pijpen met vaste dB-killer. Maar als een andere aftermarket pijp met demonteerbare dB-killer wel in NL (ook zonder) en in DE met dB-killer mag rijden, waarom een iets aangepaste pijp niet?

de standaard uitlaat heeft geen dB-killer ;) elke modificatie aan je originele uitlaat is verboden, alleen is de vraag of hier consequenties / pakkans aan hangen.
De verbinding tussen de uitlaat en de dB-killer mag altijd demontabel zijn, dat is tenslotte net zo'n vaste (of losse) verbinding als die tussen je uitlaat en de voorbochtenset. Geen bezwaar dus.
Wel tevoren even checken hoe je hem naderhand vast gaat zetten. Zal geen probleem zijn, maar controleren is altijd beter.
 
de standaard uitlaat heeft geen dB-killer ;) elke modificatie aan je originele uitlaat is verboden, alleen is de vraag of hier consequenties / pakkans aan hangen.
De verbinding tussen de uitlaat en de dB-killer mag altijd demontabel zijn, dat is tenslotte net zo'n vaste (of losse) verbinding als die tussen je uitlaat en de voorbochtenset. Geen bezwaar dus.
Wel tevoren even checken hoe je hem naderhand vast gaat zetten. Zal geen probleem zijn, maar controleren is altijd beter.

Ja dat bekijk ik me sowieso eerst. Ik zal toch bijna altijd met dB-killer rondrijden want zonder wordt je alleen maar doof :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan