Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De prijs is absurd hoog vind ik. Ik kocht die van mij voor bijna 2000€ minder en dat is al weer 2 jaar geleden.Mensen ik heb deze ZZR1400 uit 2009 zien staan: KAWASAKI ZZR 1400 ABS
Valt me op als ik verder zoek dat deze blijkbaar al sinds 2012 bij hun in de showroom staat.. is dit een maandagochtend model ofzo?
Hey toon!Vraagje voor Ilmar en Locomotief, hebben jullie misschien een linkje van welk merk jullie tail tidy is en wat die ongeveer kost.
Ziet er een heel stuk strakker uit zo.
Groet Toon
Hmm goeie. Is een atre trouwens nodig bij het 2008 model? Las dat daar de mapping is verbeterd tov de oudere modellen?De prijs is absurd hoog vind ik. Ik kocht die van mij voor bijna 2000€ minder en dat is al weer 2 jaar geleden.
Zeker gezien de motor geen accesoires heeft..
Demper
Duocover
Ruitje of wat dan ook
Deze is misschien 1 jaar ouder maar kijk het verschil in prijs
de grootste in nieuwe en tweedehands motoren
Voor die 2000€ kun je een atre plaatsen en andere leuke items kopen.
Ben toe aan verse remblokken ...oem kost €75,- per set bij de dealer ben ik een kleine €200 kwijt met montage,
Dus ga t zelf doen en zag dat je voor €59 al brembo's hebt (sinter) en €50 voor EBC ( veel besproken op t zx14 forum)
hebben julie ervaringen met andere blokken dan origineel?
en welk merk gebruiken ze bij kawa...
Mijne moeten binnenkort ook, laat het bij horeon doen. Ze gebruiken ook origineel, wel wat duurder maar inderdaad wel goed spul.Ben toe aan verse remblokken ...oem kost €75,- per set bij de dealer ben ik een kleine €200 kwijt met montage,
Dus ga t zelf doen en zag dat je voor €59 al brembo's hebt (sinter) en €50 voor EBC ( veel besproken op t zx14 forum)
hebben julie ervaringen met andere blokken dan origineel?
en welk merk gebruiken ze bij kawa...
Ja ik heb ooit een keer van het merk Ferodo blokjes laten monteren,
heeft toen me hele schijf gesloopt. Wel alles netjes alles vergoed gekregen dat wel.
Kan natuurlijk gewoon een toeval keertje zijn geweest, maar doe vanaf nu alles origineel.
wel wat duurder maar inderdaad wel goed spul.
Klopt zag het. Ik vind groen ook mooi dus het mag allebij. Ik heb geen haast ik zit niet zonder
Heb je de motor van Molenaar nog aangeschaft, was er vanochtend even maar bleek verkocht te zijn.
Klopt maar niet aan mij Ik had zeker nog wel belangstelling maar ik wilde eerst de manko's die ik had gevonden gefixt hebben. En dan wilde ik nog een 2de proefritje maken voordat ik tot aankoop over zou gaan. Maar er waren meer geïnteresseerde die sneller een handtekening wilde zetten. Ik vond het niet netjes van arie dat ie me niet de eerste keus liet. hij had me op z'n minst ff kunnen bellen Maar dat zegt meer over hem dan over mij.
Mensen ik heb deze ZZR1400 uit 2009 zien staan: KAWASAKI ZZR 1400 ABS
Valt me op als ik verder zoek dat deze blijkbaar al sinds 2012 bij hun in de showroom staat.. is dit een maandagochtend model ofzo?
Hmm ik zie geen kenteken op de foto's, mag ik weten hoe jij er aan bent gekomen?Het is wel een mooie motor alleen prijs iets te hoog en idd zonder accessoires.
Echter als ik het kenteken natrek zie ik dat ze hem sinds 11-2015 hebben staan.
Hmm ik zie geen kenteken op de foto's, mag ik weten hoe jij er aan bent gekomen?
Overigens heb ik die blauwe bij de Mammoet ook zien staan, er staat op de site 'gebruiksbeschadigingen' maar het aantal krassen op de onderkuip en de afgebroken onderkant van een van de voetsteunen doet mij anders vermoeden...
Ah ik zie het ja, erg bijzonder. Als je namelijk via motorshopper of hier via het forum gaat zoeken kom je exact dezelfde 1400 tegen van MP Echt omstreeks 2012.
Klopt zeker bijzonder. Heb hem ook nog even opgezocht maar km en prijs zijn exact hetzelfde.
Ben wel benieuwd wat hier het verhaal van is, morgen maar eens even bellen naar ze
Koppelingsvraag:
Beste mede-ZZR vrienden,
Mijn ZZR1400 (uit 2007, 52000 km) "doet af en toe raar" en ik hoop dat iemand advies kan geven:
1. Motor was in januari voor een beurt. Koppelingsvloeistof is helder en op niveau. Ik ben 50 jaar oud en rijd sinds mijn 20ste motor.
2. Wanneer ik bv in de 4e versnelling gas geef van rond 4000 toeren naar 8000 toeren en dan weer langzamer wil rijden, bijvoorbeeld om ergens af te slaan, dan wil ik graag terug naar de 3e versnelling.
3. De koppelingshendel veert dan niet terug, maar blijft hangen en de motor heeft moeite in de 3e versnelling te komen.
Enigiemand met een idee? Was vanochtend bij de dealer, hij wist het ook niet zo 1-2-3. Wij hebben besloten dat ik nog event door ga rijden om te zien of het probleem erger wordt.
Alvast bedankt!
Denk toch de lagers. Een tiende mm speling op de as kun je met de hand bijna niet voelen maar merk je tijdens het rijden echt wel.morgen mensen ,tijdje off topic geweest
maare laatste tijd rijdt mijn 14 een beetje vaag lijkt alsof die in de bocht valt als je de lijn ingezet hebt valt die ineens,en rechtdoor ook af en toe niet stabiel net alsof ik een lekke band heb.
dacht aan de achterwiellagers maar als ik m opbok voel ik geen speling in t wiel.
kan t alsnog t achterwiellager zijn of zou dr wat anders spelen,staat nog geen 15K op maar rijdt wel t hele jaar door dus komt genoeg zand en bagger op ,banden zijn nog redelijk rond iig en altijd op spanning 2.5/2.9(MPR3)
Dus de KM stand van de huidige advertentie klopt helemaal niet?Ik had zojuist even gebeld, de verkoper gaf aan dat zij hem in 2012 opnieuw verkocht hebben.
Afgelopen November is hij opnieuw ingeruild. Waarom exact dezelfde gegevens bij de advertentie in
2012 staan kon hij niet verklaren. Als ik het niet vertrouwde mocht ik de vorige eigenaar opbellen.
Ik denk niet dat het wat voor mijn wordt aangezien ik met inruil zit, maar misschien kun jij er iets mee.
Dus de KM stand van de huidige advertentie klopt helemaal niet?