KD, wheelie chill spot omgeving arnhem

Tsja er zijn ook van die malloten die er tientallen rondjes rijden... Ik heb het na 4 x echt wel gezien.
Ik doe altijd eerst 4 rondjes banden warm rijden :? :P .
Ik heb wel eens een half uur achter elkaar door gedraaid daar *O* .
Maar inderdaad, net wat je zegt, je hebt het naar een paak keer wel gezien.
Leuk om het een beetje te leren, en poser foto's te maken.
Ik kom er bijna nooit meer.
Dit jaar op 1 hand met 3 fingers te tellen :P.

Vorig jaar had ik op een gegeven moment een set banden die links helemaal schuin was afgesleten :X .
Ach ja... dat was toen.


Bedankt voor het verpesten van die leuke plek.
Nu komt er dusdanige politie controle dat de mensen die zich er wel netjes gedragen.
En die plek willen gebruiken voor mooie/leuke foto's dat die mensen het wel kunnen vergeten om daar nog rond te rijden. :/
:^
Met al die (aangekondigde) wheely's en dat bravoer hier zal het wel snel afgelopen zijn daar.
Wij rijden er altijd in de 3 rustig rond, en vallen niemand lastig, als we er al komen.
Altijd jammer die mensen die juist daar wheely's moeten oefenen, zodat weer iemand de politie gaat bellen die iedereen vervolgens weer weg stuurt.
Wheely's oefenen heb je geen leuke knee-down spot voor nodig, alleen een recht stuk weg op een afgelegen plek/parkeerplaats.

Bij ons is de politie ook wel eens langs geweest, en die had er geen problemen mee dat we bochtjes aan het oefenen waren, lekker gecontroleerd, en veilig, en niemand tot last.

We hebben het ook wel meegemaakt dat er meer mensen waren die op dat stuk naar achteren het gas vol open trekken met open pijpen enzo, en liepen te "kutten" daar, toen kwam de politie en stuurde vervolgens iedereen (terecht) weg daar.

Jammer is dat.
Ik ben bang dat mensen weer gaan lopen "kutten" daar dat er straks een bord komt bij de inrit met een rode rand en een motortje er in -O- .
 
Laatst bewerkt:
:9~ :9~
full
 
Nu ik het redelijk kan ben ik er ook niet constant meer mee bezig hoor. Zoals je al zei, het is puur het ff makkelijk leren op een redelijk afgelegen terrein. Nu doe ik het alleen af een rondje voor een foto :)
 
gelukkig iemand die het met me eens is .
dat krijg je he die gastjes rijden net motor denken dat ze rossi zijn.
ik weet zeker dat er de komende dagen wouten komen om te controlleren

Wat een dom gelul! alsof jullie heilig zijn! En we doen helemaal niet achterlijk...

Wat een testosteron gehalte hier. :r Shit geen sex gehad ofzo ?
 
Wat een dom gelul! alsof jullie heilig zijn! En we doen helemaal niet achterlijk...

Wat een testosteron gehalte hier. :r Shit geen sex gehad ofzo ?
Denk dat dat het probleem is ja _O- _O-
En alsof wij daar elke dag, de hele dag rondrijden. En dan zijn er een paar mensen van MF die daar een topic over maken en daarin foto's posten, big deal. Wij zijn echt niet de enige die daar komen, en ik denk dat het grootste deel dat echt overlast veroorzaakt niet eens op MF zit. Zeikerds.......
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het verpesten van die leuke plek.
Nu komt er dusdanige politie controle dat de mensen die zich er wel netjes gedragen.
En die plek willen gebruiken voor mooie/leuke foto's dat die mensen het wel kunnen vergeten om daar nog rond te rijden. :/

Alsof er van 1 melding nu continu politie controle is... Kom op mensen wat is de kans dat je de politie treft als je 4x "normaal" een rondje maakt. En de politie vond de "normale" rondjes toch geen probleem ?

Agenten laatst waren ook niet moeilijk, er was alleen geklaag van de irritante nederlander die al klaagt als er niet genoeg mayo op de friet zit :+
 
Denk dat dat het probleem is ja _O- _O-
En alsof wij daar elke dag, de hele dag rondrijden. En dan zijn er een paar mensen van MF die daar een topic over maken en daarin foto's posten, big deal. Wij zijn echt niet de enige die daar komen, en ik denk dat het grootste deel dat echt overlast veroorzaakt niet eens op MF zit. Zeikerds.......

:Y :Y Precies. Overal tegenaan schoppen kan ik ook...
 
Ok Wannabe rossi's :+

Hier zijn jullie foto's...Sommige zijn onscherp maar daarvoor moet je bij Hans zijn fotograaf zijn *D

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
hahah keurig !!!

wanna be rossi`s

ik zeg chapeau chapeau...

Ziet er keurig uit!!!

Nu zal dr wel weer genuilll komen,,,,, boefjess,, dat mag niet!
 
k zie nog veel te weinig hellingshoek :')

Die zwarte R1 en Gele Honda hebben wel een leuke hellinshoek!

En waarom moet er meteen commentaar komen op diegene die er net mee begonnen zijn! Iedereen moet het leren toch *D

Je kan toch ook reageren van: mooi, op de goede weg ofzo :]

En Hans, duccie moet je gewoon negeren...werkt het beste
 
Terug
Bovenaan Onderaan