Kawasaki ZXR 400 topic deel 44:laat het voorjaar maar komen!

Gast, jullie hadden het toch over mijn honda cbr met 125cc 1cilinder??!
Dat is echt geen dikke 1cilinder hap hap hap

Ik heb hiervoor een suzuki ls650 savage als project gehad. 652cc ééncilinder. Dát is dik
 
Hmm, erg verschillend dus..
Zie ook bij relatief lage kmstanden (+/- 40k) dat er al eens een koppakking is vervangen wanneer ik zo'n te koop advertentie lees.. Dat wekte bij mij een beetje argwaan op..

Maar die honda 400cc's (rvf, rfv oid, cbr) zijn die hier wel officieel geimporteerd? Wil geen problemen hebben met onderdelen? Zelfde met de kawasaki zzr400, maar daarvan schijn je bijna alles van de 600cc over te kunnen zetten?
 
Hmm, erg verschillend dus..
Zie ook bij relatief lage kmstanden (+/- 40k) dat er al eens een koppakking is vervangen wanneer ik zo'n te koop advertentie lees.. Dat wekte bij mij een beetje argwaan op..

Maar die honda 400cc's (rvf, rfv oid, cbr) zijn die hier wel officieel geimporteerd? Wil geen problemen hebben met onderdelen? Zelfde met de kawasaki zzr400, maar daarvan schijn je bijna alles van de 600cc over te kunnen zetten?
afweging die je moet maken. uiteindelijk zul je bij een rvf/cbr enzo wel aan onderdelen kunnen komen, maar via lastigere wegen en waarschijnlijk duurder dan de tweedehandsmarkt die er voor de zxr is. Afweging die je maakt.
 
_O- ik heb weer even gelachen met het lezen van dit topic :) Goed bezig!

maar wat lees is Sebas... een 10 ?!?! *O* Woehooeeeee!!
 
Jammer, ben op zoek naar een relatief goedkope zxr400 om wat op het "circuit" mee te gaan rijden (Lelystad). Hoeft niet mooi te zijn maar wel in technisch goede staat. Met zoiets als bovenstaande ben ik gelijk klaar (indien in goede technische staat). Vandaar dat ik graag de achtergrond wil weten van deze.
 
Dag oma!!
Mede ZXR-owners zouden jullie mij kunnen helpen? Ik ben op zoek naar bobines voor een paddockstand.
Ik heb een ZXR400 bouwjaar 2000 en op het WWW vind ik allerlei verschillende maten...
De een zegt M10 en de ander weer M12. :?
Weten jullie wel welke ik moet hebben? Of hoe ik kan zien welke ik nodig heb..
Bij voorbaat dank! :}
 
Nee, die heb ik niet.
Ik heb eergisteren R&G's cotton reels besteld met maat M12. Hopen dat die past, zo niet dan gaat die meteen weer op eBay.
 
Terug
Bovenaan Onderaan