Kawasaki ZX6-R - Proefrit/Aankoop

Ik zou ook maar doorkijken want de prijs is echt te hoog, zou voor een nieuwer model gaan ook, met minder kilometers.
 
Ik ben zelf nu ook aan het kijken, en als ik het in mag schatten: die prijs is
NET iets te hoog.

Enneh: 6 maand garantie: so what? Jij stapt volgend jaar april weer op dat ding,
rijdt 100 Km en er gaat wat stuk.... Oeps, jammer... Garantie verlopen.... Dus
da's denk ik ook niet zo heel erg veel waard, tenzij je van plan bent deze winter
ook te gaan rijden?

Wees verstandig, wacht even en koop niet de eerste de beste die je ziet :)
Ik had bijna hetzelfde gedaan met een thundercat. Ben blij dat ik het niet heb gedaan. Ik zie volgend jaar februari o.i.d. wel weer verder.

En daarna: :]
 
Ik zag op marktplaats een ZX6R uit 2001 staan voor rond de 5700 euro.
Dat is een betere deal.
Volgens mij is de motor al in Nederland en moet je alleen zelf de papieren regelen en de BPM betalen.(dit loont abslouut de moeite!)
Als je geen verstand van motoren hebt,laat hem dan effe keuren.
Leg anders elke motor die in je gedachten speelt hier effe voor,je gaat anders beslist spijt krijgen.
Ik vindt die motor te duur.(al staan ze bij andere dealers ook voor die prijzen)
Bij inruil zal je er fors op achteruit gaan,en bij inruil van een 2001 model of een iets ouder model ga je er puur minder op achteruit.
Zelfs bij particulieren heb je keurig onderhouden dealerfietsen waar niks mis mee is,en van een jonger bouwjaar met minder KM'S!
 
We hebben 4 ZX-6R motoren staan uit 1998 voor 5.799,- per stuk; geheel origineel, niet overgespoten en met goede banden, ketting en tandwielen.
Proefrit is geen probleem. Zie onze site.
 
liefde maakt blind zeggen ze altijd
en als je helemaal weg bent van een type motor dan wordt je vanzelf zo koppig om toch tegen beter weten van andere zo'n ding te kopen.
"ohw, jamaar hij's zo mooi!"

vriend van mij ook, heeft een zxr750 uit 1991 gekocht en is helemaal verliefd op dat ding en vind hem helemaal geweldig en is er heilig van overtuigd dat er geen betere is. maar hij alleen maar op ze'n lesmotor gereden dus dan is zo'n zxr al gauw beter.

probeer eens wat meer proefritjes te maken met verschillende motoren zodat je goed georiënteerd een besluit kan nemen en je niet blind te staren op 1 type (of helemaal al, 1 motor.. want wieweet was die thundercat wel gaar, vandaar dat die dan zo brak reed,) want 1996 is al 7 jaartjes oud.
 
We hebben 4 ZX-6R motoren staan uit 1998 voor 5.799,- per stuk; geheel origineel, niet overgespoten en met goede banden, ketting en tandwielen.
Proefrit is geen probleem. Zie onze site.

dat zelfde wat hierboven staat geld ook voor mij heb er alleen maar 1tje de groen/paarse uitvoering, zit in de buurt bij vfroem
 
he, bij goedhart he?
Dus je woont bij mij in de buurt?
Als je nog niks hebt wil ik je wel helpen met een duitser halen, is super simpel en veel goedkoper + vaak beter onderhouden!
 
Voor alle duidelijkheid
ik heb zaterdag een proef rit gepland op een zx6r uit 1999 voor 5500
is goedkoop of niet
normaal kosten die tussen de 6 en 7 duizend dacht ik
*D *D *D *D *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan