Ik gebruik die doppen.
Ze hebben een naam, maar ben het even vergeten.
In elk geval begrijp je mij.
Die paddockstand met die steunen vond ik zelf niet wat.
Beetje wankel en had er geen vertrouwen in.
Het is vrij makkelijk om de motor in je eentje op de paddockstand te zetten.
Wel even een kwestie van weten hoe je het beste de motor vast kunt houden en het kantelmoment weet te vinden.
Zou het een knaap van 12 niet laten doen bij wijze van spreken, want je moet bij het op en afbokken wel even de kop erbij houden.
In het slimste geval dondert de motor op haar kant en dan is het huilen met de pet op.
Dus kwestie van kalm aan doen en geen haast mee hebben.
Maar een paddockstand vind ik werkelijk een onmisbaar item en het zal je veel plezier geven.
Ik heb het wel eens in het begin geprobeerd om de ketting te smeren zonder paddockstand.
Dat is dus best wel lastig.
En ook het poetsen van de motor zonder paddockstand is knake werk omdat de motor dan op de zijstandaard leunt en ene kant dan onder een hoek valt waar je tijdens het poetsen klote bij kunt.
Al met al is een paddockstand een aanrader.
Vr Gr E
Ik gebruik die doppen.
Ze hebben een naam, maar ben het even vergeten.
In elk geval begrijp je mij.
Die paddockstand met die steunen vond ik zelf niet wat.
Beetje wankel en had er geen vertrouwen in.
Het is vrij makkelijk om de motor in je eentje op de paddockstand te zetten.
Wel even een kwestie van weten hoe je het beste de motor vast kunt houden en het kantelmoment weet te vinden.
Zou het een knaap van 12 niet laten doen bij wijze van spreken, want je moet bij het op en afbokken wel even de kop erbij houden.
In het slimste geval dondert de motor op haar kant en dan is het huilen met de pet op.
Dus kwestie van kalm aan doen en geen haast mee hebben.
Maar een paddockstand vind ik werkelijk een onmisbaar item en het zal je veel plezier geven.
Ik heb het wel eens in het begin geprobeerd om de ketting te smeren zonder paddockstand.
Dat is dus best wel lastig.
En ook het poetsen van de motor zonder paddockstand is knake werk omdat de motor dan op de zijstandaard leunt en ene kant dan onder een hoek valt waar je tijdens het poetsen klote bij kunt.
Al met al is een paddockstand een aanrader.
Vr Gr E
Jesse, heb jij inmiddels al een padock-stand voor je Z300?
Of smeer jij de ketting op een andere manier?
Vr Gr E
En ja hoor................
De temperaturen stijgen aanzienlijk.
Nu hopen dat die smerige kou wegblijft.
Paar goeie regenbuien er aankomende week overheen en hoppa....weg met die schijtpekel.
Ik voel em al lichtelijk aankomen dat voorjaar.
Heerlijk.
Goed bezig Jesse.
Knap hoor, dat jij toch nog met het takke weer van afgelopen tijd rondrijdt.
Ik mot er eerlijk gezegt niet aan denken.Ha ha ha ha
Zit dan toch liever lekker warm in miene Aygo.
Jij zegt na de 1000km beurt gelijk de DB killer eruit.
Ik begrijp even niet waarom je dat niet eerder doet als je het geluid dan toch mooier vind.
Ik had mijn DB killer er vanaf meet af aan al uit.
Korte kentekenplaathouder zal jouw Z300 nog strakker maken.
Ben benieuwd hoe dat zal staan tzt.
Wat die meeting betreft heb ik reuze zin aan.
Hoop dat er een aantal Z300 rijders zin aan hebben.
Mogen uiteraard ook de Ninja 300 rijders zijn.
Ik heb geen idee hoeveel Z300 rijders er zullen komen opdagen tijdens zo'n meeting.
Dat is volgens mij wel op 2 handen te tellen.
Die Mac Donalds en dan ergens waar het redelijk centraal in Holland ligt voor de rijders die komen is echt een goed plan.
Met schappelijk weer buiten eens flink keuvelen over de fietsen en de nodige frietjes achterover werken is een goede besteding.
Kijk er nu al naar uit.
Vr Gr E
Ja he.
Dat klinkt lekker.
Maar zelf laat ik em zitten aankomend seizoen.
Kans dat ik een overijverige diender tref die het genoeg geluid vind om mij een prent aan te smeren is aanwezig, en DAT gaat mij niet gebeuren en gun ik de betreffende ambtenaar niet.
Vr Gr