Kawasaki ZX9R. Groen en snel . bj 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, ik denk dat ik hem misschien nog even houdt. De verkoop loopt niet echt hard terwijl ie best goed geprijst is. Mocht er tussendoor een serieuze koper zijn, dan wordt ie natuurlijk verkocht. En anders wordt ie begin volgend jaar ingeruild ofzo.

Hey Ray!

Gewoon lekker op blijven rijden en af en toe hier schoppen, die koper komt er vanzelf wel een keer :]
 
Idd... is het nu niet, dan is het later wel. Voorlopig geniet ik er nog ff van. :P
 
Tussen alle bezigheden door ook nog even een kickje voor m'n eigen Japanse Brulkikker.

Kom mensen, zien en horen is absoluut kopen!

Het is een godsgruwelijk mooie fiets en ik ben momenteel zwaar aan het twijfelen om er toch maar mee door te gaan rijden. Het geluid van deze Kawa is niet te evenaren zo mooi en hard!

het is dan ook een echte heavey pijp die eronder zit ...en dat is een toppertje :Y
en de bike zelf is ook super als ik mijn zx7r kwijt kan dan hoor je mij nog wel.. :Y

greez leduke :W
 
Topic mag op slot. Motor is niet verkocht en wat mij betreft hoeft dat voorlopig ook niet. Mocht iemand alsnog interesse hebben. Een mail kan nooit kwaad of bel even. Voor een goed aanbod ben ik altijd wel te porren.

Van de week weer even nieuwe Pilot Powers erop en dan eens echt van de nazomer gaan genieten. :]
 
@Modjes: Bedankt voor het verwijderen van het slotje.

Fiets gaat toch weer de verkoop in. Wordt tijd voor wat nieuws. :9
 
Ik wil over naar een VFR 800 VTEC met alles erop en eraan. Dus meer reis-machine dan sport-machine. Dat lijkt me de verstandigste keuze ipv Z1000 halen of een R1 te gaan zoeken.
Omdat je zo'n gave motor gaat kopen, help ik je even. Maak die gozer nu los van z'n groene kikker, dan kan ie eindelijk de ultieme fiets kopen.

VFR :} :} :} :} :} :Y :Y

En dan meteen gaan sparen voor de opvolger van de VFR VTEC, namelijk de VFR1000, V5, met 140 PK. Droom ik nu te veel :Y :N

De VFR800/VTEC is natuurlijk Honda's technische parade paardje en regelrechte afstammeling van de beroemde RC45.

rc45-99.jpg
 
LOL.... wel leuk om me eigen uitspraken terug te zien. De plannen zijn veranderd. Een VFR zal het niet worden waarschijnlijk. ;)
 
KM-Stand zal vandaag wel veranderen waarschijnlijk... moet nodig weer eens uitgelaten worden. :]
 
hey Vray. Kan ik soms je duo zitje overnemen? Ik heb een 2002 gekocht (zie zx9r topic deeltje 5) en ik heb alleen de seatcover. Maar soms wil de vrouw mee en dat zit zo beroerd. zou je er eens over na willen denken???
mailen mag, zie profiel

greetz, KawaMaup

ps. wat is dat verhaal met de 5e versnelling, is dat ook met de 2002 modellen???
 
hey Vray. Kan ik soms je duo zitje overnemen? Ik heb een 2002 gekocht (zie zx9r topic deeltje 5) en ik heb alleen de seatcover. Maar soms wil de vrouw mee en dat zit zo beroerd. zou je er eens over na willen denken???
mailen mag, zie profiel

greetz, KawaMaup

ps. wat is dat verhaal met de 5e versnelling, is dat ook met de 2002 modellen???

Ey!

Mijn meissie gaat ook regelmatig achterop. Zo ook afgelopen zondag. Duo-zitje gaat helaas dus niet weg. Probeer eens Bike-design en mdi-online?

5e versnelling-probleem was incidenteel en is uitstekend verholpen door de groene rakkers. Zorgt er zelfs voor dat ik een jaar langer garantie heb op deze motor. :} Is, volgens Kawasaki, geen gebruikelijk probleem voor dit model. maar dat zouden ze natuurlijk ook nooit ronduit toegeven ;)
 
oh ok, da's jammer. MDI heeft niets alleen monoseats en bike desgin moet ik nog effe bekijken. Er is erg moelijk aan te komen maar vind het ook vreemd dat de vorige eigenaar bij zijn inruil hem er niet heeft bijgedaan. Is die seatcover er standaard bij of weet je dat niet? Zo ja dan zou ik het nog enigzins logisch vinden dat het zitje er niet bij zit maar ja...we zoeken rustig verder, heb nog wel een halfjaartje gok ik...
Dat versnellingsverhaal moet ik maar effe bekijken, heb nl zelf nog niet kunnen rijden op mn aanwinst...vandaar
 
Volgens mij was het bij de 2003 versie (de groene en de blauwe) standaard + gewone duo-seat. Weet niet of dat ook voor de 2002 versie geldt. In weze gelijk, maar wellicht dat Kawa ter promotie destijds niet de cover erbij heeft gedaan.

Andere tip: bel eens met Bolman Motoren in Den Haag en Branies Motorsloop in Katwijk. Die lui hebben echt enorm veel spullen staan. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan