Kawasaki Z750-Z1000-Z750s Plaza deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo hèhè, weer bij gelezen na een weekendje vliegeren in Frankrijk.
Ook regen gehad maar alleen maar s'avonds en s'nachts en overdag hadden we mooi weer tijdens het vliegeren, totaal dik 200km afgelegd op het strand, met een top van 78,9km/h.
Was dus een topweekend.

@denbelg, jeetje wat een verhaal, heel veel sterkte voor de nabestaanden.

wat versta jij onder vliegeren :? :? ik blijf altijd op 1 plek staan.

post er maar eens wat foto's van (ben wel benieuwd)
 
wat versta jij onder vliegeren :? :? ik blijf altijd op 1 plek staan.

post er maar eens wat foto's van (ben wel benieuwd)


Hier ff een linkie naar utuib
hemifoppe - YouTube

en een piccie
full
 

Heb maar 1 foto gemaakt, van mijn GPS op de eerste dag, beetje onduidelijk maar er staat op de 2e regel de afgelegde afstand en op de 4e regel staat de max.snelheid.

Nog even een korte uitleg, je stuurt met je voeten, je hebt geen rem, je remt de buggy door hem dwars te sturen(tegen de wind in) en te driften met 3 wielen.
Net zoiets als kitesurfen alleen dit gaat veel sneller.
 
Heb maar 1 foto gemaakt, van mijn GPS op de eerste dag, beetje onduidelijk maar er staat op de 2e regel de afgelegde afstand en op de 4e regel staat de max.snelheid.

Nog even een korte uitleg, je stuurt met je voeten, je hebt geen rem, je remt de buggy door hem dwars te sturen(tegen de wind in) en te driften met 3 wielen.
Net zoiets als kitesurfen alleen dit gaat veel sneller.

Oeps foto vergeten.... |(

full
 
Vind dit een ontzettende gave sport :9~

Tijd terug bij een uitje van 't werk ook eens aanstalten gemaakt om 't te gaan doen, was helaas wat weinig wind -O-
te weinig wind aan het strand :? :? :? :?



















ik weet wat het is.
wij zouden met de zaak gaan strandzeilen stond er ook te weinig wind.
en daar rij je dan helemaal voor naar de panne in belgië.
de 2de keer dat we gingen waaide het weer te hard, dus weer voor niets helemaal naar de panne gereden.

ik stap voortaan wel op mijn zetje kan ik tenminste rijden ongeacht het weer.
of het bij sneeuw en ijzel verantwoordis ,is weer een andere vraag.
 
Hoi,

Ik heb ook een Gen-x ruitje erop zitten als ik boven de 100 rijd gaat deze ook trillen.
Maar heb geen beschadigingen opgelopen!


Hoi Sylvana,

Heb jij misschien een schuimrubberen strippie erbij gekregen die je aan de achterzijde van je ruit bevestigd? Ik had sparks trading aan de telefoon vandaag en dit was voor hun nieuw, hij vertelde dat hij er een schuimrubber strip bij had zodat die afsloot aan de onderkant van de ruit...

Thnx!
 
Vind dit een ontzettende gave sport :9~

Tijd terug bij een uitje van 't werk ook eens aanstalten gemaakt om 't te gaan doen, was helaas wat weinig wind -O-


Dat is echt balen als er te weinig wind staat, ik ben redelijk voorbereid op weinig wind, ik heb een vlieger van 13m2 en dan kan je met windkracht 2 rijden maar dan moet je echt je best doen om vooruit te komen en soms is er gewoon echt geen wind. Zit je met al je vliegers op het strand en dan kan je helemaal niks.....maar voor de rest is het een mega gave sport die erg verslavend is, als je hard gaat heb je echt wel adrenaline.....
 
hier nog een paar plaatjes van ERIK X z'n liefie, en wat geneuzel op het zadel. O-)


ff hier posten een verwijzing naar dat andere topic doe ik maar niet dan weet m'n vrouw straks ook waar ik wel meer uithang. :X


[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]



Jij bent zo te zien wel fan dnbok, weet niet of het vanwege de X is of
vanwege de meiden?
Maar kan het eigelijk wel raden })

Nog 1tje om het af te leren :N

full
 
te weinig wind aan het strand :? :? :? :?


ik weet wat het is.
wij zouden met de zaak gaan strandzeilen stond er ook te weinig wind.
en daar rij je dan helemaal voor naar de panne in belgië.
de 2de keer dat we gingen waaide het weer te hard, dus weer voor niets helemaal naar de panne gereden.

ik stap voortaan wel op mijn zetje kan ik tenminste rijden ongeacht het weer.
of het bij sneeuw en ijzel verantwoordis ,is weer een andere vraag.

Wel spannend }) :+
 
Een goede dag luitjes :W

Ik ben ook weer terug in de lage landen vanuit een beetje hobbelig duitsland.
Het was een leuk weekend op een paar kleine minpuntjes na.
De eerste dag zijn we een beetje water tegen gekomen _O- ....... de eerste 30 km's waren droog en de ruim 450 daarop volgende waren beetje heel erg nat :/

Afijn dit resulteerde in een grijze motor door al het modder en bagger wat er op de weg lag. Ik zou iemand hier jaloers hebben gemaakt wat ik in 1 dag heb gepresteerd met vies maken ;)

Helaas resulteerde dit ook op dag 2 dat ik na 30 km al stil stond met een bijna oververhitte motor ( was 118 graden :X ). De ven achter de radiateur kwam niet bij. UIteraard eerste hulp geboden aan de kawa maar dat mocht niet baten. Het was geen zekering die eruit lag en veel verder kwamen we daar niet. Ik ben voorzichtig terug gereden naar het hotel en later die avond is er een open hart operatie uitgevoerd met als resultaat dat de ven het nog steeds niet deed -O-

Dat was dus mijn weekend dacht ik..... Maar het viel gelukkig mee.

Zondag ben ik achterop begonnen met erg mooi weer. En later kwam er 1 uit het groepje dat die last van zn polsen en nek had. Of ik op zijn motor wilde rijden.
Dat hoefde hij geen 2de keer te zeggen. Die dag heb ik toch nog een 190 km mogen sturen door het prachtige landschap met prachtig weer.
Het enige is dat ik wel gezondigd heb en op een Honda CBR1000RR heb moeten rijden O-)
Maar een tgegeven paard moet je niet in de bek kijken dus dat doe ik ook niet.

En dag4, vandaag zijn we via de snelweg weer naar Rotterdam geknald. Het ging goed alleen Maastricht was even spannend of ik daar heelhuids doorheen zou komen. Maar dat was geen punt gelukkig.

Morgen even de dealer bellen en kijken wat ze hierop te zeggen hebben.

En nu ga ik even een pagina of 6 terug lezen :W
 
Laatst bewerkt:
Een goede dag luitjes :W

Ik ben ook weer terug in de lage landen vanuit een beetje hobbelig duitsland.
Het was een leuk weekend op een paar kleine minpuntjes na.
De eerste dag zijn we een beetje water tegen gekomen _O- ....... de eerste 30 km's waren droog en de ruim 450 daarop volgende waren beetje heel erg nat :/

Afijn dit resulteerde in een grijze motor door al het modder en bagger wat er op de weg lag. Ik zou iemand hier jaloers hebben gemaakt wat ik in 1 dag heb gepresteerd met vies maken ;)
Helaas resulteerde dit ook op dag 2 dat ik na 30 km al stil stond met een bijna oververhitte motor ( was 118 graden :X ). De ven achter de radiateur kwam niet bij. UIteraard eerste hulp geboden aan de kawa maar dat mocht niet baten. Het was geen zekering die eruit lag en veel verder kwamen we daar niet. Ik ben voorzichtig terug gereden naar het hotel en later die avond is er een open hart operatie uitgevoerd met als resultaat dat de ven het nog steeds niet deed -O-

Dat was dus mijn weekend dacht ik..... Maar het viel gelukkig mee.

Zondag ben ik achterop begonnen met erg mooi weer. En later kwam er 1 uit het groepje dat die last van zn polsen en nek had. Of ik op zijn motor wilde rijden.
Dat hoefde hij geen 2de keer te zeggen. Die dag heb ik toch nog een 190 km mogen sturen door het prachtige landschap met prachtig weer.
Het enige is dat ik wel gezondigd heb en op een Honda CBR1000RR heb moeten rijden O-)
Maar een tgegeven paard moet je niet in de bek kijken dus dat doe ik ook niet.

En dag4, vandaag zijn we via de snelweg weer naar Rotterdam geknald. Het ging goed alleen Maastricht was even spannend of ik daar heelhuids doorheen zou komen. Maar dat was geen punt gelukkig.

Morgen even de dealer bellen en kijken wat ze hierop te zeggen hebben.

En nu ga ik even een pagina of 6 terug lezen :W


wil wel bewijzen zien, kan alles wel geloven :N


})
 
Een goede dag luitjes :W

Ik ben ook weer terug in de lage landen vanuit een beetje hobbelig duitsland.
Het was een leuk weekend op een paar kleine minpuntjes na.
De eerste dag zijn we een beetje water tegen gekomen _O- ....... de eerste 30 km's waren droog en de ruim 450 daarop volgende waren beetje heel erg nat :/

Afijn dit resulteerde in een grijze motor door al het modder en bagger wat er op de weg lag. Ik zou iemand hier jaloers hebben gemaakt wat ik in 1 dag heb gepresteerd met vies maken ;)

Helaas resulteerde dit ook op dag 2 dat ik na 30 km al stil stond met een bijna oververhitte motor ( was 118 graden :X ). De ven achter de radiateur kwam niet bij. UIteraard eerste hulp geboden aan de kawa maar dat mocht niet baten. Het was geen zekering die eruit lag en veel verder kwamen we daar niet. Ik ben voorzichtig terug gereden naar het hotel en later die avond is er een open hart operatie uitgevoerd met als resultaat dat de ven het nog steeds niet deed -O-

Dat was dus mijn weekend dacht ik..... Maar het viel gelukkig mee.

Zondag ben ik achterop begonnen met erg mooi weer. En later kwam er 1 uit het groepje dat die last van zn polsen en nek had. Of ik op zijn motor wilde rijden.
Dat hoefde hij geen 2de keer te zeggen. Die dag heb ik toch nog een 190 km mogen sturen door het prachtige landschap met prachtig weer.
Het enige is dat ik wel gezondigd heb en op een Honda CBR1000RR heb moeten rijden O-)
Maar een tgegeven paard moet je niet in de bek kijken dus dat doe ik ook niet.

En dag4, vandaag zijn we via de snelweg weer naar Rotterdam geknald. Het ging goed alleen Maastricht was even spannend of ik daar heelhuids doorheen zou komen. Maar dat was geen punt gelukkig.

Morgen even de dealer bellen en kijken wat ze hierop te zeggen hebben.

En nu ga ik even een pagina of 6 terug lezen :W


heb je geen toeter?



















_O- _O-
eifelgangers van vorig jaar weten wat ik bedoel.







hopelijk is het maar een klein probleempje en is het snel opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Je moet maar zo denken, het meeste valt naast je.........

Veel plezier.

Deze wijze woorden had ik toch eventjes in gedachte maar het hielp niet veel :N

Hoe hard ik er ook aan dacht ik bleef zeik en zeiknat :P

Als je net zo'n bui op je donder hebt gehad als ik gisteren op weg naar huis vanuit Arnhem, weet je hoe een tropische moessonbui aanvoelt.
De hele weg reed ik al in de regen maar ter hoogte van het Gouwe viaduct/Nieuwerkerk gingen de druppels over in stralen met regelmatig een emmer.... Niet normaal!
M'n 4 jaar oude all-weatherbroek kon er ter hogte van het kruis niet meer tegen. Het was net of er ineens een klein emmertje koud water in mijn broek werd gegooid.

Maar goed, zo af en toe mag de ouderwetse charme van het motorrijden best weer eens boven komen drijven....... :+ :P Ik heb er tijdens die hoosbui nog om zitten lachen (met dicht vizier uiteraard). O-)

Dat "buitje" heb ik volgens mij ook gehad vanaf Dordrecht tot aan Leiwen. Even buiten Cochem.
Mijn regenkleding heeft me goed droog gehouden.... nouja droog. Ik was al telaat met aan trekken dus ik was al best nat.
Maar het heeft er iig voor gezorgd dat ik niet natter ben geworden. Alleen mijn schoenen hebben het niet overleeft. Daar voelde ik het water in klotsen. :P

En idd zo nu en dan weer eens ervaren wat het echte motorrijden is, dan verlang je meteen terug naar hoe het nu is :P

Die Smurf heeft zijn velgen toch niet voor niets in het plastic gezet? Moet ie tegen kunnen.. :Y 8-)
En teveel groen? Kan nooit. Wereldwijd roept iedereen dat er meer groen moet komen....
*O*

Dit is het enige groen waar niemand om roept.... dit vervuild alleen maar :+

hee people..
ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een zwarte 2007 z1000...
heb sinds januari een rode 2004 gehad maar dar had ik een beetje problemen mee...

heeft iemand van jullie nog goeie ideën voor mn nieuwe?
hij is helemaal orgineel...
dus er moet nog aardig wat aan veranderd worden..
kent iemand een merk die een beetje dat gp style uitlaten verkoopt?

en die achterlichten met die pinkers erin...is dat een beetje te doen of zit hij binne een maand vol met condens?

ideën voor spiegels? ik zit namelijk te denken aan de reverse van rizoma...

Greets Ex-redz1k, BlackZ1K :P

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst/ trots ;)

De achterlichten met knippers erin is leuk maar slecht zichtbaar. Zijn al meerdere die hiervan terug zijn gekomen.

En verder is er genoeg ander leuk spul te koop alleen is er geen beginnen aan met de sites te klikken.

Via een franse site heb ik deze radiatorcover besteld. *O* :9~
Ik vind hem wel vet en ben deze nog niet tegengekomen op MF.
Heeft iemand deze al ??
Als de cover binnen is zal ik een foto plaatsen en het zilvergehalte van de Z hier even opkrikken.......


[afbeelding]

Erg mooie cover :Y :9~

snap niet echt hoe dit mogelijk is heb zelf een z1000 met rizoma's en die waren er zo opte schroeven ik kan je wel foto laten zien [afbeelding]
[afbeelding]
zo als te zien zijn gewoon op de ogrinele spiegels houders geschroefd

ps ZE ZIJN OOK TE KOOP (rizoma Circuit 851 BS010B)

Mooie spiegeltjes zijn het.
Waarom zijn ze te koop en wat komt er voor terug?

Heb je boek Het Bernini mysterie ( Angels & Demons) ook al gelezen?
Vond eerlijk gezegd The Da Vinci code beter, maar ben wel benieuwd naar de film.

Ik heb beide boeken gelezen en vond de verfilming van The Da Vinci code wat in sneltrein vaart voorbij komen. Oke je kan niet alles verfilmen maar soms miste ik toch wel dingen.
Een boek is wat dat betreft soms toch wel leuker dan de verfilming maar toch ben ik wel erg benieuwd naar de film van Het Bernini Mysterie. Binnenkort maar eens heen gaan.

Hier ff een linkie naar utuib
hemifoppe - YouTube

en een piccie[afbeelding]

Super cool hoor!!!

Ik heb zelf hier 2 matrassen liggen. Eentje van 3 en eentje van 5 m2.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die heb opgegooid...... Jammer eigenlijk ikg a ze toch maar eens tevoorschijn toveren en het stof eraf wapperen.

wil wel bewijzen zien, kan alles wel geloven :N


})

Er zijn aardig wat foto's gemaakt door een 5 luitjes met camera met alle toeters en bellen erop. Ik had de mijne niet bij me want tegen zulk geweld ga ik geen moeite nemen om foto's te nemen.

Dus zodra ik ze heb zal je het zien.


heb je geen toeter?

_O- _O-
eifelgangers van vorig jaar weten wat ik bedoel.

hopelijk is het maar een klein probleempje en is het snel opgelost.

Nog meer sappige verhalen dus :P

En vermoedelijk is het de motor van de ven die verrot is. De ven is van de radiateur gehaald en op direct 12volt gezet. Daar gaf die geen sjoege op.

Maar ik hoop idd dat het zo opgelost is.


ad jij blijft koning vuil.
waarschijnlijk staat zijn zetje alweer gepoetstin de schuur. :Y

Yup hij is alweer een beetje gepoetst.

Aangezien ik zaterdag al om 12 uur terug in het hotel en het zonnetje prachtig scheen heb ik een emmertje sop en een spons gevraagd.
Ik heb heerlijk zitten/staan poetsen in de zon met een biertje erbij :Y .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan