KD, wheelie chill spot omgeving arnhem

pffff........ B| B| B| B| :X

maaruh, was er vanavond afgesproken? of kwamen jullie elkaar toevallig tegen? ;)
Soort van, ik en Clint hadden afgesproken en er werd ook al in dit topic gemeld dat Rens en nog een paar mensen gingen rond of na etenstijd.
 
Las net dat je op klaverblad bij Nijmegen ook wel leuk kunt brommen.... nog nooit geweest, jullie? ervaringen?

Daar is n keer heen knallen met n groepje?
 
Wel ervaring mee, maar je kan er beter na 1 of 2 rondjes mee ophouden, vrij druk daar en er komt al snel politie bij. En het schijnt dat er in 1 van die 4 bochten een camera hangt maar dat weet ik niet zeker. Maar voor een keertje is het wel tof om een keer je recht KD te oefenen :)
 
oeh... camera`s.. minder ideaal.

Kennen jullie trouwens de Pannerdense Dijk. Daar kan je ook echt ZELDZAAM chill scheuren!!
 
oeh... camera`s.. minder ideaal.

Kennen jullie trouwens de Pannerdense Dijk. Daar kan je ook echt ZELDZAAM chill scheuren!!
Pak meestal de Drielsedijk en dan langs Heteren en dan het hele rondje, op een gegeven moment langs Nijmegen en langs Huissen terug :)
 
Halloooo :W

Herwen Pannerden is prachtdijk, tweebaans 80km/u, geen steentjes of troep. Mijn favoriet, op het laatste rechte stuk is 230 te halen :P
 
Halloooo :W

Herwen Pannerden is prachtdijk, tweebaans 80km/u, geen steentjes of troep. Mijn favoriet, op het laatste rechte stuk is 230 te halen :P
Bedankt voor de tip ;)
Jou heb ik nog niet eerder gezien in dit topic of wel? Toffe fiets heb je in ieder geval :9~ (ff op je motorstek gekeken :P )
 
Agent 1: Hoi
Motor 1: Wat is er ?
Agent 1: Goedendag, wat doen jullie hier ?
Motor 1: We zitten hier lekker! _O-
Agent 2: Zijn jullie hier al lang ?
Motor 1 en motor 2: Nou niet zo lang, half uurtje...
Agent 1: Waren er hier nog meer motoren ?
Motor 1: Er zijn wel vaker motoren hier _O-
Agent 1: En als jullie hier zijn rijden jullie dan rondjes ?
Motor 1: Ja soms maar ook om af te spreken
Motor 2 aanvullend: Ja gewoon lekker relaxed gangetje
Agent 1: Je kunt hem hier wel lekker lostrekken he ?
Motor 1: Nou ja...eeehhh....kan dat ? Weet niet hoor. Nou ja het komt weleens voor dat wat motoren los gaan ja...
Agent 1: En dan is er flink wat kabaal.
Motor 1: ja dat denk ik ook ja...
Agent 1 en 2 in koor: mogen we even wat papieren zien ?
Motor 1 en 2: Jawel hoor.
Motor 1: waarvoor ?
Agent 1: Nou we noteren dat we jullie hier gezien hebben
Motor 1: maar ik heb niks gedaan '( Ik sta hier alleen maar
Agent 1: niet te zwaar aan tillen gebeurt verder niks mee. Staat alleen in het systeem.
Motor 1: Ja omdat ik hier sta. Wat als ik nu een ritje had gehad om hier uit te rusten ? En daarvoor zijn wat motoren los gegaan ?
Agent 1: Ja dat is het risico!!!
Motor 1: B| :X :( :? -O- :N

Beetje samengevat _O-
En terecht :W
 
@Duccie:
Erg sterk, zo nu en dan flauwe reacties geven op iets wat je zelf natuurlijk nooit doet....
Als je er dan zo op tegen bent wat wij doen, laat ons dan lekker en hou het dan gewoon bij het Arnhem topic. Je kan toch ook op een normale manier reageren.
 
Laatst bewerkt:
oeh... camera`s.. minder ideaal.

Kennen jullie trouwens de Pannerdense Dijk. Daar kan je ook echt ZELDZAAM chill scheuren!!

Duitsland nodigt ook weleens uit om gruwelijk hard te rijden :P
Weg naar schaarsbergen kun je ook knoeihard...

@jefta:

Goed idee! Als iedereen nou wat vlees meeneemt en twee flessen drank *O*
 
Las net dat je op klaverblad bij Nijmegen ook wel leuk kunt brommen.... nog nooit geweest, jullie? ervaringen?

Daar is n keer heen knallen met n groepje?

Daar schijnt inderdaad een camera te hangen...of die heeft daar gehangen!

Verder is het niet echt iets waar je stil kunt staan :N

Je hebt nog wel de rotonde bij de waalsprinter op de weg van arnhem naar nijmegen.

Maar met een groepje ergens knallen sla ik nooit af :] :] DOen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan