Kawasaki Z1000 Z750s/r Kart-ouwehoer en Nieuwjaarsmeet 2014

Wanneer gaan we karten?

  • Een vrijdag in januari 2014

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een zaterdag in januari 2014

    Stemmen: 10 90,9%
  • Een vrijdag in februari 2014

    Stemmen: 0 0,0%
  • Een zaterdag in februari 2014

    Stemmen: 0 0,0%
  • Niet, alleen eten!

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    11
11-1-2014 is definitief, reservering is telefonisch bevestigd *O*

Kosten voor degene die karten en eten zijn 95,00
Kosten voor degene die supporten en eten zijn 55,00

Om deze reservering te accorderen dien ik deze getekend te retourneren met een 70% aanbetaling, hiermee verzoek ik jullie om bovengenoemde kosten over te maken naar 658517589 tnv stichting help Dennis de winter door D van der Woude zodat de aanbetaling gedaan kan worden. Sluitingsdatum is 10-01-2014.® editie 2012

Arrangement is bijna identiek aan vorige editie m.u.v warming up en diner, warming up is nu 12 minuten ipv 6 en diner is blijkbaar een verassing :? maar dat komt wel goed.

Prijsuitreiking is nu alleen met medailles ipv bekers omdat ik geen ruimte meer heb voor een nieuwe bekert :+ :+ :+


17:15u aanwezig
18:15u Warming up
22:15u eind!

Kartfabrique
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht
 
Laatst bewerkt:
Voor deze reservering dienen er minimaal 10 mensen te zijn die karten, we zitten nu op 9! Dus mocht iemand een zetter/dissident weten die ook nog graag mee wil....
 
hoi allemaal,

fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2014.

11 jan. jammer kan ik dus niet mee.

fijne avond & veel plezier
 
Muiz en Menrik, graag een antwoord op jullie OVB? Gaan jullie wel of niet mee?



Missen we trouwens niet een aantal (stam) gasten?

hebbie muiz z'n mobiel / via FB, daar zit tie tegenwoordig meer op (die kleine kale).
 
Laatst bewerkt:
slecht bericht: ik heb een gekneusde rib, die op 11 januari zeker niet in orde zal zijn om alle schommelingen en centripetale krachten te kunnen verwerken :/
ik kan dus niet meedoen met karten, maar ik eet wel mee :9

ik zal de 55 euro nu overmaken...
 
slecht bericht: ik heb een gekneusde rib, die op 11 januari zeker niet in orde zal zijn om alle schommelingen en centripetale krachten te kunnen verwerken :/
ik kan dus niet meedoen met karten, maar ik eet wel mee :9

ik zal de 55 euro nu overmaken...


Beterschap!!
 
:Z door omstandigheden tijdje niet op forum geweest... lang leve facebook en "mijn vriendschap"daarop met milenko.... Gelet op de aanwezigheid van diverse oude (letterlijk en figuurlijk) motormaten kruip ik graag uit mijn crib.... Ben erbij (alleen gun ik jullie 3 podiumplekken en rijd ik niet mee op de baan) _O-


ciao

maeztro
full
 
Laatst bewerkt:
11-1-2014 is definitief, reservering is telefonisch bevestigd *O*

Kosten voor degene die karten en eten zijn 95,00
Kosten voor degene die supporten en eten zijn 55,00

Om deze reservering te accorderen dien ik deze getekend te retourneren met een 70% aanbetaling, hiermee verzoek ik jullie om bovengenoemde kosten over te maken naar 658517589 tnv stichting help Dennis de winter door D van der Woude zodat de aanbetaling gedaan kan worden. Sluitingsdatum is 07-01-2014.® editie 2012

Arrangement is bijna identiek aan vorige editie m.u.v warming up en diner, warming up is nu 12 minuten ipv 6 en diner is blijkbaar een verassing :? maar dat komt wel goed.

Prijsuitreiking is nu alleen met medailles ipv bekers omdat ik geen ruimte meer heb voor een nieuwe bekert :+ :+ :+


17:15u aanwezig
18:15u Warming up
22:15u eind!

Kartfabrique
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht
gaat v/d week geregeld worden. :Y
 
wij hebben hier nog een minibok welke mij laatst in poeldijk het snot voor de ogen heeft gereden. B|

Als hij van de week een beetje zijn best doet mag hij van mij mee, alleen moeten jullie het er ook wel mee eens zijn.
 
:Z door omstandigheden tijdje niet op forum geweest... lang leve facebook en "mijn vriendschap"daarop met milenko.... Gelet op de aanwezigheid van diverse oude (letterlijk en figuurlijk) motormaten kruip ik graag uit mijn crib.... Ben erbij (alleen gun ik jullie 3 podiumplekken en rijd ik niet mee op de baan) _O-


ciao

maeztro[afbeelding]

gezellig :Y jammer dat je bang bent geworden sinds de nieuwe brommer :+
 
slecht bericht: ik heb een gekneusde rib, die op 11 januari zeker niet in orde zal zijn om alle schommelingen en centripetale krachten te kunnen verwerken :/
ik kan dus niet meedoen met karten, maar ik eet wel mee :9

ik zal de 55 euro nu overmaken...


herten sprong van de kast en dan een rib kneuzen _O- normaal breek je het gewei, wat ben je ook een kneus.

aan welke kant dan weet ik waar ik moet gaan zitten. })


:+




+1
 
Laatst bewerkt:
wij hebben hier nog een minibok welke mij laatst in poeldijk het snot voor de ogen heeft gereden. B|

Als hij van de week een beetje zijn best doet mag hij van mij mee, alleen moeten jullie het er ook wel mee eens zijn.


/eens

We hebben minimaal 10 karters nodig om het feest door te laten gaan.
 
/eens

We hebben minimaal 10 karters nodig om het feest door te laten gaan.


prima dat zal die wel heel gaaf vinden, ik zal ook nog eens vragen of de zoon van stille willy mee kan.

krijg net van Wilco bericht dat zijn zoon ook mee gaat, centjes worden overgemaakt.

En ik heb misschien nog 2 motorrijders die mee willen is het een probleem als we met 12 karters zijn?
 
Laatst bewerkt:
prima dat zal die wel heel gaaf vinden, ik zal ook nog eens vragen of de zoon van stille willy mee kan.

krijg net van Wilco bericht dat zijn zoon ook mee gaat, centjes worden overgemaakt.

En ik heb misschien nog 2 motorrijders die mee willen is het een probleem als we met 12 karters zijn?


Maakt mij geen drol uit, als men maar "in de groep" past O-) :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan