Kawasaki ZX-6R Ninja

Tis maar hoe je er over denkt.
De blauwe zijn inderdaad in minderheid maar daardoor niet minder snel.
Op deze zit ook een ontstekingsvervroeger waardoor'ie lekker vlug oppakt en de Sebring zorgt voor een ruime 3pk extra; zie testen in Motor en Toerisme, daar komttie het beste uit een test van 12 verschillende dempers.
Vorig jaar zomer stond er 280 km/u op de teller op de Duitse autobahn, dus echt langzamer dan een groene zal die wel niet zijn.

laterrrrrrrrr


hebbie er ook een kitje inzitten dan?? ...zo ja post hier maar ff je uitdraai...

klinkt leuk al die PK winst maar zonder afstellen heb je er nog maar weinig aan...


als je echt verstand zou hebben dan zou je dit allemaal niet op MF zetten...





waar blijft m'n slotje :X
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt een blauwe zeker wel mooi maar de prijs is niet zo mooi -O- en als ie dan nog eens langzamer is dan een groene :N dan denk ik dat ik maar een groene koop en een pot verf
 
@ TS: ik wil je topic niet afzeiken, maar:

Heb je gezien dat er hier op MF een 2003 ZX6R te koop staat voor maar € 750,- meer dan die van jou??

Je hebt een mooie fiets, maar als je hem niet nog een jaar wilt hebben dan zou ik maar zakken met je prijs. Er zijn er (jammergenoeg) genoeg te koop...

Anyways, succes met de verkoop ;)
 
Ik vindt een blauwe zeker wel mooi maar de prijs is niet zo mooi -O- en als ie dan nog eens langzamer is dan een groene :N dan denk ik dat ik maar een groene koop en een pot verf

Je mag mij ook wel gewoon n bod doen hoor :+

[edit]
Zal hem trouwens gewoon eens te koop gooien.
[/edit]

[edit2]
zie signature 8-)
[/edit2]

@TS succes met de verkoop *O*
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie blauwe ZX6R, in nieuwestaat. Kilometerstand 21.000 km.
Sebring Twister Titanium uitlaat, soloseat, blauwe stalen remleidingen + speciale undertail met RVS-kentekenhouder.
Alle beurten uitgevoerd door officiele dealer + boekjes aanwezig.
Inclusief originele uitlaat, duoseat en knipperlichten.
Mooie fiets!

[me]Frautie is nog aan het sparen B| [/me]
 
Voor een echt geinteresseerde Kawa-liefhebber is er natuurlijk altijd te praten over een mooie prijs. Daar komen we heus wel uit.
Je moet met je beginprijs toch ergens beginnen.
 
@ TS: ik wil je topic niet afzeiken, maar:

Heb je gezien dat er hier op MF een 2003 ZX6R te koop staat voor maar € 750,- meer dan die van jou??

Je hebt een mooie fiets, maar als je hem niet nog een jaar wilt hebben dan zou ik maar zakken met je prijs. Er zijn er (jammergenoeg) genoeg te koop...

Anyways, succes met de verkoop ;)

THXS 4 THE SUPPORT!!!
*O*
 
Zeer mooie blauwe ZX6R, in nieuwestaat.
Bouw: December 2001, Kilometerstand 21.000 km.
Soloseat, blauwe stalen remleidingen + speciale undertail met RVS-kentekenhouder.
Alle beurten uitgevoerd door officiele dealer + boekjes aanwezig.
Inclusief duoseat en originele knipperlichten.

Vraagprijs nu: € 6300,-

:]
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooie blauwe ZX6R, in nieuwestaat. Kilometerstand 21.000 km.
Sebring Twister Titanium uitlaat, soloseat, blauwe stalen remleidingen + speciale undertail met RVS-kentekenhouder.
Alle beurten uitgevoerd door officiele dealer + boekjes aanwezig.
Inclusief originele uitlaat, duoseat en knipperlichten.

Bouw: December 2001

Vraagprijs nu: € 6600,-

:]


hij begint ut te leren :X :X




succes man!!...wat koop je hierna ??
 
hij begint ut te leren :X :X




succes man!!...wat koop je hierna ??

Dinsdag heb ik onderhandelingen over een Nieuwe (2005) Honda CBR 1000RR-Repsol-Replica. Binnen een maandje zou ik die ongeveer moeten kunnen rijden.

Groeten, pieter-rr
:W
 
Nu zonder uitlaat want deze is verkocht!!

Wel inclusief de overige extra's: waaronder soloseat en stalen remleidingen.

Vraagprijs NU: € 6300,- :Y
 
Laatst bewerkt:
100euro gezakt in drie dagen.

Wacht nog ff een maandje en dan heb ik wel interesse. :)

Die honderd euries is eraf vanwege de soloseat, maar als jij hem met een maandje (en dus voor €1000 minder) wil hebben dan issie al weg.
:Y :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan