Kawasaki Z1000 - Z750 [s][r] plaza standje 69

Status
Niet open voor verdere reacties.
Andere vraag,

Weten jullie misschien waar ik deze pluggen opnieuw kan krijgen kopen/bestellen?

t7bhop.jpg


Ik heb er namelijk een paar gesloopt tijdens het verwijderen ervan.. om de zijkap (waar de Z750/Z1000 sticker op staat) eraf te kunnen krijgen i.v.m. het verwijderen van de originele kentekenplaathouder en het monteren van een Evotech Performance kentekenplaathouder.

Nu nog krijg ik mijn zijkap er gewoon niet af omdat paar van die dingen er gewoon niet uit te krijgen zijn op welk manier dan ook zonder beschadeging op te lopen.. |(
 
Andere vraag,

Weten jullie misschien waar ik deze pluggen opnieuw kan krijgen kopen/bestellen?

[afbeelding]

Ik heb er namelijk een paar gesloopt tijdens het verwijderen ervan.. om de zijkap (waar de Z750/Z1000 sticker op staat) eraf te kunnen krijgen i.v.m. het verwijderen van de originele kentekenplaathouder en het monteren van een Evotech Performance kentekenplaathouder.

Nu nog krijg ik mijn zijkap er gewoon niet af omdat paar van die dingen er gewoon niet uit te krijgen zijn op welk manier dan ook zonder beschadeging op te lopen.. |(
Hmmm, even denken, waar zou je originele Kawasaki onderdelen kunnen bestellen of kopen :?
Nee zou het niet weten :N
 
Hmmm, even denken, waar zou je originele Kawasaki onderdelen kunnen bestellen of kopen :?
Nee zou het niet weten :N
Ik heb ooit ook die originele plugjes bestelt,weet niet meer waar :?

Ik kom er op terug :Y
 
Laatst bewerkt:
Andere vraag,

Weten jullie misschien waar ik deze pluggen opnieuw kan krijgen kopen/bestellen?

[afbeelding]

Ik heb er namelijk een paar gesloopt tijdens het verwijderen ervan.. om de zijkap (waar de Z750/Z1000 sticker op staat) eraf te kunnen krijgen i.v.m. het verwijderen van de originele kentekenplaathouder en het monteren van een Evotech Performance kentekenplaathouder.

Nu nog krijg ik mijn zijkap er gewoon niet af omdat paar van die dingen er gewoon niet uit te krijgen zijn op welk manier dan ook zonder beschadeging op te lopen.. |(

Ebay! ik heb er ook 50 voor een euro of 2?
Die klote plastic schroeven gaan altijd kapot enzo... -O-
 
Ik krijg die schroeven er altijd zonder problemen uit maar wie ben ik


Wat is je tactiek? Ik krijg ze er nooit uit, en zijn altijd op de meest onhandige manieren geplaatst.

Vant weekend trouwens in Zwolle nog wezen kijken naar een zwarte Z750 voor/met mijn vriendin. Helaas lekte deze al olie in de showroom en voelde de rem erg vreemd aan en had totaal geen druk.

Hoe moeilijk is het om als dealer een goede motor aan te bieden? :?
 
Laatst bewerkt:
linkerhand ( ik ben rechtshandig) de schroevendraaier en dan een platte kleine schroevendraaier in de rechterhand ( of een dun mesje), kruiskop draaien maar niet duwen anders komt deze niet los en dan de kleine schroevendraaier in die rand duwen als de er een beetje ingaat kan je de schroef zo losschroeven
 
Ik heb me dit weekend ook een Z750 gekocht particulier! Helemaal super!

Nu heeft de vorige eigenaar deze verlaagd, de originele dogbones (om hem terug te verhogen) zitten er bij. Ik beschouw mijzelf als handig. Toch vraag ik me af of ik met hulp van 1 of 2 handige mensen deze zelf weer kan omwisselen? Ik kan me voorstellen dat door het gewicht van de motor het heel lastig is deze te demonteren en andere te monteren.

Is het noodzakelijk de motor - minimaal aan de achterkant - op te hangen?

thx
 
Gvd! Krijg ik alles terug van de spuiter echt super netjes.
Wilde spullen ophalen van de coater.... denkje? Fucking de verkeerde kleur! Delen waar ik duidelijk over ven geweest waar niks op moest komen ivm pakkingen etc ook gecoat.
Vandaag verwacht ik een telefoontje met oplossing, heb spullen laten ligge .
Vroeg om goud/brons kleur kreeg voes groen/bruin achtig....
 
Ik heb me dit weekend ook een Z750 gekocht particulier! Helemaal super!

Nu heeft de vorige eigenaar deze verlaagd, de originele dogbones (om hem terug te verhogen) zitten er bij. Ik beschouw mijzelf als handig. Toch vraag ik me af of ik met hulp van 1 of 2 handige mensen deze zelf weer kan omwisselen? Ik kan me voorstellen dat door het gewicht van de motor het heel lastig is deze te demonteren en andere te monteren.

Is het noodzakelijk de motor - minimaal aan de achterkant - op te hangen?

thx

het is zeker noodzakelijk om de motor op te hangen of te steunen. steunen onder de achterbrug (zoals met een normale bok) heeft géén zin!

wat ik ooit gedaan heb ik 2 assteunen (die je met de auto gebruikt) onder de voetsteunen (het niet scharnierende deel, voor de grappenmakers onder ons) gezet. stond niet echt super stabiel, dus niet al te wild bouten los en vast draaien ;)
 
Ik heb me dit weekend ook een Z750 gekocht particulier! Helemaal super!

Nu heeft de vorige eigenaar deze verlaagd, de originele dogbones (om hem terug te verhogen) zitten er bij. Ik beschouw mijzelf als handig. Toch vraag ik me af of ik met hulp van 1 of 2 handige mensen deze zelf weer kan omwisselen? Ik kan me voorstellen dat door het gewicht van de motor het heel lastig is deze te demonteren en andere te monteren.

Is het noodzakelijk de motor - minimaal aan de achterkant - op te hangen?

thx


ABBA paddock stand.

17660793.jpg


full


en een voorbeeld video.

 
Laatst bewerkt:
linkerhand ( ik ben rechtshandig) de schroevendraaier en dan een platte kleine schroevendraaier in de rechterhand ( of een dun mesje), kruiskop draaien maar niet duwen anders komt deze niet los en dan de kleine schroevendraaier in die rand duwen als de er een beetje ingaat kan je de schroef zo losschroeven

Zo doe ik dat ook wel meestal ja. Helaas zijn de schroeven vaak op de kop gemonteerd waardoor je alsnog moet drukken om de schroevendraaier in de schroefkop te houden (zwaartekracht). Maar dan nog zijn het ondingen..

@ DNBOK,

Let ook op of de standaard niet ingekort is. Bij het verlagen is de standaard meestal te lang... en als je hem terug zet weer vrij kort (motor schuin).
 
Laatst bewerkt:
Beste dealer van het westelijk halfrond 8-) ;)

Moest toch ff op de Beurs tegen Ger zeggen dat ik een Z bij een andere dealer
gekocht heb. :X

Gelukkig stond Bob/Mammoet samen met Ger op de Beurs, Ger was niet boos. _O-

Werd zelfs nog voor een bakkie uitgenodigd in Zwanenburg. ;)
 
Hij staat wel erg recht op ja, zo te zien is de standaard niet ingekort. Maar altijd even uitkijken.
 
Iemand hiermee bekend?

[afbeelding]

Merkbaar verschil in vermogen in combinatie met K&N luchtfilter en PC?

Kwalitatief erg mooi spul. Viel op dat het dik en zwaar is. Zeker geen plastic, maar metaal.

Van het weekeinde binnen gekregen (ebay) en direct geïnstalleerd in het kader van luchtweg inlaat optimalisatie! Zelf nog niet gereden, kan derhalve niet zeggen of er daadwerkelijk verschil is. Ik had eerst alleen een opengewerkt luchtfilterhuis i.c.m. PC 5 + K&N. Vermogenswinst van een opengewerkt luchtfilterhuis was niet tot zelfs negatief aanwezig..... vertraging luchtvolume vermoed ik.

Staat nog meer op stapel i.h.k.v. luchtweginlaat optimalisatie, maar daarover later hopelijk meer. Zie evt. http://www.ktmforum.co.uk/supermoto/79411-new-air-box-6.html geeft een idee wat ik nu van plan ben. Haalbaarheid nog geen idee.

Heeft iemand nog een foto van de binnenkant van het Z1000 luchtfilterhuis????
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan