Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

S20 EVO, daar rij ik nu op. Hebben een harder loopvlak dan de S20. Maar, de meningen zijn verschillend hier. Zo heeft ieder zijn favoriet en het beste gevoel bij een bepaalde band. Umbra bijvoorbeeld komt met de PR3...... toch? O-)
 
zou voor de PR3 gaan nu 5000km eronder waaronder veel snelweg en zijn nog top en nog mooi rond kunnen nog makkelijk 5000 mee
 
Net even in Duitsland een nieuwe MacLaren aangeduwd. Hij kreeg me er niet uitgetrokken. En dat met mn Givi business case achterop haha. Geen gezicht. 300 met een topkoffertje
 
Heb zaterdag een 911 eruit gereden :p rollon vanaf 200
Ff lekker geknald maar je moet geen heuveltje tegenkomen met 300 0_o
 
Deze was het in zilver grijs. Een McLaren P1. Duur apparaat!
full
 
Net even in Duitsland een nieuwe MacLaren aangeduwd. Hij kreeg me er niet uitgetrokken. En dat met mn Givi business case achterop haha. Geen gezicht. 300 met een topkoffertje
Die vent baalt dan echt, want je koopt een P1 omdat je je dan sneller dan alles en iedereen waant.
Zit ineens umbra in je binnenspiegel te violen...
 
Vandaag nieuwe ruit erop gezet, 5 watt LEDS, 6000K stadslicht halogeen, en grootlicht LEDS die ik aan kan zetten en dan dus niet als groot licht functioneren.

Voor:
Gewone verlichting
Foto-V6N6JLVA-D.jpg


Met grootlicht
Foto-YIB3JBBQ-D.jpg


Nieuw:
Halogeen + 5watt leds
En nieuwe ruit zero gravity
Foto-OCTZEIDN-D.jpg


Alles aan met grootlicht leds
Foto-SI77FNGZ-D.jpg
 
Hier krijgt een McLaren P1 alweer klop van een tweewieler (maar geen Kawasaki).
Net als de mensen in de comments had ik ook liever een HP4 gezien als tegenstander, maar ja ze zochten een rood Italiaans alternatief voor de LaFerrari.
 
Laatst bewerkt:
Hier krijgt een McLaren P1 alweer klop van een tweewieler (maar geen Kawasaki).
Net als de mensen in de comments had ik ook liever een HP4 gezien als tegenstander, maar ja ze zochten een rood Italiaans alternatief voor de LaFerrari.
Leuk filmpje. Maar de Duc hierin is wel een fiets van 80.000 euro. Dat is wel andere koek dan een Kawa van 18.000 piek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan