Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En die kleine lampjes?
Zijn heel makkelijk te vervangen. Alleen wel even testen voordat je ze terugstopt. Ze werken maar op 1 manier en als ie het niet doet moet je ze 180 graden draaien. Schade, schande ......Witte ledlampjes...
Ik meende bajonet. Moet je alleen die kappen aan de bovenkant ff erafschroeven
Goede Morgen Kawanisten,
Even voorstellen, mijn forumnaam is Locomotief, en ik ben sinds een paar maanden in het gelukkige bezit van een ZZR1400 uit 2012 in de performance uitvoering.
Hiervoor had ik een B-King.
Ik vind de Kawa op nagenoeg alle punten zowel motorisch als ook rijwieltechnisch een betere motor.
Één ding stoort mij echter, en dat is een klein hikje bij gasaanname na het schakelen, ook rukt hij een beetje in de ketting rond de 2000 toeren.
Mijn idee is om de cat te verwijderen, K&N filter en Powercommander erop, en dan af laten stellen (door Mile Pajic).
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Zal het hikje dan weg te stellen zijn? En hoeveel PK's zal ik ermee kunnen winnen?
Kortom, zal het de investering en de moeite waard zijn?
Goeten, Eric.
Goede Morgen Kawanisten,
Even voorstellen, mijn forumnaam is Locomotief, en ik ben sinds een paar maanden in het gelukkige bezit van een ZZR1400 uit 2012 in de performance uitvoering.
Hiervoor had ik een B-King.
Ik vind de Kawa op nagenoeg alle punten zowel motorisch als ook rijwieltechnisch een betere motor.
Één ding stoort mij echter, en dat is een klein hikje bij gasaanname na het schakelen, ook rukt hij een beetje in de ketting rond de 2000 toeren.
Mijn idee is om de cat te verwijderen, K&N filter en Powercommander erop, en dan af laten stellen (door Mile Pajic).
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Zal het hikje dan weg te stellen zijn? En hoeveel PK's zal ik ermee kunnen winnen?
Kortom, zal het de investering en de moeite waard zijn?
Goeten, Eric.
Goede Morgen Kawanisten,
Even voorstellen, mijn forumnaam is Locomotief, en ik ben sinds een paar maanden in het gelukkige bezit van een ZZR1400 uit 2012 in de performance uitvoering.
Hiervoor had ik een B-King.
Ik vind de Kawa op nagenoeg alle punten zowel motorisch als ook rijwieltechnisch een betere motor.
Één ding stoort mij echter, en dat is een klein hikje bij gasaanname na het schakelen, ook rukt hij een beetje in de ketting rond de 2000 toeren.
Mijn idee is om de cat te verwijderen, K&N filter en Powercommander erop, en dan af laten stellen (door Mile Pajic).
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Zal het hikje dan weg te stellen zijn? En hoeveel PK's zal ik ermee kunnen winnen?
Kortom, zal het de investering en de moeite waard zijn?
Goeten, Eric.
Hij is volledig te programmeren met de Woolich racing interface en software. Werkt foutloos en simpel. Check maar online op woolich-racing.com geloof ik.Bedankt voor de antwoorden!
Ja klopt, hij komt uit Wormerveer, is hij bekend bij je, of heb je hem gewoon zien staan?
Ennuh Umbra, van de Woolich heb ik nog niet gehoord, Mile Pajic en Ruud Freriks hebben mij verteld dat de ECU van de Kawa niet her te programeren is, en dat je dus gebruik moet maken van een PC.
Interesse heb ik zeker. Heb je ook een test mogenlijkheid?
Ik heb een ecu liggen waarmee ik het kan laten zien. Moet je ff een keer langskomen.Bedankt voor de antwoorden!
Ja klopt, hij komt uit Wormerveer, is hij bekend bij je, of heb je hem gewoon zien staan?
Ennuh Umbra, van de Woolich heb ik nog niet gehoord, Mile Pajic en Ruud Freriks hebben mij verteld dat de ECU van de Kawa niet her te programeren is, en dat je dus gebruik moet maken van een PC.
Interesse heb ik zeker. Heb je ook een test mogenlijkheid?