Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben wat aan het oriënteren naar de vervanger van de originele pijp. En die moto2 ziet er goed uit. Zie alleen dat het geen e-keur heeft? Kan je die pijp dan niet gelijk verkopen als je eenmaal aangehouden bent door de cops?
 
iemand idee'tje waar ik gepersonaliseerde stickers kan laten maken? Ik heb op motorsticker gekeken maar daar begint het vanaf 10cm. En ik zou het graag achter op mijn helm willen plakken dus het hoeft niet groter te zijn dan +-5cm.
 
Ben wat aan het oriënteren naar de vervanger van de originele pijp. En die moto2 ziet er goed uit. Zie alleen dat het geen e-keur heeft? Kan je die pijp dan niet gelijk verkopen als je eenmaal aangehouden bent door de cops?

hoi. ik rijd ook zonder e keur. en ik denk wel meer.
hier in nederland valt het wel mee met politie. in duitsland draai ik de killers erin. maar ja hoor er ook genoeg daar zonder.

je moet gewoon niet door woonwijken gaan gassen hoog in de toeren.
 
Heeft iemand ervaring met Philips H7 Blue Vision Xenon Effect op een naked (Z1000, uit 2006),

wil namelijk van gewoon zicht naar beter zicht en een toffe look. maar wil er niet te veel vooruit geven.
 
Heeft iemand ervaring met Philips H7 Blue Vision Xenon Effect op een naked (Z1000, uit 2006),

wil namelijk van gewoon zicht naar beter zicht en een toffe look. maar wil er niet te veel vooruit geven.




ik had zelf in mijn z750 uit 2005 andere bolletjes/xenonhalogeendingen erin gedraaid. jammer genoeg kunnen deze lampen hun warmte niet kwijt als je alleen de bolletjes verwisseld. deze was dus doorgebrand en gelukkig was er verder niks stuk. wil je xenon/white look zal je dus (naar mijn ervaring) een xenon kit moeten aanschaffen
 
Heeft er iemand een SBK stuur of ander plat stuur op zijn z750 07-12 model?

Wat waren jullie kwijt met handvaten en barends?

Heeft iemand daar een foto van?

Ik heb alles erop en er aan. En wat de prijs betreft hangt het puur af welk merk je wilt hebben. Mijn set kost rond de 250 euro dacht ik. Maar het kan al voor pak hem beet 50 euro voor alles.
 
Wie o wie kan mij helpen ik ben opzoek naar een stekker + kabel voor mijn nieuwe kenteken verlichting zodat ik niet in mijn kabelboom hoef te knippen. Misschien heeft iemand er nog een liggen. Het gaat om deze sterkker.
full

full
 
Wie o wie kan mij helpen ik ben opzoek naar een stekker + kabel voor mijn nieuwe kenteken verlichting zodat ik niet in mijn kabelboom hoef te knippen. Misschien heeft iemand er nog een liggen. Het gaat om deze sterkker.
[afbeelding]
[afbeelding]


Afknippen , 2 krimpkousjes of meer (weet niet hoeveel draden er in zitten) , dichtmaken met hitte , hittebestendige zwarte tape en klaar ?

Zo heb ik het gedaan en dat werkt perfect en ziet er gewoon strak en netjes uit.
 
Wie o wie kan mij helpen ik ben opzoek naar een stekker + kabel voor mijn nieuwe kenteken verlichting zodat ik niet in mijn kabelboom hoef te knippen. Misschien heeft iemand er nog een liggen. Het gaat om deze sterkker.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de stekker van mn oude kentekenverlichting afgeknipt en op mn nieuwe gesoldeerd. Hoef je ook niet in je kabelboom te knippen.:P
 
Gisteren de nieuwe banden lekker ingereden! Ongeveer 90km gereden en het stuurt heerlijk, zoveel meer vertrouwen heb ik in de fiets...echt lekker :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan