Kawasaki Z1000 Z750 (S(X)) Plaza 60

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit weekend naar Custom-beurs Badsalzuflen geweest, erg :9

full
 
heb oooit nog gegamed met cassete-tapes
Dat was een commodore (die heb ik volgens mij nog ergens)
ook een atari 2600 gehad
een ps1 gehad
een sega gehad
een nintendo gehad
een xbox heb ik nog
en een ps3 heb ik natuurlijk nog
Heb er nog een aantal gehad, moet ik eens goed over nadenken.
 
Laatst bewerkt:
pong :?

hoe heet het nou ook alweer
 
Laatst bewerkt:
Dat was een commodore (die heb ik volgens mij nog ergens)
ook een atari 2600 gehad
een ps1 gehad
een sega gehad
een nintendo gehad
een xbox heb ik nog
en een ps3 heb ik natuurlijk nog
Heb er nog een aantal gehad, moet ik eens goed over nadenken.


die commodore heeft het gamen bij mij totaal verziekt destijds.... staren naar een bandje en maar wachten.... pfffffff..... Ben benieuwd wanneer mijn dochter begint te zeuren om een Ps of Xbox.... Voorlopig vindt ze tekenen, buitenspelen, fietsen, met poppen spelen en met mij motogp kijken prachtig. (probeer het gamen zo lang mogelijk buiten de deur te houden.... voordat ik alsnog verslaafd raak aan gamen).

zo en nu nog de rotzooi van de sintviering opruimen.... hoop dat met kerst ik aan de beurt kom... Z1000 2011 staat op verlanglijstje....
 
die commodore heeft het gamen bij mij totaal verziekt destijds.... staren naar een bandje en maar wachten.... pfffffff..... Ben benieuwd wanneer mijn dochter begint te zeuren om een Ps of Xbox.... Voorlopig vindt ze tekenen, buitenspelen, fietsen, met poppen spelen en met mij motogp kijken prachtig. (probeer het gamen zo lang mogelijk buiten de deur te houden.... voordat ik alsnog verslaafd raak aan gamen).

zo en nu nog de rotzooi van de sintviering opruimen.... hoop dat met kerst ik aan de beurt kom... Z1000 2011 staat op verlanglijstje....
Ik snap volledig wat je bedoelt, als ik nu een spel heb wat lang duurt met laden speel ik hem niet meer :X
Om gek van te worden :P van de commodore kon je wel een stroboscoop van maken dat was dan wel weer cool.
 
Voorlopig ben ik nog aan het spelen met de zx6 '07 zodat deze naar de dealer kan voor een beurt.
Klepjes laat ik deze keer maar eens doen
motorblok ophangingen moeten gemaakt worden.
koelsysteem afpersen en spoelen/vullen.
en als hij daar toch staat olie en filter laten doen.



En ondertussen eens kijken of we dat blok van de 750 volgende winter kunnen verbeteren :X
 
Laatst bewerkt:
Ik zie helemaal geen mooie vrouwen :+ :P


Zo net topkuip van de circuitslet in de polyester en plamuur gezet, straks schuren,schuren,schuren en schuren B|
 
Laatst bewerkt:
waar je al niet op let.....

ik vind haar een prima lijntje hebben hoor? of zoals een of andere gek uit een RTL5 programma zei: " daar zou ik best ....... op kunnen doen"
Volkomen mee eens! :Y ......ik hou trouwens wel van zo'n lief klein buikje.....wijkt iets af van perfect.....en maakt 't daarom misschien wel iets aantrekkelijker......ach weet ik veel...... :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan