Kawasaki ZX10R 2007 8750€ (toch weer in de verkoop)

Help het u hopen Het weer is zeer gunstig momenteel. Ik hou dit topic in ieder geval noulettend in de gaten. Mocht ik eerder de mogelijkheid hebben te komen kijken zal ik het u zeker laten weten.

Op uw marktplaats advertentie staat dubbel licht sport uitlaat en K&N luchtfilter in overleg over te nemen. Welk merk en type sportuitlaat word hier over gesproken ? En zijn het enkel de uitlaat dempers of een compleet systeem ? En wat had u voor meerprijs in gedachten ?

Hieruit kan ik bepalen of de door u opgegeven meerprijs een goede deal is.
 
Laatst bewerkt:
Help het u hopen Het weer is zeer gunstig momenteel. Ik hou dit topic in ieder geval noulettend in de gaten. Mocht ik eerder de mogelijkheid hebben te komen kijken zal ik het u zeker laten weten.

Op uw marktplaats advertentie staat dubbel licht sport uitlaat en K&N luchtfilter in overleg over te nemen. Welk merk en type sportuitlaat word hier over gesproken ? En zijn het enkel de uitlaat dempers of een compleet systeem ? En wat had u voor meerprijs in gedachten ?

Hieruit kan ik bepalen of de door u opgegeven meerprijs een goede deal is.

Is een half systeem van Two Brothers, met carbon demper en cat vervanger!
tbr72.jpg


K&N is splinternieuw en dubbellicht kitje zit erin, omdat ik dat veeeeeeeeeel mooier vind.

En tja de meerprijs, ik zou zeggen laten we eerst maar eens rond de tafel gaan zitten. De opties kosten nieuw zeker 1000€, dus tja 500€ 2dehands lijkt mij reëel.
Maar dat zijn dingen waar we wel uit kunnen komen.
 
Laatst bewerkt:
Wat me tevens opvalt en naar mijn weten nog niet genoemd is is het afdek kapje van de duozit. Zit deze wel bij de 8750 inbegrepen ? Sorry voor al deze vragen maar wil gewoon nooit voor verassingen staan :) *O*
 
Wat me tevens opvalt en naar mijn weten nog niet genoemd is is het afdek kapje van de duozit. Zit deze wel bij de 8750 inbegrepen ? Sorry voor al deze vragen maar wil gewoon nooit voor verassingen staan :) *O*

Absoluut!
Vraag maar raak hoor :Y
 
Ik ben helemaal gek van het uiterlijk. Ik heb er nog nooit op gereden wel op een ZX-6r en een R1. Ik durf niet te zeggen of ik hem na een proefrit nog leuk vind. Ik neem aan van wel de zit is in ieder geval gemaakt voor mij qua hoogte en lengte.

@boyanboyan,
Zal toch wel te doen zijn ? Ik ben dat ook van plan namelijk. Ik heb het al gezien. Zal vast veel kosten maarja.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben helemaal gek van het uiterlijk. Ik heb er nog nooit op gereden wel op een ZX-6r en een R1. Ik durf niet te zeggen of ik hem na een proefrit nog leuk vind. Ik neem aan van wel de zit is in ieder geval gemaakt voor mij qua hoogte en lengte.
Zal toch wel te doen zijn ? Ik ben dat ook van plan namelijk. Ik heb het al gezien. Zal vast veel kosten maarja.

Ik ben zelf 1.93 dus een motor is voor mij eigenlijk nooit te groot, eerder te klein. Maar op de 10 pas ik prima. Ruimte zat.

Ik heb hiervoor een zx6r 636 uit 2003 gehad en die scheelde weinig qua hoogte dacht ik zo.

Maar de achterveer is absoluut nog te verstellen, en er zijn verlangskitjes. Ook een ander zadel is een optie. Corbin ofzo, maakt die.
Maar een R1 is qua grootte erg goed te vergelijken. De 10 is voelt alleen een stuk lichter aan.

Ik heb op veel motoren gereden en keer op keer beviel de 10 mij het beste.
Qua vermogen (wat toch wel veel is) is hij erg goed te hanteren. Onderin loopt ie erg soepel.. je zou al met 1500 toeren kunnen rijden en met vol gas bouwt ie dan lekker op, niets aggressief onderin (4 cil) dus ik vond dat erg fijn. Heb er dan ook lange afstanden op afgelegd. Met mn vorige 10 heb ik toch heel wat lange tochten gemaakt!

Vandaar nu de 10 weg en dan een leuke auto en een SM terug. Zonder motor zitten is geen optie maar auto is voor mij op dit moment echt de beste keuze.

http://www.motorbikes.be/en/compare.aspx
Handige site als u motoren wilt vergelijken... qua hoogte enzo ;)
 
Vetste 1000cc superbike die er is en ook nog in het zwart!
Zal wel niet lang meer duren voordat je hem kwijt bent Rijnoud ;)
 
Vetste 1000cc superbike die er is en ook nog in het zwart!
Zal wel niet lang meer duren voordat je hem kwijt bent Rijnoud ;)

Laten we het hopen.

Ben nog steeds niet helemaal uit over welke SM ik ga halen.
Auto al wel min of meer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan