Kawasaki ZX-10R Gestolen!! model 2007!!

Ik ben gister even langs geweest bij de motoport.

Ze vonden het vreselijk lullig dat het gebeurd is.

Hij heeft mij verzekerd dat ik volledig schadeloos gesteld zal worden en dat alles vergoed wordt.
De verzekering van de Motoport gat het uitkeren.
Ze willen alleen minimaal 30 dagen wachten ivm het terug vinden van de motor...

Dus ik verwacht dat ik einde januari 2008 een nieuwe motor kan bestellen zonder er zelf op achteruit te gaan..

Uiteraard heb ik nog niets zwart op wit staan..
Maar de service is tot nu toe altijd prima geweest dus ik ga ervan uit dat dat nu ook zo zal zijn..

Kreeg nog twee flessen wijn mee als troost

zorg maar dat je voor die 30 dagen een vergoeding krijgt ( want je kan niet rijden nu)
evt een vervangmotor...
 
zorg maar dat je voor die 30 dagen een vergoeding krijgt ( want je kan niet rijden nu)
evt een vervangmotor...

Wat dacht je van eisen dat je die 30 dagen gewoon een ander motor van hun krijgt. Hij heeft nu immers geen vervoer (of misschien wel een auto, maar door een fout bij Motoport hoeft ie die niet te misbruiken). Misschien kunnen ze wel 30 dagen een demo meegeven.
 
Wat dacht je van eisen dat je die 30 dagen gewoon een ander motor van hun krijgt. Hij heeft nu immers geen vervoer (of misschien wel een auto, maar door een fout bij Motoport hoeft ie die niet te misbruiken). Misschien kunnen ze wel 30 dagen een demo meegeven.

ik zeg het toch zelf ;)
 
ik zag een groene ZX10-R staan bij de fietsenwacht vlakbij de kijkshop in almere-stad
het was geloof ik vrijdag(of donderdag) rond sluitingstijd. ~16:45 uur
 
Jeetje, alweer een uit Almere!

Die van mij 6 weken terug ook al!
Ze lijken het opeens op kawa's gemunt te hebben!

Motoport kennende maken ze het wel in orde voor je! Die zijn wel goed verzekerd!
 
hee, daar heb je dan zeker geen topic voor aangemaakt?

Of ik heb er gewoon overheen gelezen, kan ook..

hoe/waar is de jouwe gestolen?
 
Laatst bewerkt:
hee, daar heb je dan zeker geen topic voor aangemaakt?

Of ik heb er gewoon overheen gelezen, kan ook..

hoe/waar is de jouwe gestolen?

Nee, geen topic over aangemaakt...
Heeft het nut?

Maar mijn blauwe ZX-9R uit 2001 is in de nacht van 14 op 15 november verdwenen uit onze garage in parkwijk...
 
O f het nut heeft weet ik niet... mischien wel beter zodat er meerdere mensen naar uitkijken..

Al Wordt ik aan de andere kant ook niet erg vrolijk van al die gestolen motorfiets-topics.. B|



Mischien dat er daarom ook wel geen apart gedeelte voor op het forum wordt aangemaakt.
 
ppfff...

ff een flinke klapper voor mij..

Schade expert is hier net de deur uit.. ivm de diefstal

Krijg max 250 euro aan assecoires uitgekeerd..
En de dagwaarda van mijn 4 maanden oude zx10r met 5800km op de teller schat hij op 11000 euro!!...


Totale aankoop bedrag van mijn fiets was 15.500 euro (met alle assecoires)
ik krijg nu uitgekeerd 11.250 euro..

Kost een hoop geld.. zo'n diefstal.. -O- -O- -O-


Lang leve centraal beheer en de w.a. + casco verzekering..

Nu ff regelen dat MP het restbedrag voor zijn rekening neemt...
 
Als motorport netjes is gevens ze voor het geld van de verzekering plus het rijklaar maken je een nieuwe fiets mee.

Maken ze alleen geen winst op die fiets.
 
ppfff...

ff een flinke klapper voor mij..

Schade expert is hier net de deur uit.. ivm de diefstal

Krijg max 250 euro aan assecoires uitgekeerd..
En de dagwaarda van mijn 4 maanden oude zx10r met 5800km op de teller schat hij op 11000 euro!!...


Totale aankoop bedrag van mijn fiets was 15.500 euro (met alle assecoires)
ik krijg nu uitgekeerd 11.250 euro..

Kost een hoop geld.. zo'n diefstal.. -O- -O- -O-


Lang leve centraal beheer en de w.a. + casco verzekering..

Nu ff regelen dat MP het restbedrag voor zijn rekening neemt...

HE????? En je hebt dat ding nieuw gekocht?? en dan nog maar 11 duizend euri waard?? Geen nieuwwaarde clausule dus... -O- , das köt man.
 
Wtf?!?! zo weinig terug? Ik dacht dat je in het eerste jaar altijd nieuwwaarde kreeg!

Ik mag er toch vanuit gaan dat MP dit netjes oplost.
 
ppfff...

ff een flinke klapper voor mij..

Schade expert is hier net de deur uit.. ivm de diefstal

Krijg max 250 euro aan assecoires uitgekeerd..
En de dagwaarda van mijn 4 maanden oude zx10r met 5800km op de teller schat hij op 11000 euro!!...


Totale aankoop bedrag van mijn fiets was 15.500 euro (met alle assecoires)
ik krijg nu uitgekeerd 11.250 euro..

Kost een hoop geld.. zo'n diefstal.. -O- -O- -O-


Lang leve centraal beheer en de w.a. + casco verzekering..

Nu ff regelen dat MP het restbedrag voor zijn rekening neemt...

Je hoeft niet accooord te gaan met hun bod heb ik begrepen, het is een bod.
Tenzij MP je schadeloos stelt, dan zou ik me er verder niet druk om maken.

BoosB weet dat volgens mij het één en ander over te vertellen.

Belachelijk weinig overigens, maar zou het niet gewoon geheel voor rekening van de verzekering van mp moeten komen ?
 
Hè? Is dat normaal of is CB gewoon een klote-verzekeraar? :? :(

Mag wel hopen dat Motorport ook een duit in het zakje gaat doen (bijvoorbeeld zoals Hanzzzz zei).
 
MP heeft toch al toegezegd je geheel schadeloos te stellen? Je eigen verzekering heb je als het goed is niet eens nodig... Is is eind januari geweest inmiddels overigens, nog geen nieuwe mogen uitzoeken?

Ik zou voor de eventuele nieuwe fiets iig wel opletten dat er een nieuwwaarde-clausule in de polis zit :P
 
Ik ga zo ff langs MP..

Als ze de rest vergoeden.. wat zewel beloofd hebben.. ga ik verder nergens over zeuren..

Als ik maar een nieuwe bike krijg met opties..
model 2007/2008 maakt niet veel uit voor mij.. hoewel ik 2008 wel leuker zou vinden..

Foutje van mijn kant: ik heb geen w.a. + casco maar een w.a. top verzekering met diefstal.

Zal volgende keer zeker beter de regeltjes lezen bij een verzekering..

De overige schade.. die ik dus niet via CB uitgekeerd krijg moet ik proberen te verhalen bij MP omdat het hun verantwoording is geweest dat de fiets gestolen is..

Ik ga er vanuit dat alles goed geregeld gaat worden hoor..
Dat baseer is dan op zeer goed contact met de zaak + de goede service die ik daar altijd krijg..
 
Ik ga zo ff langs MP..

Als ze de rest vergoeden.. wat zewel beloofd hebben.. ga ik verder nergens over zeuren..

Als ik maar een nieuwe bike krijg met opties..
model 2007/2008 maakt niet veel uit voor mij.. hoewel ik 2008 wel leuker zou vinden..

Foutje van mijn kant: ik heb geen w.a. + casco maar een w.a. top verzekering met diefstal.

Zal volgende keer zeker beter de regeltjes lezen bij een verzekering..

De overige schade.. die ik dus niet via CB uitgekeerd krijg moet ik proberen te verhalen bij MP omdat het hun verantwoording is geweest dat de fiets gestolen is..

Ik ga er vanuit dat alles goed geregeld gaat worden hoor..
Dat baseer is dan op zeer goed contact met de zaak + de goede service die ik daar altijd krijg..

Succes man *O*

Zie je Vrijdag
 
jezus wat klote zeg...

zou erg netjes zijn van MP als ze dat bedrag aanvullen tot de volle mep, dat jij weer een nieuwe bike kan kopen...
 
Valt het sowiezo niet onder de verzekering van MP..? Kan me niet voorstellen dat je je eigen verzekering erbij moet betrekken.. hij stond toch bij hun op het terrein?
 
klopt.

Maar omdat de motor op mijn naam verzekerd is... ben ik altijd eerste aansprakelijke..
Mijn verzekering gaat het dan terug claimen bij MP..

Het kost me geen no-claim of iets extra in ieder geval..
Hoor vandaag van MP hoe het opgelost gaat worden.. anders ga ik echtsbijstand inschakelen en ervoor zorgen dat het goed geregeld gaat worden.

Maar ik heb r nog steeds goed vertrouwen in
(is misschien wel mijn probleem dat ik te goed van vertrouwen ben)
 
klopt.

Maar omdat de motor op mijn naam verzekerd is... ben ik altijd eerste aansprakelijke..
Mijn verzekering gaat het dan terug claimen bij MP..

Het kost me geen no-claim of iets extra in ieder geval..
Hoor vandaag van MP hoe het opgelost gaat worden.. anders ga ik echtsbijstand inschakelen en ervoor zorgen dat het goed geregeld gaat worden.

Maar ik heb r nog steeds goed vertrouwen in
(is misschien wel mijn probleem dat ik te goed van vertrouwen ben)

als ze het toch kunnen claimen bij een andere maatschappij, waarom dan zo'n schrale vergoeding? Ik bedoel, 250E aan accesoires, begint dat akra systeem alleen al niet met 4 cijfers..? (of alleen dempers?) Ik bedoel dan niet dat ze onredelijk veel moeten gaan rekenen, maar een iets eerlijker bod zou er toch vanaf moeten kunnen..

Voordeel van MP is wel dat ze je een nieuwe fiets ook zonder winstmarge voor hun kunnen verkopen. Dat moet toch het nodige kunnen schelen. Anders een en ander bij Motoport toch op papier proberen te krijgen - harde afspraken zijn wat waard, dat jij je positie zeker wil stellen snappen ze daar ook wel.
 
Ja die 250 euro aan assecoires is mijn stomme fout..
Ik was onderverzekerd....

Alleen de dempers waren al 1100 euro!!!
Bij elkaar waren alle opties erop ongeveer 2300 euro..

Die gaat MP allemaal vergoeden..

Totaal prijs van de fiets met opties was 15500 euro..
De nieuwe 2008 is net zo duur..

Wat zal voor MP zelf goedkoper zijn?

- een 2007 met dezelfde opties regelen? (totaalprijs: 15500 euro)
- een 2008 zonder opties? (totaalprijs: 15500 euro)
 
Terug
Bovenaan Onderaan