Als je de zithouding van de ZZR1400 te sportief vindt, kun je ook nog van die stuurverhogers monteren. Ik heb toen Helibars gebruikt, die het stuur 19mm omhoog brachten en toch binnen de kuip bleven.
Zo die is flink aan de prijs voor een machine met bijna een ton op de tellerMijn oude ZZR staat te koop bij Stella Motoren in Apeldoorn.
Zoals hij geadverteerd wordt, heb ik hem ook ingeleverd.
ZZR1400 2008, 86000 km. Nooit gevallen en als ze hun papierwinkel in orde hebben, zit de volledige onderhoudshistorie erbij. Deze is niet als scheurmonster gebruikt.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...d85e42edc07212de3e9203cbb39&previousPage=home
Maar voor die prijs hoop ik dat ze hem wel een kleppenbeurt gegeven hebben, want daar was hij aan toe.
Doe er wel of niet je voordeel mee!
Kingderp: Gipro ATRE kopen en je kunt zijn 1 overslaan als je wilt. Onmisbaar ding op de 06-07 maar ook een goed verschil op de 08>. Op mijn 2006 destijds +12pk 21nm 3500tpm in de 3e versnelling, een dikke bult extra tussen 1000-6500tpm. Zijn 1 en 2 leken wel nog meer extra kracht dan dat te hebben.
Niet nodig, gewoon secundaire gaskleppen verwijderen.
Misschien opendeur hoor, maar wat is het niveau van je remvloeistof? Als dat laag is, bekijk dan eens je remblokken voor, of wat daar van over is.Rij er nu zo'n 2 weken op rond op en neer naar m'n werk maar het valt me op dat de voorrem nogal 'slap' aanvoelt. Op hogere snelheden doet ie het wel aardig maar zodra ik op een stoplicht afrij en tot stilstand wil komen moet ik vrij hard blijven knijpen in de voorrem, zo nu en dan gaat dat gepaard met een schurend (niet piepend) geluid dat van het voorwiel afkomt. Er zit geen lucht oid in de remleidingen want de hendel is zeer stevig en onmogelijk om tot aan de hendel in te knijpen.
Iemand dit ook gehad? Wekt niet echt vertrouwen waardoor ik nu al een paar keer extra gas heb gegeven bij oranje om niet te stoppen