Kawasaki ZX-636 uit 2007 met 10000 km.Nu 6950,-

Geloof dat je er wel snel vanaf wil, te zien aan het aantal kickjes dat je hem geeft ;)
 
Laatst bewerkt:
Is idd overjarig 2006 guys.Maar met aantoonbaar 10000 km op de klok en in nieuwstaat.
Als je komt kijken en je vind iets waarvan je kan zeggen dit klopt niet of is `t niet waard krijg je hem voor niks oke?

Groet,Dick
 
Ik heb voor een 05 met 13k erop 6000 betaald. Denk dat je te hoog zit met je prijs. Hoe je het wendt of keert, het blijft een 05/06...
 
Weet ook wel dat `t crisis is guys,maar je kunt een 2005-cirquitfiets niet met deze vergelijken Gijs.Tuurlijk is er nog ruimte om te onderhandelen alleen niet veel!Als luxer dan zegt €3000,- is dat op z`n zachtst gezegd beledigend en kan hij z`n hoofd aanbieden als kop voor jut,je weet wel zoals dat vroeger ging op de kermis haha.
 
Ik heb voor een 05 met 13k erop 6000 betaald. Denk dat je te hoog zit met je prijs. Hoe je het wendt of keert, het blijft een 05/06...

Ik vind het mooie prijs hoor. Als ik het geld had had ik em na een kleine onderhandeling wel mee genomen! Zwarte zie je maar weinig,
Nieuwe achterband
Vloeistoffen beurtje
2007, dus net 2jaar oud en vraagprijs iets boven de helft van de nieuwprijs
Slecht 10.000km, dat ding is net ingereden.
Schadevrij.

Vind ik toch wel aardig wat plus punten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan