Kawasaki ZX10R 2007 8750€ (toch weer in de verkoop)

Ben vanaf de 18e t/m 26e in het buitenland.

Gaarne mailen bij interesse.
 
@ Tibu, moeten maar even afspreken na de 26e?
Ochtend kickje.
Helaas gaat de aankoop vanaf mijn kant niet door gezien het feit dat ik een 2007 gekocht heb met 2300 km op de teller. Het aanbod was zo aantrekkelijk dat ik hem telefonisch gekocht heb zonder na te denken. Vrijdag 29e ga ik hem ophalen
 
@ Tibu... tja jammer voor mij, good for you!

Succes ermee. Komt vast wel goed :)

Nou maar weer eens verder kijken.

Wederom een KICK :') B|
 
Uitlaat etc.. ruitje etc.. heb nog veel liggen.

Licht kitje houd ik, want die is universeel. Heb ik al in 4 motoren gehad, dus houd ik lekker.
De rest.

Two Brothers Single mount incl cat vervanger
Zero gravity ruitje light smoke (nieuw)
Dark smoke, laag ruitje. (merk?)
K&N (nieuw)
Valter moto preload adjusters

Mail maar.

Prijzen heb ik nog zo 1 2 3 niet bedacht.

Staat van alles = als nieuw
 
Och en laten we nog maar dieper zinken '(

Prijs is onderhandelbaar en een auto inruilen kan ook!!!!!
 
Hoi, heb je interesse in een ruil met een KTM 950 SMR. Het is dus de R-uitvoering met het oranje frame. Er zijn er maar een beperkt aantal geleverd in Nederland en zodoende zal je hem niet vaak zien rijden. Er is het nodige aan aangepast. "Begrenzer" voor 2e en 3e versnelling eraf, 16-tands voortandwiel, KTM handkappen, valdoppen op voorvork en achterbrug, sommer-doors filters en het koplampkuipje laten bestickeren.

Ik heb voor mijn KTM een GSXR1000 K5 gehad en het blijkt dat na 1,5 jaar rijden dat de sportmotoren toch weer mijn voorkeur genieten.

Het blijft leuk spelen met deze KTM, maar ik blijf een sportmotor toch mooier vinden.

Je geeft aan dat een ruil met een KTM 690 je voorkeur geniet. Ik zou dit toch niet zo snel doen, omdat je wel een heel stuk in vermogen terug valt. Met de KTM 950 heb je met de 100 pk wel ruim voldoende voor op de weg.

De KTM is van 2007 en heeft 15000 km gereden.

Het enige wat ik vandaag nog even doe, is bij een dealer langs rijden om de ZX10R in het echtje te zien. Ik heb hem even alleen op het vizier van foto´s en niet uit het echtje. Vandaar.

Als je interesse hebt, kan ik wel een aantal foto´s emailen en kunnen we eventueel telefoonnummers uitwisselen. Stel dat er een ruil plaats vind, wil ik de ZX10R wel graag met de genoemde accessoires erbij.

Ik hoor het wel van je.

groeten,

Peter
Zevenbergen
 
Hallo, Peter!!

Ram eens zo veel info als mogelijk door de mail!

Mijn voorkeur gaat idd naar een wat kleinere motor omdat ik dan wat extra geld overhoud voor een auto. Maar toch, dit klinkt best leuk!

Ik wacht je mail af!
 
Hoi, ik heb gisteren gewerkt en ben zo om 11:00 uur weer weg. ik ben gisteren voordat ik ging werken even in Schiedam bij de motorzaak gaan kijken. Hier hadden ze een grijze ZX10R staan. Het is toch wel een hele mooie fiets en ik blijf dus veel interesse in een ruil houden. Ik probeer vandaag of morgen nog even wat foto's te schieten en ga je dan uitgebreid bericht geven.

groeten

Peter
 
Heel fijn,

reinoudtjallema at hotmail punt com

Bent u de 1e eigenaar?
Ik zou ook graag de onderhouds historie willen weten aanegzien er bij 15.000 de klepjes gesteld moeten worden... Is dit al gebeurd?

Nouja, mail maar zoveel info als u heeft. Hoe meer hoe beter.
Ik blijf ook interesse houden.
 
nog maar weinig liefhebbers rein.. mag ik m niet kopen op afbetaling? ;(
 
@ Peter, heb gereageerd! :) Thnx

@ Ties. Ja hoor. Gooi dat ding van jou in de verkoop dan, en haal die blauwe 10 :Y
FF bijsparen, vriendin zeggen dat de vakantie niet doorgaat en klaar hoor!
 
kick voor deze fiets :)

e1d68b28a9_1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan