Kawasaki ZX10R 2007 8750€ (toch weer in de verkoop)

Is wel een beetje twijfelachtig, de 2 weken zijn nu toch wel om.

streepjes op de foto door de sneeuw, pekelfiets ???

Klopt 2 weken waren om, en begon steeds meer te neigen naar het houden, daarom destijds niet ingeruild.

En Pekelfiets? Ben je gek ofzo :')

Wat Jorrit al zei.... buiten kan "meestal" mooiere foto`s maken en met 170 pk op de achterwielen lijkt het mij niet een geschikte fiets voor in de winter :P
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt een koopje mensen!!!!!


Heb die van mij voor 2k meer verkocht........



Superrrrrrr fiets!!!!!!!!!!!!!


(kickje!)
 
Dit is echt een koopje mensen!!!!!


Heb die van mij voor 2k meer verkocht........



Superrrrrrr fiets!!!!!!!!!!!!!


(kickje!)

Dankje...

En de prijs.. tja, kon hem mooi kopen dus kan hem ook mooi wegdoen :)
Wil niet te lang met de verkoop zitten, zou graag de weg op willen met een dikke SM *O*
 
Op verzoek: 'Kawasaki ZX10R 8900€' > 'Kawasaki ZX10R 2007 8750€ toch weer in de verkoop' :)
 
Laatst bewerkt:
Jij weet ook niet wat je wil he!


Naja... ik had al een vermoeden.. maar ben nu aangenomen bij een zeer vette opleiding en een auto is daarnaast wel erg handig. Plus het feit dat ik voorwaardelijk rij en ik een SM altijd altijd erg vet vond kom ik tot dit besluit :)


Inruil KTM 640/690 oid ook mogelijk dus *O*
 
Is gewoon een superfiets......

Moet heel eerlijk zijn..... als ik het geld had... zou ik hem kopen...

Mis het rijden heel erg...... ;(






Voor mij helaas nog een jaartje wachten....... :9
 
Mooie motor jammer van de velgen schopje.
Toch lichte vorm van interesse aanwezig.
-Onderhoud gebeurt bij ?
-Bewijs hiervan ?
-krasjes, steenslag, lakstofjes, scheurtjes, slijtplekken/jes en doffe plekken ?
-Gebruikt voor ? (woon werk, recreatief, hobby en/of circuit)
-Eerste eigenaar ?
Dat was het even voor nu. No offence ment maar graag naar waarheid schade's beschrijven. Mocht ik komen kijken vind ik het altijd een afknapper om toch dingen te vinden.
Dit is me namelijk al 2 keer overkomen.
Met vriendelijke groet.
 
Mooie motor jammer van de velgen schopje.
Toch lichte vorm van interesse aanwezig.
-Onderhoud gebeurt bij ?
-Bewijs hiervan ?
-krasjes, steenslag, lakstofjes, scheurtjes, slijtplekken/jes en doffe plekken ?
-Gebruikt voor ? (woon werk, recreatief, hobby en/of circuit)
-Eerste eigenaar ?
Dat was het even voor nu. No offence ment maar graag naar waarheid schade's beschrijven. Mocht ik komen kijken vind ik het altijd een afknapper om toch dingen te vinden.
Dit is me namelijk al 2 keer overkomen.
Met vriendelijke groet.

Onderhoud gebeurd voor grote delen door mijzelf. Gezien de lage km stand van de motor, is dat dus bij vloeistoffen en oliefilter gebleven. Dat is dus allemaal dik voor elkaar.
Bewijs... Tja, oude oliefilter en olie? ;)
Verder ziet hij er erg netjes uit. Lak glimt enorm door mn nieuwe wonder middeltje van Turtle wax 8-)
Verder niet 1e eigenaar.
Gebruik is voor recreatief en vaak voor pendelen tussen Groningen en Deventer en Groningen Veendam (familie en vriendin)... rijd vrij veel snelweg.
Het laatst een circuitdagje gevolgd, een CRT dagje met theorie, was erg leuk maar puur om te kijken hoe dat nou eens was. Heb rond de 2.30 gereden, dat geeft al wel mn "race" instelling.

Heb de motor in januari gekocht omdat ik in het najaar van 2008 gevallen was met mn eigen 10. Deze was totallos en heb dus een andere moeten halen en dit keer niet een nieuwe maar een 2dehandse omdat ik mijn geld goed naast mijn studie kan gebruiken.

Ik doe hem dan ook weg omdat ik een goedkopere motor wil halen (een SM) en een auto`tje omdat dat veel praktischer is op dit moment.
Ook rijd ik voorwaardelijk, dus is een zx10r niet de meest veilige keuze, vandaar een SM (ook fun maar dan minder snel).


Voor meer info, tja mail of bel mij maar.

reinoudtjallema at hotmail punt com
 
Sta versteld van het weinige animo... :?

Zelfs nog nooit iemand wezen kijken.... Whats wrong?

Naja kickje *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan