Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Hierboven dus een foto van mij en mijn mooie rooie. Zoals je ziet zijn we allebei rood. Haha.
Intussen heb ik wel andere uitlaten op mijn motor en binnenkort krijg een ander zitje. Eén van alcantara met mijn naam erin geborduurd. Verder krijg ik ook binnenkort andere plaatjes op mijn blok met valbescherming van aluminium. Als dat allemaal erop zit stuur ik wel weer een foto. Zijn we weer op de hoogte.
 
Hierboven dus een foto van mij en mijn mooie rooie. Zoals je ziet zijn we allebei rood. Haha.
Intussen heb ik wel andere uitlaten op mijn motor en binnenkort krijg een ander zitje. Eén van alcantara met mijn naam erin geborduurd. Verder krijg ik ook binnenkort andere plaatjes op mijn blok met valbescherming van aluminium. Als dat allemaal erop zit stuur ik wel weer een foto. Zijn we weer op de hoogte.

rooie blijven de mooiste :} :} :}

full
 
Hallow,

na wat maandjes rond tekijken hier op het forum. En het overstappen van mn Hornet naar de Z1000.
Nu wil ik bar-end mirrors monteren. maar als ik de stuurgewichten eraf haal dan is er nog een stukje 'stuur' over.
Zijn hier speciale voor? En waar kan ik die dan eventueel halen/bestellen.

Alvast bedankt!!
 
@Andre..... kheb 4 mirrors voor je...2 oude en 2 spiksplinternieuwe!!!!

Wat spreken we af?
 
Hallow,

na wat maandjes rond tekijken hier op het forum. En het overstappen van mn Hornet naar de Z1000.
Nu wil ik bar-end mirrors monteren. maar als ik de stuurgewichten eraf haal dan is er nog een stukje 'stuur' over.
Zijn hier speciale voor? En waar kan ik die dan eventueel halen/bestellen.

Alvast bedankt!!


Bij MP en volgens mij ook bij andere motorzaken hebben ze bar-end spiegels die op 't einde van de stuurgewichten komen te zitten, hoeven de stuurgewichtjes er niet af .
Wel heb je een langere schroef (bout) nodig om ze te monteren.

Zoiets bv.

20090702-myhh2frpinhq1tbbb61ajqhjrx.jpg
 
Ja, zoiets heb ik nodig! :D
Alleen als ik op mp kijk zie ik alleen de 'normale' spiegels.... Of kijk ik verkeerd?
 
rood wordt niet vergeten. :N
rood wordt genegeerd. :Y
dit is te danken aan een vroegere rood spammer.
door deze persoon hebben hier nog verschillende mensen een rood trauma.
voor mensen die teveel piccies posten van hun rode zet wordt sindsdien een ban aangevraagd. })
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
hopelijk zijn het genoeg clowntjes zodat er gesnapt wordt dat deze post niet te serieus genomen moet worden.

rooie blijven de mooiste :} :} :}

[afbeelding]
:Y :P

full


full



full



full


full


full


full


O-)
 
Laatst bewerkt:
Fotootje van de spiegels die ik afgelopen weekend heb gemonteerd op de Rizoma stuur trillingsdempers:

IMG_0953.jpg


En zo ziet het complete plaatje er nu uit:

IMG_0929.jpg


Ik moet alleen nog boutje hebben voor de draadgaten van de originele speigels......


Ps. Groen is toch mooiste kleur voor een motor.... En blauw voor een auto.. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan