Kawasaki Zx9r Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kwalitatief Uitermate Teleurstellende race........... -O-

8-) leuk gevonden.

Mooi weet ik dat ook weer, hoef ik morgen niet naar de herhaling te kijken, thanx :)


Geef mij maar de SBK, of dat road racing gedoe in Engeland en Ierland, veel leuker :Y
 
Laatst bewerkt:
8-) leuk gevonden.

Mooi weet ik dat ook weer, hoef ik morgen niet naar de herhaling te kijken, thanx :)


Geef mij maar de SBK, of dat road racing gedoe in Engeland en Ierland, veel leuker :Y

Ik volg alleen de GP, anders mis ik de helft van de races. GP is altijd zondagmiddag en 2 keer op zaterdag en de SBK is geen touw aan te knopen.
 
Hoe is het met buurman Joop??? Heb al een tijdje je motor niet buiten gezien. Je bent zeker nog moe van het weekendje Ardenne? Is ook zwaar hoor voor zo'n ouwe man _O- :W

Wessel, Wessel, Wessel................ :N :N :N . Het loopt anders nog erg "gesmeerd"(jahaaa met olie _O- _O- _O- ) bij die "ouwe"(zijn niet mijn woorden hoor Joop O-) O-) O-) ) buurman van je. :] :] :] :]
full
 
inderdaad ja dat was hem, hij stond dus zeker in de pano van een paar wekies terug. bruut geval hoor en dus duidelijk dat die vent die erin reed bij lange na niet de max eruit kon halen wat dat ding in zich heeft maar wat jeremy ook zei, mijn ziel blijft bij de 2-wielers ook al is de grip zo veel meer met dat ding maar ach...dat is het uiteindelijk met elke sportauto. zelfs een boxster is neit bij te houden op ons rondje dussss
overigens, in die lekkere linker bij n'dorp heb ik de ander kant ook maar even recht getrokken met de rechterkant. anders ziet het er zo stom uit als alleen je rechterkant opgeruld is hahaha
thx voor de tips nogmaals ;)
 
tja heb je al gevraagd wanneer......hoor niets van je!


Tja t is ook echt klote weer de laatste tijd.
Elke keer dat ik tijd heb en een stukkie wil gaan toeren regent t hier |(
Heb nog veel te weinig gereden dit jaar

Gaan er zaterdam nog mensen toeren??
misschien kunnen we er dan een mini meet van maken O-)
 
Ff een vraagje...

Weet iemand een handige manier om een DB-killer er weer uit te halen?

Schroefie heb ik al los, ding zit verder muurvast |( |( :( lijkt 't (ergens ook logisch :Y aangezien ik 'm er met een hamer in moest timmeren om 'm boven dat schroefgaatje te krijgen -O- )

Kloteding MOET eruit, geluid gaat nergens meer over :N -O-

Heb al heftig lopen trekken met een waterpomptang, met geen enkel resultaat tot zover (ja toch wel, hele rooie en pijnlijke handen -O- )...
 
da's dus ook de reden dat ie er bij mij nooit in is gegaan maar er juist het tegenovergestelde in is gegaan (maker). maar...nou ging ik zaterdag met rein effe rijden viel het me toch weer ernstig tegen enne het pijpje resoneert best wel al hoor je dat natuurlijk zelf niet. wel is het geluid wat dieper geworden
 
Ff een vraagje...

Weet iemand een handige manier om een DB-killer er weer uit te halen?

Schroefie heb ik al los, ding zit verder muurvast |( |( :( lijkt 't (ergens ook logisch :Y aangezien ik 'm er met een hamer in moest timmeren om 'm boven dat schroefgaatje te krijgen -O- )

Kloteding MOET eruit, geluid gaat nergens meer over :N -O-

Heb al heftig lopen trekken met een waterpomptang, met geen enkel resultaat tot zover (ja toch wel, hele rooie en pijnlijke handen -O- )...

Slagtrekker?
 
Ff een vraagje...

Weet iemand een handige manier om een DB-killer er weer uit te halen?

Schroefie heb ik al los, ding zit verder muurvast |( |( :( lijkt 't (ergens ook logisch :Y aangezien ik 'm er met een hamer in moest timmeren om 'm boven dat schroefgaatje te krijgen -O- )

Kloteding MOET eruit, geluid gaat nergens meer over :N -O-

Heb al heftig lopen trekken met een waterpomptang, met geen enkel resultaat tot zover (ja toch wel, hele rooie en pijnlijke handen -O- )...


een griptang en dan slaan is misschien een mogelijkheid.
en verwarmen kan ook helpen.

suc6
 
Ik doe het zelf altijd met de waterpomptang. :+









Die db-killer eruit. Tang er stevig opzetten en dan met kunststofhamer eruit meppen.
 
Slagtrekker??? :?

Wasda?

Heb ik dat in huis liggen?

Griptang?? Hoe ziet zoiets eruit? En hoe kan ik daarop slaan zodat ik kracht uitoefen in de "goeie" richting?

1 ding is zeker, twas de laatste keer dat dat ding erin ging.

Kzal eens ff langs Lemstra vgaan andaag, misschien dat hij er raad mee weet.

In iedergeval bedankt voor de tips. :)
 
Slagtrekker??? :?

Wasda?

Heb ik dat in huis liggen?

Griptang?? Hoe ziet zoiets eruit? En hoe kan ik daarop slaan zodat ik kracht uitoefen in de "goeie" richting?

1 ding is zeker, twas de laatste keer dat dat ding erin ging.

Kzal eens ff langs Lemstra vgaan andaag, misschien dat hij er raad mee weet.

In iedergeval bedankt voor de tips. :)


een griptang is een tang die je dicht kan klemmen,word veel bij het lassen gebruikt.
en ee slagtrekker heb ik ook nog nooit van gehoord,wel een poelitrekker. :?
 
Slagtrekker is een soort lange schroevedraaier met een parker in een klembek of iets anders met een lomp stuk ijzer dat als zogenaamd hamer werkt dat over de stang glijgt naar achter wordt gebruikt in de schadeherstel etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan