Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb even foto'tjes voor je gemaakt. Het is ongeveer hetzelfde systeem als de plugjes op het "dashboard". Maar nu moet je er eens van de andere kant tegen duwen. Met een klein nageltje ofzo;
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel voorzichtig met je nagels of een kleine schroevendraaier langs de buitenste gaan van de plug. Als je op de foto kijkt van furi zie je dat je dan het bovenste gedeelte van de plug op/eruit wipt. Die moet je iets van een 0,5 cm eruit hebben en dan kun je de hele plug er zo uit halen.Bedankt! Ja dat helpt. Precies andersom dan die andere plugjes. En ik maar duwen tegen die stekels.. zit dat buisje in t midden.
Top! Morgenavond maar weer prutsen, kijken of ik de boel dan eindelijk los krijg.
Iemand een tip? Volgens mij is dit nog het enige wat me tegen zit.
nee eigenlijk niet!!
kom niet verder dan een compleet systeem
nee eigenlijk niet!!
kom niet verder dan een compleet systeem
Even uit nieuwsgierigheid,had je me pm nog ontvangen ?.Je moet het hart naar binnen drukken, daarna trek je het geheel er zo uit
Ik heb hier ook héél lang op moeten zoeken hoor Laat maar weten als het gelukt is!Bedankt! Ja dat helpt. Precies andersom dan die andere plugjes. En ik maar duwen tegen die stekels.. zit dat buisje in t midden.
Top! Morgenavond maar weer prutsen, kijken of ik de boel dan eindelijk los krijg.
Ik heb Arrow bochten en een Leovince einddemper, hierdoor vervalt de katalysator en heb toen direct een open luchtfilter gemonteerd en laten afstellen door Jeroen v/d Meer, kwam toen uit op een gezonde 110pk op het achterwiel.
Houd er wel rekening mee dat dit systeem aardig wat meer lawaai teweeg brengt dan alleen een demper zonder db-killer.
Moet je hiervoor ook nog iets met de pijp doen om hem passend te krijgen op je einddemper ??.
Ikzelft heb een Ixil hyperlow en zoek ook een bochtenset en zag al meerdere keren arrow voorbijkomen
Dat past zonder aanpassingen, geen probleem. Ik zou alleen geen Hyperlow combineren met open bochten, grote kans dat je veel pk's kwijt bent (door tekort aan tegendruk) en een overschot aan geluid krijgt. Twee weken geleden nog gezien op een CB1000R: kat.-v.v. plus Ixrace uitlaat; niet mee te rijden qua geluidsniveau en 20pk 'kwijt'.
Even een beroep op jullie practische oplossingsgericht vermogen:
Ik heb weelstripes gehaald. Voor mijn achterwiel heb ik een paddockstand, zodat mijn achterwiel vrij kan draaien. Wel zo gemakkelijk met het erop doen van de stripes.
Maar het voorwiel is een ander verhaal. Iemand een idee hoe je gemakkelijk even je voorwiel los van de grond kan krijgen zonder een kapotte rug of het kopen van boppins voor de paddockstand aan het voorwiel?
Even hulp vragen om de motor stilletjes vooruit/achteruit te duwen?Even een beroep op jullie practische oplossingsgericht vermogen:
Ik heb weelstripes gehaald. Voor mijn achterwiel heb ik een paddockstand, zodat mijn achterwiel vrij kan draaien. Wel zo gemakkelijk met het erop doen van de stripes.
Maar het voorwiel is een ander verhaal. Iemand een idee hoe je gemakkelijk even je voorwiel los van de grond kan krijgen zonder een kapotte rug of het kopen van boppins voor de paddockstand aan het voorwiel?
Moet je hiervoor ook nog iets met de pijp doen om hem passend te krijgen op je einddemper ??.
Ikzelft heb een Ixil hyperlow en zoek ook een bochtenset en zag al meerdere keren arrow voorbijkomen
Dat past zonder aanpassingen, geen probleem. Ik zou alleen geen Hyperlow combineren met open bochten, grote kans dat je veel pk's kwijt bent (door tekort aan tegendruk) en een overschot aan geluid krijgt. Twee weken geleden nog gezien op een CB1000R: kat.-v.v. plus Ixrace uitlaat; niet mee te rijden qua geluidsniveau en 20pk 'kwijt'.
Even hulp vragen om de motor stilletjes vooruit/achteruit te duwen?
Nee als je Arrow bochten neemt in combinatie met een demper die gemaakt is voor je originele bochten dan moet je dingen gaan aanpassen. De linkpijp van mijn Leo uitlaat was kwa diameter gelijk aan de Arrow bochten dus die heb ik iets laten opruimen en lusjes aan laten lassen zodat ze in elkaar pasten en ik trekveren kon gebruiken om het spul bij elkaar te houden.
Er is geen losse kat.-v.v.voor de Z, dan zit je altijd aan een bochtenset vast. Je zou ook de originele bochten open kunnen slijpen om de katalysator daar uit te verwijderen.
I beg to differ... de Arrow decat bochtensets, mits als los artikelnummer aangegeven, passen op de originele uitlaten. Zie bijv. de Z1000 van een paar pagina's geleden, daar zit de Arrow headerset op i.c.m. G&G Moto2 uitlaten, en ik heb de G&G Big Oval al eens op de Z750 gemonteerd met Arrow bochtenset.
Dat kan ik wel eens gaan proberen.Een krik onder een voorpoot en dan heel iets omhoog krikken!