Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Luitjes, vorige week heb ik op de terugweg van TT-Assen een prachtige Z gespot bij Routiers Nunspeet. Het was een k3-k6 model gespoten in wit met airbrush, respect voor de maker. :}

Is dat iemand van hier?
 
Laatst bewerkt:
Hallo Luitjes, vorige week heb ik op de terugweg van TT-Assen een prachtige Z gespot bij Routiers Nunspeet. Het was een k3-k6 model gespoten in wit met airbrush, respect voor de maker. :}

Is dat iemand van hier?
Klinkt gaaf. Fotootje gemaakt?
 
Hallo Luitjes, vorige week heb ik op de terugweg van TT-Assen een prachtige Z gespot bij Routiers Nunspeet. Het was een k3-k6 model gespoten in wit met airbrush, respect voor de maker. :}

Is dat iemand van hier?
Ik kwam hem onderweg ook tegen, leek op een "Hanspree" look, wit met groene accenten. Heb onderweg nog een duimpje opgestoken naar hem :W Leek een beetje op deze:
full


Vraagje van mijn kant: ik heb af en toe het probleem dat de motor in de 6e versnelling niet doortrekt. Als ik hem doortrek in z'n 5 gaat het wel goed, maar als ik bij 200 in z'n 6 ga, komt ie niet veel verder en hoor je een flink schommelend toerental.

Ik kan dan niet goed zien of het een brandstof probleem is of een koppelingsprobleem, aangezien ik dan rond de 240 rij, maar waar zouden jullie naar kijken? Versleten koppeling misschien? Dat zou dan wel snel zijn, bij 24k op de teller.

Of is 't vanwege een overschot aan lucht en een tekort aan brandstof? Open luchtfilter met airbox mod en andere demper, maar (nog) geen aanpassing in de brandstoftoevoer.
 
Laatst bewerkt:
Hier mensen bekend met het installeren van Led knippers van barracuda?? Ik heb een setje gezien daar zitten de weerstandjes al bij dus daarom mijn vraag is dit gewoon solderen en gaan?? Moet ik voor mijn korte kentekenplaathouders nog iets hebben om ze erop te zetten ( Nu zitten de orginelen erop)
 
Ik kwam hem onderweg ook tegen, leek op een "Hanspree" look, wit met groene accenten. Heb onderweg nog een duimpje opgestoken naar hem :W Leek een beetje op deze: [afbeelding]

Vraagje van mijn kant: ik heb af en toe het probleem dat de motor in de 6e versnelling niet doortrekt. Als ik hem doortrek in z'n 5 gaat het wel goed, maar als ik bij 200 in z'n 6 ga, komt ie niet veel verder en hoor je een flink schommelend toerental.

Ik kan dan niet goed zien of het een brandstof probleem is of een koppelingsprobleem, aangezien ik dan rond de 240 rij, maar waar zouden jullie naar kijken? Versleten koppeling misschien? Dat zou dan wel snel zijn, bij 24k op de teller.

Of is 't vanwege een overschot aan lucht en een tekort aan brandstof? Open luchtfilter met airbox mod en andere demper, maar (nog) geen aanpassing in de brandstoftoevoer.

Ja hij was wit met een soort van 'finishvlagblokken' erop geairbrusht.

Wat betreft je eigen probleem. Als je koppeling slipt moet je dit nog veel erger hebben wanneer je hard optrekt in een lage versnelling. Dan schiet het toerental omhoog, terwijl de snelheid redelijk hetzelfde blijft. Het zelfde idee als wanneer je onder het rijden lichtjes de koppeling een klein stukje intrekt.

Het klinkt alsof je motor niet helemaal goed afgesteld is. Als je met een andere uitlaat, open luchtfilter en open airbox rijdt, dan zou ik toch je afstelling laten controleren. Je motor krijgt nu namelijk o.a. veel meer lucht dan voorheen, terwijl de ingespoten brandstof hetzelfde blijft.
 
Is gewoon van een amerikaanse exporteur, in dit geval zero gravity hoor! Ff wezen googlen en toen kwam ik bij deze terecht....nu weer gegoogled en in dit geval niet bij eentje via ebay terecht gekomen;-) Hopen dat ik nu de goeie krijg

Wat heeft iedereen toch met het ebay spul?? Word echte kwaliteit niet meer gewardeerd?:P
 
Heeft iemand nog een seatcover te koop voor z750 2008 model kleur groen ;-)

niet gevraagd is altijd mis geschoten :+

yes, me :Y ik heb nog een Ermax cover liggen Candy Lime Green met zwarte tribals. Helaas een beetje beschadigd door onzorgvuldig transport vanaf de Motorbeurs ;( maar dus ook met bijbehorend prijsje...
 
volgens mij is de 800 na uitlaat wissel niet 100% lekker, loopt verder oke maar ik denk dat een pcV misschien maar een overweging moet worden. de standaard uitlaat van de 800 is ook best uitgebreid (einddemper, tussendemper/cat? en exup) .
 
volgens mij is de 800 na uitlaat wissel niet 100% lekker, loopt verder oke maar ik denk dat een pcV misschien maar een overweging moet worden. de standaard uitlaat van de 800 is ook best uitgebreid (einddemper, tussendemper/cat? en exup) .


Bevalt de 800 verder goed? Dit weekend ook de schuurvulling aangepast en de er6-n van vrouwlief ingeruild voor een 800 e. Is een 70kw uitvoering van de 800. ben benieuwd hoe het rijdt. Zat een leuk pakketje bij van een akra demper, buddy cover en nog wat spul.
 
superfiets, zeer tevreden! heel af en toe mis ik het koppel dat de sx had, maar alleen voor de kick niet uit praktische overweging :+
 
volgens mij is de 800 na uitlaat wissel niet 100% lekker, loopt verder oke maar ik denk dat een pcV misschien maar een overweging moet worden. de standaard uitlaat van de 800 is ook best uitgebreid (einddemper, tussendemper/cat? en exup) .

Heeft de Z750 ook, maar wat is niet lekker lopen? slecht starten of tijdens constante snelheid/gas geven?
 
Vandaag examen gedaan voor AVD!
Geslaagd met vlag en wimpel!

Zojuist rijbewijs met spoed aangevraagd, morgen ophalen.. Dit weekend lekker rijden!
 
Vandaag examen gedaan voor AVD!
Geslaagd met vlag en wimpel!

Zojuist rijbewijs met spoed aangevraagd, morgen ophalen.. Dit weekend lekker rijden!
Gefeliciteerd!
Ik heb dat spoedaanvragen lekker laten zitten en had hem alsnog in 2 dagen binnen. :) Maar dat zal wel aan de gemeente liggen.
 
Ja maar anders kan ik maandag/ dinsdag rijden.. Nu morgen en weekend alvast.. Stel je voor dat je 1 motor rij weekend mist in Nederland.. Zo vaak is het geen mooi weer hè! ;)

Maar goed, ik had het ingecalculeerd zeg maar.. ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan