Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 68

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je geen ABS hebt, heb je de mogelijkheid om te verlengen en onder de passagiers zadel weg te werken.

bij alle modellen kun je hem ook gewoon met dubbelzijdig tape tegen de airbox aan vastzetten. Daar stroomt voldoende lucht rond voor de koeling en zit hij niets in de weg. Is wat krap, maar het werkt :Y
 
Laatst bewerkt:
hallo
ik heb een z1000 uit 2008.
ik heb mini ballast xenon.
ik heb 1 ballast tussen de lampen ingebouwd en de andere onder het ruitje.
werkt perfect

heb je daar foto's van? Ik heb ze al eens geprobeerd op dergelijke plaatsen te monteren, maar vind het effect niet mooi, de ballast was in mijn ervaring nog teveel in het zicht.
 
Hello all.
Kom er nou net achter dat er een grote schroef in mijn achterband van mijn z750 zit -_-.
Wat is nu aan te raden een prop erin schieten en door blijven rijden of gewoon nieuwe band eronder.
Als ik nieuwe band eronder zet moet ik dat laten doen kan ik niet zelf, en ben ik al gauw 400-600 euro kwijt schat ik zo.
Met me scooter heb ik het. Wel is gehad en heb ik er een prop ingeschoten en blijven door rijden, maar motor is wat anders natuurlijk. ??
 
Maareuh,relatief nieuwe band proppen,relatief oude band vervangen

Zou ik doen
 
Hello all.
Kom er nou net achter dat er een grote schroef in mijn achterband van mijn z750 zit -_-.
Wat is nu aan te raden een prop erin schieten en door blijven rijden of gewoon nieuwe band eronder.
Als ik nieuwe band eronder zet moet ik dat laten doen kan ik niet zelf, en ben ik al gauw 400-600 euro kwijt schat ik zo.
Met me scooter heb ik het. Wel is gehad en heb ik er een prop ingeschoten en blijven door rijden, maar motor is wat anders natuurlijk. ??

Dan weet ik niet waar jij je banden haalt.. :X

Meestal moet je rond de 200 aanhouden
Vorige week de mijne ook laten vervangen had er 700 km mee gereden en er zat ook een stuk ijzer in..
Gewoon een nieuwe erop leggen en geen prop erin laten zetten
Ik zou dat risico niet lopen als ik jou was
 
Kom er nou net achter dat er een grote schroef in mijn achterband van mijn z750 zit -_-.
Je zou naar de betere bandenboer kunnen rijden en vragen of ze kunnen beoordelen of er een paraplu in kan. Dit is namelijk afhankelijk van de grote van het gat, of deze recht of schuin in de band zit en niet te ver aan de zijkant zit.

Heb het zelf ook een schroef gehad in mijn achterband, ben hier naar de lokale profile gereden en hebben er een plu ingedaan. Rijd verder zonder problemen en kost iets van 30 euro.
 
Ja ik doelde meer op inclusief nieuwe band erop zetten ;) qua man uren.
Wat is nieuw. Dit zijn nog de standaard banden die erop zitten 6k kilometers, schroef ziy iets uit het midden.
 
Ja ik doelde meer op inclusief nieuwe band erop zetten ;) qua man uren.
Wat is nieuw. Dit zijn nog de standaard banden die erop zitten 6k kilometers, schroef ziy iets uit het midden.
Nieuw bandje mag rond de 200 kosten incl montage,balanceren en racelucht
 
Dan zou ik zeggen :-) Geen xenon aanschaffen, want een bras aan kabels en zooi is ook niks.

Ledjes zou je toch kunnen vervangen en andere lampen erin draaien met meer wattage.


Bedoel je daarmee de bulb's?! Maar andere lampen met andere wattage heeft geloof ik niet zoveel zin. Het is nog steeds geen xenon met de leuke voordelen ervan ;)
 
Ooowh oke had veel hoger verwacht, denk dat ik er een nieuwe band opzet.
Dat komt op volgende onderwerp, ik weet dat het ergens langs is gekomen. Wat is een degelijke band ?
 
Echte Kawasaki Kwaliteit :+


full
 
Laatst bewerkt:
Ooowh oke had veel hoger verwacht, denk dat ik er een nieuwe band opzet.
Dat komt op volgende onderwerp, ik weet dat het ergens langs is gekomen. Wat is een degelijke band ?

ik zou dezelfde band als dat je voor erop hebt liggen erop zetten.
een enkele band kan samen met een ander merk band maar ik zou zelf altijd voor dezelfde band gaan.

en als de banden eigenlijk niet zo goed bevallen? gewoon nieuw setje erop
 
Maareuh,relatief nieuwe band proppen,relatief oude band vervangen

Zou ik doen


:^

Afgelopen jaren 4!! banden laten fixen en totaal opgebruikt. Pirelli, Dunlop en Michelin. Wel na advies van de bandenboer natuurlijk. Soms zijn ze niet te repareren of is het de moeite niet.......
 
Je zou naar de betere bandenboer kunnen rijden en vragen of ze kunnen beoordelen of er een paraplu in kan. Dit is namelijk afhankelijk van de grote van het gat, of deze recht of schuin in de band zit en niet te ver aan de zijkant zit.

Heb het zelf ook een schroef gehad in mijn achterband, ben hier naar de lokale profile gereden en hebben er een plu ingedaan. Rijd verder zonder problemen en kost iets van 30 euro.
30 vind ik best veel mijn bandenboer deed het gratis omdat ik daar de banden ook had gekocht, anders kost het 15 euro
 
Ooowh oke had veel hoger verwacht, denk dat ik er een nieuwe band opzet.
Dat komt op volgende onderwerp, ik weet dat het ergens langs is gekomen. Wat is een degelijke band ?
een zwarte ronde kijk even bij het banden forum anders
 
Ooowh oke had veel hoger verwacht, denk dat ik er een nieuwe band opzet.
Dat komt op volgende onderwerp, ik weet dat het ergens langs is gekomen. Wat is een degelijke band ?
kijk meteen even hoe ver je voorband is versleten als je met standaard geleverde banden al op 6000km zit.
meeste moderne banden zijn verder top, kijk ff wat je dealer heeft misschien?
sporttoer oa: michelin pilot road 3 en 2, bridgestone t30 en bt023 dunlop roadsmart 2, pirelli, continental maken allemaal goeie banden op het moment

sport banden mpp2ct mpp3, s20, bt016, quailifier2, contiattack etc etc ;)

veel rijden op sportbanden maar de huidige sporttoer zijn best goed
 
200eu vind ik alsnog veel, via internet bestel ik altijd Michelin Pilot Power 2ct voor 120euro incl verzendkosten en omleggen kost 15 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan