KD, wheelie chill spot omgeving arnhem

goededag dan!

ik zou me maar ff voor stellen, ben Wouter Brouwer, was er afgelopen zondag ook bij met mijn zxr400. die dag is er toch iets gaan kriebelen en wil ik heel snel me eerste KD maken, hopen op snel mooi weer! mss tot dan!

Groeten

Hoi wouter,

Dat gaat helemaal goed komen! *D Als je ff oefent heb je het zo onder de knie. of op het knie _O- Maar wel alles op zijn tijd dus niet forceren ;)
 
Hoi wouter,

Dat gaat helemaal goed komen! *D Als je ff oefent heb je het zo onder de knie. of op het knie _O- Maar wel alles op zijn tijd dus niet forceren ;)


:^ idd niet gaan forceren dan gaat het juist niet of je gaat op je plaat

gewoon rustig tijd voor nemen komt vanzelf *O* *O*
 
@R1CV:
Ik dacht net, owja, moet me nog aanmelden voor die toertocht en wat zie ik nu, ik sta er al bij in groep 2. Hoe dat zo :?
 
En ook Rens meld zich....

Van de rode Bandit.

Was lache afgelopen weekend :D begin t nou redelijk onder de knie te krijgen..

Thanx voor de foto`s trouwens!!


@ theorie-opa.. aanmaken met die foto`s :P

Zag dat er morgen niet extreem veel kans is op regen.

Na t eten ff spelen?
 
Ha luitjes...

was ernstig kickeeh net...
Onder weg ben ik gewoon aan stront gereden door een renault clio :( was minder keurig... 25 kw powerrrrrr

Snap alleen nog geen kont van die foto`s uploaden. Ga me dr morgen kalm aan verdiepen en zal dan de plaatjes posten.

Tjooww
 
Ha luitjes...

was ernstig kickeeh net...
Onder weg ben ik gewoon aan stront gereden door een renault clio :( was minder keurig... 25 kw powerrrrrr

Snap alleen nog geen kont van die foto`s uploaden. Ga me dr morgen kalm aan verdiepen en zal dan de plaatjes posten.

Tjooww

Dat meen je niet :? |(

Das balen zeg! Heb je kenteken genoteerd voor rematch ? :P

Maar was zeker kicken net!! Wheelies waren ook lekker!

Maar toen jullie net weg waren hadden wij de blauwe vrienden op de stoep :(

Honda CBR is wheelies aan het oefenen....ziet politie niet... maar gelukkig lukte de wheelie niet. :P

En wie is de klos....ikkuh!!!! Ik doe niks en mijn naam en kenteken wordt genoteerd |( |( |(

wat betreft de plaatjes:

Gewoon naar je documentenlijst en ze daar uploaden. je moet ze wel verkleinen naar zon 200 Kb
 
Ha luitjes...

was ernstig kickeeh net...
Onder weg ben ik gewoon aan stront gereden door een renault clio :( was minder keurig... 25 kw powerrrrrr

Snap alleen nog geen kont van die foto`s uploaden. Ga me dr morgen kalm aan verdiepen en zal dan de plaatjes posten.

Tjooww

mooi klote man hoop dat de schade meevalt -O-
 
Ah, leuk een steeg topic, en ik zie al wat bekenden :)

ik ben er ook af en toe wel eens te vinden met de flitskast. zal het eens in de gaten houden :)
 
Heee allemaal, meld me hier ook ff :W Was inderdaad wel ff mooi vanavond, zal ook wat vaker komen :Y Alleen jammer dat die .........politie vanavond op kwam dagen :( Mag ook niks meer tegenwoordig :P Ben benieuwd naar de foto's

@Rensh: stokbrood _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat meen je niet :? |(

Das balen zeg! Heb je kenteken genoteerd voor rematch ? :P

Maar was zeker kicken net!! Wheelies waren ook lekker!

Maar toen jullie net weg waren hadden wij de blauwe vrienden op de stoep :(

Honda CBR is wheelies aan het oefenen....ziet politie niet... maar gelukkig lukte de wheelie niet. :P

En wie is de klos....ikkuh!!!! Ik doe niks en mijn naam en kenteken wordt genoteerd |( |( |(

wat betreft de plaatjes:

Gewoon naar je documentenlijst en ze daar uploaden. je moet ze wel verkleinen naar zon 200 Kb


Ik was dus mooi op tijd weg ;)
 
Ja hee, zag je die Honda CBR vlug weg rijden :+ :X
Was in ieder geval een gezellig avondje :Y
Hoop jullie vaker te zien :W
 
jeullll..... politie????

Nadat wij weg waren??

En... wat zeiden ze? ..... goed bezig?

Agent 1: Hoi
Motor 1: Wat is er ?
Agent 1: Goedendag, wat doen jullie hier ?
Motor 1: We zitten hier lekker! _O-
Agent 2: Zijn jullie hier al lang ?
Motor 1 en motor 2: Nou niet zo lang, half uurtje...
Agent 1: Waren er hier nog meer motoren ?
Motor 1: Er zijn wel vaker motoren hier _O-
Agent 1: En als jullie hier zijn rijden jullie dan rondjes ?
Motor 1: Ja soms maar ook om af te spreken
Motor 2 aanvullend: Ja gewoon lekker relaxed gangetje
Agent 1: Je kunt hem hier wel lekker lostrekken he ?
Motor 1: Nou ja...eeehhh....kan dat ? Weet niet hoor. Nou ja het komt weleens voor dat wat motoren los gaan ja...
Agent 1: En dan is er flink wat kabaal.
Motor 1: ja dat denk ik ook ja...
Agent 1 en 2 in koor: mogen we even wat papieren zien ?
Motor 1 en 2: Jawel hoor.
Motor 1: waarvoor ?
Agent 1: Nou we noteren dat we jullie hier gezien hebben
Motor 1: maar ik heb niks gedaan '( Ik sta hier alleen maar
Agent 1: niet te zwaar aan tillen gebeurt verder niks mee. Staat alleen in het systeem.
Motor 1: Ja omdat ik hier sta. Wat als ik nu een ritje had gehad om hier uit te rusten ? En daarvoor zijn wat motoren los gegaan ?
Agent 1: Ja dat is het risico!!!
Motor 1: B| :X :( :? -O- :N

Beetje samengevat _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan