Kawasaki ZX10-R 2007 Nakano GP-replica

Tja, vervelend. Maar waarschijnlijk wel de waarheid. Helemaal nu een 10R 2007 in de showroom al verkrijgbaar is voor 12.999,-. Spiksplintertjenieuw. Ze weten het wel aardig te verpesten voor de occasionmarkt. 2e hands 10R's uit '04 gaan voor 9500,- van de hand. Zal niet lang meer duren voordat die behoorlijk in prijs gaan dalen.
 
Een K7 GSX-R 1000 , ik ga er niets aan veranderen behalve een set andere uitlaten. Yoshimura TRC Titanium.

Is zonde van het geld om er meer aan te veranderen gezien de snelheid van inruilen
 
Tja, vervelend. Maar waarschijnlijk wel de waarheid. Helemaal nu een 10R 2007 in de showroom al verkrijgbaar is voor 12.999,-. Spiksplintertjenieuw. Ze weten het wel aardig te verpesten voor de occasionmarkt. 2e hands 10R's uit '04 gaan voor 9500,- van de hand. Zal niet lang meer duren voordat die behoorlijk in prijs gaan dalen.

Ik ben benieuwd wat die 2e hands zx-10r's over 2 jaar ongeveer moeten kosten. Want dan ben ik van plan om er een te kopen. En ben benieuwd of die replica's dan zoveel goedkoper zijn dat dat ze nu eigenlijk al aangeboden worden. 13.000,- Naar mijn weten is dat echt een meevaller!

Hmmm ben benieuwd! :9~

p.s. Ik zie wel weinig ZX-10r 2e hands te koop. (helaas, maar ook goed teken :P) Volgens mij zegt dat wel iets? (of niks natuurlijk)
 
@ Gewoon Snel:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Maar waarom je een Suzuki hebt gehaald...??? :P ;) Vooruit dan maar die titanium uitlaatjes maken weer een hoop goed.
 
Een K7 GSX-R 1000 , ik ga er niets aan veranderen behalve een set andere uitlaten. Yoshimura TRC Titanium.

Is zonde van het geld om er meer aan te veranderen gezien de snelheid van inruilen


Leek een K7 een tijdje geleden niet net een kruiwagen van achter? Mooie machine...
 
Laatst bewerkt:
@ gewoon snel feli met je aankoop. Hoop dat je hier wat langer schik mee hebt ;) .
Maar ja die kriebelziekte he _O- :+
 
Nu is het ook afgelopen......

Deze motor blijft een lange tijd in mijn bezit


Waarom deze wel eigenlijk en de vorigen niet ? Bewuste keuze om nu maar eens te kappen met switchen ? Want je hebt er nog niet op gereden lijkt mij dus kan je ook niet zeggen of je deze de fijnste vond van het stel... je had de andere motoren ook kunnen houden, bijvoorbeeld de duuc of de Kawa waren een stuk exclusiever...

Bedoel het niet lullig of zo maar vanwaar die gedachtengang ?
 
Omdat ik mezelf een beetje in de hand moet houden. Dat ik niet te snel wissel.
Het maakt mij niet uit of het exclusief is of niet. De Suzuki heb ik ook alleen maar gekocht omdat ie snel leverbaar is en ik een goede deal kon maken.

Rijden doen ze allemaal wel goed, aan de ene moet je nu eenmaal langer wennen als aan de andere. Ik vind dat geen probleem
 
Terug
Bovenaan Onderaan